Iemand anders hier ervaring mee?
ohw sorry...
maar ik vind het wel grappig...
nee ik sla haar altijd in me slaap
quote:Slaap Masochisme.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:23 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
sm
altijd een odol als ik wakker wordt, en ja waarom zou je er dan geen gebruik van maken..
[Dit bericht is gewijzigd door Phuturistixxx op 31-01-2003 15:26]
quote:Hmm... nee als ik slaap, dan slaap ik, maar ik heb 15 jaar geleden een vriend gehad die dat ook deed (ik vond het buitengewoon irritant, want ik werd er wakker van
Op vrijdag 31 januari 2003 15:20 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik hoor het van me vriendin weleens, dat ik als ik slaap haar kont of andere dingen weleens wil gaan "masseren"Iemand anders hier ervaring mee?
quote:Niet opwindend? Mijn vriendin vind van wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:26 schreef Tjingtjangtjong het volgende:[..]
Hmm... nee als ik slaap, dan slaap ik, maar ik heb 15 jaar geleden een vriend gehad die dat ook deed (ik vond het buitengewoon irritant, want ik werd er wakker van
)
Vind et eigenlijk niet erg.
Misschien is dat trouwens wel de rede van wakker worden met een ODOL.
quote:Oer Dikke Ochtend Lul kan ook
Op vrijdag 31 januari 2003 15:43 schreef frank_woei het volgende:[..]
Ongelofelijk Dikke Olifanten Lul!
maar dat wist je waarschijnlijk wel
quote:Hmz , ja, gelukkig ja
Op vrijdag 31 januari 2003 15:36 schreef geit het volgende:
mijn vriendin had geluk gehad, door een droom waarin ik iemand sloeg, sloeg ik dus ook echt tegen de muur aan. mazzel dat zij aan de andere kant lag. alleen m,e knokkels bloede en deed wel pijn.
Dus, zolang het bij een beetje "masseren" blijft, is er gelukkig niet veel aan de hand, behalve dat het storend kan zijn dan
quote:Ja, geef mij dan maar een beetje friemelen.
Op zaterdag 1 februari 2003 18:54 schreef Shirley het volgende:
Mijn vriend heeft me al een paar keer gezegd dat ik huil in mijn slaapDas dus minder
quote:viespeuk
Ik hoor het van me vriendin weleens, dat ik als ik slaap haar kont of andere dingen weleens wil gaan "masseren"Iemand anders hier ervaring mee?
quote:Jij houdt niet zo van lichamelijk contact, beetje contact gestoord misschien?
Op zondag 2 februari 2003 02:08 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
viespeuk
quote:* -RuTgeR- doet herken
haha, trouwens, zelf nog nooit gemerkt, en nooit gehoord dat ik da gedaan heb
quote:Damn, das toevallig! Ik dacht dat ik de enigste was die daar last van had!
Ik hoor het van me vriendin weleens, dat ik als ik slaap haar kont of andere dingen weleens wil gaan "masseren"
Mij gebeurt dit ook regelmatig. Dan lig ik te slapen, en ineens wordt ik wakkergeschreeuwd/geschud! Wat blijkt? Ik heb haar tijdens m'n slaap op een gevoelige plek vastgepakt ofzo.
Echt vreemd dat je dit onbewust doet! :S
Ik was met mijn vriendin en haar beste vriedin + haar verkering uit geweest,
En toen zat ik in mijn slaap te praten en beetje te kreunen over de naam van haar beste vriedin l:(
Gelukkig dacht ze niet dat ik een natte droom over haar had, was trouwens ook geen sex-droom, maar ik droomde van de film waar we heen waren geweest
quote:Zoiets heb ik ook wel eens meegemaakt, mijn vriendin lag naast me en we begonnen een beetje tegen elkaar op te rijen en toen zei ik tegen haar: "kunnen we dit wel maken?" en toen zei ze ja, en toen hebben we sex gehad en toen dacht ik dus dat zij de vriendin van een vriend van me was...heel apart, maar wel lekker. En mijn vriendin vond het ook cool, omdat ik sowieso wel rare dingen heb als ik half slaap. Ik geloof dat verschijnselen in deze trend thuishoren in de categorie Para Somnia.
Op zondag 2 februari 2003 20:57 schreef Ajax_master het volgende:
Ik had ook iets om voor te schamen,Ik was met mijn vriendin en haar beste vriedin + haar verkering uit geweest,
En toen zat ik in mijn slaap te praten en beetje te kreunen over de naam van haar beste vriedin l:(
Gelukkig dacht ze niet dat ik een natte droom over haar had, was trouwens ook geen sex-droom, maar ik droomde van de film waar we heen waren geweest
Persoonlijk moest ik er wel hard om lachen.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 23:55 schreef TroyK het volgende:
Ik heb een hele zieke vriend , die van tijd tot tijd 's nachts bij zijn vriendin probeert anaal te sexen , zeg maar.
Hij heeft anale sex nogal geïdialiseerd maar zijn vriendin wil nooit , dus probeert ie het maar zoPersoonlijk moest ik er wel hard om lachen.
OMG!
Dus die vriendin slaapt elke nacht met haar kringspiertje stevig aangespannen!
quote:ai...dit heb ik ook al eens meegemaakt....ook wederzijds btw.
Op vrijdag 31 januari 2003 15:26 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik ken iemand die in zijn slaap zijn vriendin gewoon keihard heeft genomen, en er de volgende dag dus niks meer van wist
quote:Hoogstwaarschijnlijk
Op zondag 2 februari 2003 23:57 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
OMG!
Dus die vriendin slaapt elke nacht met haar kringspiertje stevig aangespannen!
Maarja, ik was in die tijd wakker dus dit telt eigenlijk niet voor dit topique
quote:Wat ik me nu afvraag, als hij niet wakker wordt en je hebt sex met hem, komt hij dan eerder, later, geen verschil of helemaal niet?
Op dinsdag 4 februari 2003 16:26 schreef Ms_Furious het volgende:
Het blijft meestal bij een beetje tegen mij aanrijden in zn slaap en ik ga wel eens bovenop hem liggen daar blijft het bij.
Als ik niet kan slapen dan heb ik ook wel eens sex met hem in zijn slaap maar vaak wordt hij wakker niet altijd....
quote:Ja maar nu heb ik zelf een woord uitgevonden.. "Ochtendspits!!!"
Op vrijdag 31 januari 2003 16:15 schreef Thewiseman het volgende:[..]
Oer Dikke Ochtend Lul kan ook
![]()
maar dat wist je waarschijnlijk wel
quote:vreemd, dit heb ik zelf ook eens meegemaakt. maar toen lag er niemand naast me, maar goed ook
Op vrijdag 31 januari 2003 15:36 schreef geit het volgende:
mijn vriendin had geluk gehad, door een droom waarin ik iemand sloeg, sloeg ik dus ook echt tegen de muur aan. mazzel dat zij aan de andere kant lag. alleen m,e knokkels bloede en deed wel pijn.
quote:Ja, dat had ik afgelopen nacht (eerste keer dat ik met een meisje in bed lag), ze sliep en toen had ik wel van die masseer neigingen
quote:Bij de eerste keer al...waar gaat dat heen met deze wereld
Op zondag 23 februari 2003 19:08 schreef Party_P het volgende:
[..]Ja, dat had ik afgelopen nacht (eerste keer dat ik met een meisje in bed lag), ze sliep en toen had ik wel van die masseer neigingen
Laatst ging zij slapen om 11uur, en kwam bij haar in bed liggen tegen een uur of 1 in de nacht, en half uur later, begint zij dingen te roepen wat allemaal met der werk(koeriersdienst) te maken heeft.
Ik vragen van "waar lul je nou over mens?:S" . Waarop zei me dan voluit scheld:"Bek houden, ik moet me rijtijdenboek invullen. Waar is het? Kijk eens onder je stoel.".. En dan denk ik van WTF?
Of nog een voorbeeld. We hadden laatst film van Eminem gezien. Paar avonden later hoor ik 's nachts alleen maar het woord "bitch" om me heen :-/
Tis mij ook nog 1x voorgekomen dat ze me van het bed heeft proberen af te duuuwen
Meer mensen met dit soort ervaring?
quote:haha
Op maandag 24 februari 2003 09:26 schreef -RuTgeR- het volgende:[..]
Bij de eerste keer al...waar gaat dat heen met deze wereld
![]()
Het is dus niet erg in ons geval, maar ze vindt het juist lief. Denk ook dat het een goed teken is in je relatie, dat ook je onderbewustzijn op een positieve manier bezig is met je relatie.
Groejes,
P. A. Lumile
Ik zie het al voor me, wordt je wakker met een been in je hand
Weet het erg flauw.. maar dat mag op dit uur van de dag..
Verder heb ik de neiging mensen uit bed te werken gelukkig momenteel vrijgezel dus heb ik all ruimte, nou ja mijn kat ligt in de weg
Ik denk dat ik zelf niet echt blij zou zijn als iemand aan mij ging zitten kneden friemelen oid, als ik slaap dan slaap ik..
quote:Beetje offtopic, maar dit betekend dat je ergens aan verslaafd bent!
net zoals wegrennen in je slaap van ets engs en je kan niet wegrennen, alsof je benen verlamd zijn, echt vreemd
Volgens mij heb ik nog nooit meegemaakt dat ik in mijn slaap sexuele handelingen met mijn vriendin verricht. Ik heb haar er in ieder geval nog nooit over gehoord. Wel zijn we een keer allebei in slaap gevallen, terwijl ze mij een "handjob" gaf. Dat was wel erg vreemd, maarja we waren ook nogal moe...
quote:Das niet helemaal waar. Ik heb deze nachtmerrie ook veel gehad. Dit had bij mij te maken met het feit dat ik jaren lang gepest ben en daar voor weg wilde rennen.
Op woensdag 26 februari 2003 09:30 schreef mattymat het volgende:[..]
Beetje offtopic, maar dit betekend dat je ergens aan verslaafd bent!
Tot op een gegeven moment de droom veranderd is naar het er naartoe rennen ip wegrennen.
Ontopic:
Ik kruip regelmatig dicht tegen haar aan en lekker knuffelen. Verder niets eigenlijk.
quote:uhm, je vind het vast niet erg dat ik dit opsla en morgen op het schoolbord neerkalk he
Op woensdag 26 februari 2003 09:30 schreef mattymat het volgende:[..]
Beetje offtopic, maar dit betekend dat je ergens aan verslaafd bent!
Volgens mij heb ik nog nooit meegemaakt dat ik in mijn slaap sexuele handelingen met mijn vriendin verricht. Ik heb haar er in ieder geval nog nooit over gehoord.Wel zijn we een keer allebei in slaap gevallen, terwijl ze mij een "handjob" gaf. Dat was wel erg vreemd, maarja we waren ook nogal moe...
Ok ff serieus.
Mij ook nog nooit gebeurd, ik schijn mijn vriendin wel eens een klap voor dr kop te hebben gegeven in mijn slaap, maar een sexuele handeling........ nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |