SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ja dat weet ik, maar die straat hier ligt in een wijk die naar indianen vernoemd isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het dorpje ligt in Oost-Groningen400 km bij jouw straatje vandaan
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
In Waalre heb ik serieus nog nooit een neger gezien, wel veel bontjassen en klikklak hakjes.
Met vlooien in de baard?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een stel baarden met spraakgebrek, niet echt angstaanjagend of zo.
Pas maar op, ze plegen aanslagen met rot fruitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een stel baarden met spraakgebrek, niet echt angstaanjagend of zo.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Word elke keer weer blij als ik die foto in de OP zie
Er komen toch dagelijks veel (tand) artsen en mensen die deugen naar ons land?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst had aan het werk om veel centjes te verdienen
Strudel is lekker he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Word elke keer weer blij als ik die foto in de OP zie
Er kwam toen een Lidl in het dorpscentrum, de klikklakdames raakten hier serieus zwaar van overstuur tot en met protesten met borden aan toe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komen toch dagelijks veel (tand) artsen en mensen die deugen naar ons land?
Kunnen ze gelijk aan de bak om bij te dragen aan de samenleving
Zin in strudel nuquote:
Brandende toortsen, pek en veren ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er kwam toen een Lidl in het dorpscentrum, de klikklakdames raakten hier serieus zwaar van overstuur tot en met protesten met borden aan toe.
Veel mooie vrouwen daar, opvallend altijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:07 schreef Koen66 het volgende:
Volgende maand weer eens een avondje pilsen in Valkenswaard. Kans dat je daar in het uitgaansleven bontkraagjes of Oemfoefoes tegenkomt is ook minimaal
Ik had toen een oude ronkende Jeep met kapotte uitlaat die rook naar benzine en hondenpis, kreeg altijd heerlijke blikken van de klikklakdames als ik aan kwam tuffen met dat wrakquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brandende toortsen, pek en veren ?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen een oude ronkende Jeep met kapotte uitlaat die rook naar benzine en hondenpis, kreeg altijd heerlijke blikken van de klikklakdames als ik aan kwam tuffen met dat wrak
Oh, dat lijkt mij een aparte combinatie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje goede zijn
Strudel met zuurkool is trouwens enorm lekker.
Nou ja toen ook al wel maar vond het grappig om met mijn hondenauto boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig verplaats jij je met een beter model (auto) ?
Ja, hartige strudel. Is in Hongarije best gangbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij een aparte combinatie!
oh een saucijzenbroodjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hartige strudel. Is in Hongarije best gangbaar.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me oneindig lekker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja ik zag hem netquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Ballie die worstjes aan het bakken is https://9gag.com/gag/aGz9pN5
Beetje extra gas gevenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja toen ook al wel maar vond het grappig om met mijn hondenauto boodschappen te doen.
ik zette laatst een gerecht neer voor een gast. zei ik dankje wel....quote:
Wij woonden in de buurt van een tentje dat dit vers maaktequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me oneindig lekker.
Denk dat een saucijzenbroodje lekkerder is jaquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zette laatst een gerecht neer voor een gast. zei ik dankje wel....
hoop dat ze mij niet heeft gehoord
Liever een frikandelbroodje dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat een saucijzenbroodje lekkerder is ja
Nou ja, dat hoeft niet persequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kut roepen naar iedereen en op de grond spugen.
Ik ookquote:
de kamper in US ontwaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kut roepen naar iedereen en op de grond spugen.
Ik zeg altijd smakelijk eten tegen de bediening, heel raar soort automatisme is datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zette laatst een gerecht neer voor een gast. zei ik dankje wel....
hoop dat ze mij niet heeft gehoord
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een frikandelbroodje dan.
Met of zonder een blikje Monster?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een frikandelbroodje dan.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist het. Ik zit nog geen vijf minuten in bad en moet schijten.
gewoon in bad doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist het. Ik zit nog geen vijf minuten in bad en moet schijten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lijstje wordt steeds langer:
- Strudel
- Saucijzenbroodje
- Kibbensoep
Dat is de enige juiste uitspraak als je een beetje verkouden bentquote:
Enige moment dat ik dat eet, ik noem dat dan ook ziekemensensoep.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste uitspraak als je een beetje verkouden bent
@UitStralingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lijstje wordt steeds langer:
- Strudel
- Saucijzenbroodje
- Kibbensoep
Noem je me nou een pauper?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder een blikje Monster?
Ik ben ook ziek, maar niet lichamelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige moment dat ik dat eet, ik noem dat dan ook ziekemensensoep.
Nee hoor, zou niet durven.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder een blikje Monster Bullit?
Aaaawquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje uplift melancholisch ineens, ik mis mijn hondjes en de donkere vochtige bossen in Waalre en ik mis de zwoelte in Antwerpen maar dat heeft niets met elkaar te maken.
Voor een vuige introvert ben je best wel oké hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, maar niet lichamelijk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een vuige introvert ben je best wel oké hoor
Ja jij bent wat dat betreft van hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawIk begrijp je hoor. Ik heb dat gevoel ook vaak
Dan moeten ze de gebruiksaanwijzing beter lezen. Ze kunnen een minimum rate instellen. Even zeggen bij de receptie met de groetjes van Budaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
Lol kamer was wel echt een fout, dus kan wel @:buda. Ging uitchecken en die man moest lachen en vertelde dat hij nog nooit zo goedkoop een kamer had verkocht. Er stonden kennelijk door dezelfde fout ook kamers op booking voor 10000 maar die waren dan weer niet verkocht 😀
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
even knoflook-mozzarella focaccia's opwarmen.
Ja geen idee was een storing maar zit al in de bus nuquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten ze de gebruiksaanwijzing beter lezen. Ze kunnen een minimum rate instellen. Even zeggen bij de receptie met de groetjes van Buda
Als ik verlang naar Boedapest is het ook niet altijd alleen naar die stad, maar ook naar het gevoel wat ik had toen ik daar woonde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij bent wat dat betreft van hetzelfde laken een pak.
Ik ga ze bellen,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja geen idee was een storing maar zit al in de bus nu
Martini hotel Groningen. Maar gok dat ze dat best weten hoor, is een groot hotel en bestaat al heel langquote:
dit zijn van die omschrijvingen waar je niet echt wat mee opschietquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit zijn van die omschrijvingen waar je niet echt wat mee opschiet
@Koen66quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Knienkels - Lage knieën.
Snackattack - Veel en ongezond vreten in zeer korte tijd.
Een Liesje doen - Onbekende Albanezen aftrekken.
Wrongelsap - Rivella Light.
Drie kraaien = Drie keer raden.
Mond en snackzeer - Te hete snack in de mond gestopt.
Goedgezindheid - Jerneys manier om te zeggen dat het ok en fijn is.
Inhaalgerrie - als het een paar dagen niet wilde lukken.
Kakelpiepen - Dimmy's manier van communiceren met de buitenwereld.
Oogrupsen - Harige wenkies.
Kibbensoep - Soep voor zieke mensen.
Prutjeprakken - Ontlasting of braaksel door het afvoerputje heen duwen.
Ah, goed geregeld! Dan kun je ook even zelf eten als je geen zin hebt in andere mensen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet iedereen eet mee, naar wat ik begreep, ik heb ook nog een eigen keuken blok in de woonkamer. Ik heb dus een eigen appartement met keukentje ( met kookplaat) woonkamer en slaapkamer
Iemand die slimmer was dan ik gaf me ooit wel een mooie repliek daarop, ik zei dat ik verliefd op haar was en toen zei ze, nee dat ben je eigenlijk jammer genoeg niet, ja de lust merk ik en je mag me graag maar eigenlijk heb je chronische melancholische heimwee naar de tijd dat je echt stapelverliefd was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik verlang naar Boedapest is het ook niet altijd alleen naar die stad, maar ook naar het gevoel wat ik had toen ik daar woonde.
Nou weeniet of ik hier nou zo heel hard op zat te wachten eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Knienkels - Lage knieën.
Snackattack - Veel en ongezond vreten in zeer korte tijd.
Een Liesje doen - Onbekende Albanezen aftrekken.
Wrongelsap - Rivella Light.
Drie kraaien = Drie keer raden.
Mond en snackzeer - Te hete snack in de mond gestopt.
Goedgezindheid - Jerneys manier om te zeggen dat het ok en fijn is.
Inhaalgerrie - als het een paar dagen niet wilde lukken.
Kakelpiepen - Dimmy's manier van communiceren met de buitenwereld.
Oogrupsen - Harige wenkies.
Kibbensoep - Soep voor zieke mensen.
Prutjeprakken - Ontlasting of braaksel door het afvoerputje heen duwen.
maar nu is het wel duidelijk toch:Pquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou weeniet of ik hier nou zo heel hard op zat te wachten eigenlijk.
Ik zeg nooit wenkbrauwen maar altijd wenkies, dat is het onbedorven kind in me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit zijn van die omschrijvingen waar je niet echt wat mee opschiet
Ja, bedankt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu is het wel duidelijk toch:P
Ik vind dat ze ook wat foundation op haar nek had kunnen aanbrengen, maar wie ben ik?quote:
Meiddddddd, enigggggggggquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg nooit wenkbrauwen maar altijd wenkies, dat is het onbedorven kind in me.
Niet ales haalt het groene boekjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dat lijstje is veel te kort. Er komen dagelijks dingen bij en hij schrijft nog niet een fractie ervan op
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die slimmer was dan ik gaf me ooit wel een mooie repliek daarop, ik zei dat ik verliefd op haar was en toen zei ze, nee dat ben je eigenlijk jammer genoeg niet, ja de lust merk ik en je mag me graag maar eigenlijk heb je chronische melancholische heimwee naar de tijd dat je echt stapelverliefd was.
Die zag ik van de week ook liggen, zijn die lekker?quote:
Jij bent 4ebequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook wat foundation op haar nek had kunnen aanbrengen, maar wie ben ik?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik van de week ook liggen, zijn die lekker?
Floepvolk wel toch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet ales haalt het groene boekje
Zit er iets van vulling (huehue) in?quote:
Daar werd ik laatst mee wakker. Duurde uren voordat dat gevoel een beetje wegging.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]chronische melancholische heimwee is een bitch eigenlijk.
Ja er zit een beetje custard in. Had wel meer mogen zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er iets van vulling (huehue) in?
Vond het meevallen bij degene die ik hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm ja ik vond daar veel te veel van dat glazuur omheen zitten.. Na 2 happen weggemikt
Waar had je heimwee naar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar werd ik laatst mee wakker. Duurde uren voordat dat gevoel een beetje wegging.
Warm terugkijken heeft ook wel wat moois als je het positief kunt bekijken, toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor een vuige introvert ben je best wel kwakerig hoor.
Compliment aan onsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Klopt... Met de juiste personen
ik heb dat geloof ik niet zo ergquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
niet spek vissig?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bah di focaccia's smaken een beetje chemisch vissig.
Nee eerder een beetje donker getint nou goedquote:
Eind middelbare school, geloof ik. Ik had daar over gedroomd en toen ik wakker werd, herinnerde ik me steeds meer. Het voelt zo raar dat zo'n periode nog wel vaag bestaat in je hoofd, maar dat je er nooit meer naartoe kunt.quote:
Jij bent meer dit en dat is eigenlijk dikke prima -------->quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dat geloof ik niet zo erg
Jawel. Maar je moet er ook weer niet teveel in blijven hangen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warm terugkijken heeft ook wel wat moois als je het positief kunt bekijken, toch?
Positief leuke tijd dus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Eind middelbare school, geloof ik. Ik had daar over gedroomd en toen ik wakker werd, herinnerde ik me steeds meer. Het voelt zo raar dat zo'n periode nog wel vaag bestaat in je hoofd, maar dat je er nooit meer naartoe kunt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Eind middelbare school, geloof ik. Ik had daar over gedroomd en toen ik wakker werd, herinnerde ik me steeds meer. Het voelt zo raar dat zo'n periode nog wel vaag bestaat in je hoofd, maar dat je er nooit meer naartoe kunt.
nou ja heb ook slecht geheugen eigenlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent meer dit en dat is eigenlijk dikke prima --------> [ afbeelding ]
Ja dat heb ik dan weer niet helemaal maar dat melancholische heb ik dus wel erg sterk, zonder dat het negatief is, nou ja 99 procent van de tijd niet dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar je moet er ook weer niet teveel in blijven hangen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb ook slecht geheugen eigenlijk
Kan ook een zegening zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee praktisch gezien wat ik merk hier hoor, misschien emotioneel dan, je blijft niet vaak en lang hangen bij de emotionele dingen en in een bepaalde gemoedstoestand is denk ik waar je op doelt.quote:
Nah, ik weet niet zo zeker of het die dingen zijn, of dat het het rare gevoel is dat iets dat je je levendig voor kunt stellen, gewoon niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Positief leuke tijd dus?
Wat mis je eraan, het onbezorgde, het gevoel van eeuwig leven en nog niet zo vaak je neus gestoten?
Ik sla weleens door naar de negatieve kant. En toch ben ik ook wel blij dat ik dit heb. Het zorgt er ook wel voor dat je van dingen, plekken, mensen kunt houden. Dat je niet alles door een soort boerennuchtere bril bekijkt zeg maarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dan weer niet helemaal maar dat melancholische heb ik dus wel erg sterk, zonder dat het negatief is, nou ja 99 procent van de tijd niet dan.
Hallo, ik ben Buda.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daaar heb je wel gelijk in maar heel veel dingen uit mijn jeugd weet ik dus niet meer. En andere kunnen zich dat wel goed herinnerenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee praktisch gezien wat ik merk hier hoor, misschien emotioneel dan, je blijft niet vaak en lang hangen bij de emotionele dingen en in een bepaalde gemoedstoestand is denk ik waar je op doelt.
Dit heb ik vooral met plekken, als je door je oude buurtje heen stoffelt en dat je dan ineens terug bent in die verdwenen boom om in te klimmen, dat ene sluippaadje of het verdwenen huizenrijtje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet zo zeker of het die dingen zijn, of dat het het rare gevoel is dat iets dat je je levendig voor kunt stellen, gewoon niet meer bestaat.
herkenbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daaar heb je wel gelijk in maar heel veel dingen uit mijn jeugd weet ik dus niet meer. En andere kunnen zich dat wel goed herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een keer een flinke kater hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, jammer is dat. Ik zou nog best een dagje weer student willen zijn.
Jij herinnert je dingen die je 5 jaar geleden tegen me hebt gezegd die ik al glad weer ben vergetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wel maar dat zie ik dan wel weer als recente herinneringenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij herinnert je dingen die je 5 jaar geleden tegen me hebt gezegd die ik al glad weer ben vergeten
In de tijd dat ze nog hoop hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Weer een keer een flinke kater hebben?De laatste tijd fiets ik vaak over het terrein van de universiteit omdat ik dan in Hengelo moet zijn. Ook wel raar dat je dan groepjes jongens en meisjes ziet die fris beginnen aan dat alles.
Ik heb dat wel vrij sterk maar dat komt omdat ik alles op gevoel en emotie benader, dat is raar eigenlijk want jij bent eigenlijk toch ook extreem sfeergevoelig, toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daaar heb je wel gelijk in maar heel veel dingen uit mijn jeugd weet ik dus niet meer. En andere kunnen zich dat wel goed herinneren
Ja, dat heb ik ook als ik in mijn geboortedorp ben. De plank in de boom langs de weg waar ik als kind soms op klom, zit er nog steeds.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik vooral met plekken, als je door je oude buurtje heen stoffelt en dat je dan ineens terug bent in die verdwenen boom om in te klimmen, dat ene sluippaadje of het verdwenen huizenrijtje.
Dat heb ik met de mavo waar ik op zat. Gebouw is al 20 jaar weg, maar ik kan in mijn hoofd nog door dat gebouw dwalen. Raar is dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet zo zeker of het die dingen zijn, of dat het het rare gevoel is dat iets dat je je levendig voor kunt stellen, gewoon niet meer bestaat.
ja maar wat jullie net zeggen.Dat je bv ergens loopt en dat je daar een bepaald gevoel bij krijgt. Dat heb ik vrijwel nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vrij sterk maar dat komt omdat ik alles op gevoel en emotie benader, dat is raar eigenlijk want jij bent eigenlijk toch ook extreem sfeergevoelig, toch?
Aaah ja ok, ik kan door muziek, een geur, wat woorden of doordat ik sinds lange tijd weer ergens ben ineens volkomen terug zijn in die tijd qua gevoel en emotie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat jullie net zeggen.Dat je bv ergens loopt en dat je daar een bepaald gevoel bij krijgt. Dat heb ik vrijwel nooit
Ik heb dat de afgelopen jaren wel veel gehad sinds ik zo aan de wandel ben, maar dat komt misschien ook omdat ik hier al heel mijn leven woonquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat jullie net zeggen.Dat je bv ergens loopt en dat je daar een bepaald gevoel bij krijgt. Dat heb ik vrijwel nooit
Nee ik ook niet hoor. Maar ja ik ben ook zo vaak verhuisd dat ik eigenlijk overal en nergens vandaan komquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker nostalgisch wegdromenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah ja ok, ik kan door muziek, een geur, wat woorden of doordat ik sinds lange tijd weer ergens ben ineens volkomen terug zijn in die tijd qua gevoel en emotie.
+1quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor. Maar ja ik ben ook zo vaak verhuisd dat ik eigenlijk overal en nergens vandaan kom
Meestal wordt dat bij mij één groot tranendal eigenlijk. Vaak ook na veel bierquote:
Ja lekker is dat juist wel, ik zou dat karaktertrekje wel missen, is me vrij dierbaar.quote:
Weke Fles.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal wordt dat bij mij één groot tranendal eigenlijk. Vaak ook na veel bier
Ja één van de redenen dat ik dat niet meer wil ookquote:
Heb ik sinds mijn ongeluk wel, dat ik soms als ik een bepaald nummer hoor gelijk natte ogen krijgquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal wordt dat bij mij één groot tranendal eigenlijk. Vaak ook na veel bier
en heeft dat dan iets met die ene avond te maken? Of met de nasleep? Of helemaal niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik sinds mijn ongeluk wel, dat ik soms als ik een bepaald nummer hoor gelijk natte ogen krijg
Beetje gefrustreerde dronk heb je soms maar schaam je er in ieder geval niet voor joh, happens to the best.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja één van de redenen dat ik dat niet meer wil ook
Vandaar alle cadeautjes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik sinds mijn ongeluk wel, dat ik soms als ik een bepaald nummer hoor gelijk natte ogen krijg
Ik heb dat ook wel met het vuurwerkrampgebied. Daar fietste ik vrij vaak doorheen. Helemaal weg opeens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met de mavo waar ik op zat. Gebouw is al 20 jaar weg, maar ik kan in mijn hoofd nog door dat gebouw dwalen. Raar is dat.
Ja ik word gewoon vervelend dan, dat moet niet meer. Maar ja dat is ook alweer een tijdje geleden inmiddelsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerde dronk heb je soms maar schaam je er in ieder geval niet voor joh, happens to the best.
Nee dat niet eens, kan ook met nummer gebeuren die er helemaal niks mee te maken hebben. Zo is er een nummer waarbij ik direct aan de laatste avond moet denken voordat mijn kat stierf, terwijl het niks geen emotionele plaat met diepgang is of iets.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en heeft dat dan iets met die ene avond te maken? Of met de nasleep? Of helemaal niet?
Ik kijk nog weleens op Street View naar plekken uit mijn jeugd. Maar niet te vaak want meestal ziet het er dan totaal anders uit inmiddels en dan tast "hoe het nu is" mijn herinnering aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met de mavo waar ik op zat. Gebouw is al 20 jaar weg, maar ik kan in mijn hoofd nog door dat gebouw dwalen. Raar is dat.
bizar eigenlijk he hoe je van die associaties legtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, kan ook met nummer gebeuren die er helemaal niks mee te maken hebben. Zo is er een nummer waarbij ik direct aan de laatste avond moet denken voordat mijn kat stierf, terwijl het niks geen emotionele plaat met diepgang is of iets.
Vooral de break rond 2.20
Erkenning ervan is al heel wat maar wees je bewust dat het niet de drank is maar wat erachter verstopt zit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon vervelend dan, dat moet niet meer. Maar ja dat is ook alweer een tijdje geleden inmiddels
O ja, dat is totaal veranderd he? Zag ik laatst beelden van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel met het vuurwerkrampgebied. Daar fietste ik vrij vaak doorheen. Helemaal weg opeens.
Dat zegt Liesje ook weleens jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erkenning ervan is al heel wat maar wees je bewust dat het niet de drank is maar wat erachter verstopt zit.
Niet om het te zwaar te maken overigens
Ik kom wel eens langs huizen waar ik woonde en dan trappen er meteen duizenden herinneringen naar boven, meestal (of eigenlijk altijd) erg positieve maar die kunnen ook wel dat gevoel van spijt, verlies en vergankelijkheid oproepen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nog weleens op Street View naar plekken uit mijn jeugd. Maar niet te vaak want meestal ziet het er dan totaal anders uit inmiddels en dan tast "hoe het nu is" mijn herinnering aan
Ik weet niet of streetview dat nu nog heeft, maar vroeger kon je ook naar oude opnames kijken. Dan keek ik nog weleens naar mijn eigen auto die voor de redactie van de krant geparkeerd stond.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nog weleens op Street View naar plekken uit mijn jeugd. Maar niet te vaak want meestal ziet het er dan totaal anders uit inmiddels en dan tast "hoe het nu is" mijn herinnering aan
ja maar niet naar 1980-1990 etcquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of streetview dat nu nog heeft, maar vroeger kon je ook naar oude opnames kijken. Dan keek ik nog weleens naar mijn eigen auto die voor de redactie van de krant geparkeerd stond.
Nee, zo ver terug gaat het niet.quote:
Ja, dat is nu heel anders.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat is totaal veranderd he? Zag ik laatst beelden van.
Ik heb het zelfs wel met historische foto’s van Dordrecht. Dan voel ik me melancholisch over verdwenen plekken of gebouwen waar ik zelf nooit ben geweest
Snap het, ik kom uit een echte extreme alcoholisten en feestfamilie zonder dat het als alcoholisme werd ervaren voor lange tijd maar naarmate de tijd vorderde zijn we er toch allemaal wel achter gekomen dat er ook een erg kwalijke kant zit aan zuipen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt Liesje ook weleens ja![]()
Maar geen drank helpt me dan beter om dat achter slot en grendel te houden, of zo. Weet niet of dat per se beter is, maar wel prettiger in ieder geval
Texels blond bierquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is nu heel anders.
Ik word ook altijd melancholisch als ik aan Texel denk. Daar gingen we toen ik kind was altijd naartoe in de herfstvakantie. Het was vrij vaak mistroostig weer, mistig, geur van brandend riet in de lucht, we zaten dan in een heel primitief huisje. Niet echt herinneringen waar ik direct heel vrolijk van word, maar het zijn wel sterke herinneringen.
Ik naar Kroatie en Praagquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
enige waar ik naar terug verlang is thailand
Acht huizen terug kreeg ik van de overbuurvrouw een foto van een Duitse militair die over de loop van een tank naar mijn slaapkamer gekropen was met een bos bloemen in zijn handen omdat hij verliefd was op het mooie meisje wiens slaapkamer het destijds was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo ver terug gaat het niet.![]()
Jammer eigenlijk. Zou een mooi project zijn om historische foto’s aan locaties te koppelen
5 aaneengesloten zomervakanties met mijn ouders (en broer) heen geweestquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is nu heel anders.
Ik word ook altijd melancholisch als ik aan Texel denk. Daar gingen we toen ik kind was altijd naartoe in de herfstvakantie. Het was vrij vaak mistroostig weer, mistig, geur van brandend riet in de lucht, we zaten dan in een heel primitief huisje. Niet echt herinneringen waar ik direct heel vrolijk van word, maar het zijn wel sterke herinneringen.
Ik wil nog wel een keer naar Spitsbergen terug. Mag zo langzaamaan weleens gaan regelen trouwens. Wil ik in '23 gaan doen als eindpunt van een expeditiecruise. Lijkt me leuk omdat ik dan 50 word. Ofjah hoop te wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
enige waar ik naar terug verlang is thailand
Gaan we zo'n kutpop voor je regelen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Spitsbergen terug. Mag zo langzaamaan weleens gaan regelen trouwens. Wil ik in '23 gaan doen als eindpunt van een expeditiecruise. Lijkt me leuk omdat ik dan 50 word. Ofjah hoop te worden
Zo'n opblaasding met compressor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we zo'n kutpop voor je regelen.
Het is wel heel erg toeristisch als je op de verkeerde plekken bent, maar ook erg mooi op de goede plekken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
5 aaneengesloten zomervakanties met mijn ouders (en broer) heen geweest
Mijn broer gaat er nu met zijn gezin jaarlijks heen..
Gewoon een opblaastreinquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Same, maar dan met mijn oude basisschool, dat zijn nu ineens woningenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wel eens na een halve eeuw.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, maar dan met mijn oude basisschool, dat zijn nu ineens woningenheel vreemd eigenlijk
Gouden eeuwquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens na een halve eeuw.
Ja klopt. Toen ik er was sprak ruim de helft Duits..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel heel erg toeristisch als je op de verkeerde plekken bent, maar ook erg mooi op de goede plekken.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Acht huizen terug kreeg ik van de overbuurvrouw een foto van een Duitse militair die over de loop van een tank naar mijn slaapkamer gekropen was met een bos bloemen in zijn handen omdat hij verliefd was op het mooie meisje wiens slaapkamer het destijds was.
Eeeeeuhmmmquote:
ja joepiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga weg man ambtenaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Gaaf kalimba.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou moet ik nog steeds mijn kalimba stemmenIk heb de F kennelijk verkeerd gestemd en nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer goed
ja, en best makkelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gaaf kalimba.Ik kwam er toevallig laatst een YouTube filmpje van tegen. Echt een bijzonder instrument.
Ga boeken danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Spitsbergen terug. Mag zo langzaamaan weleens gaan regelen trouwens. Wil ik in '23 gaan doen als eindpunt van een expeditiecruise. Lijkt me leuk omdat ik dan 50 word. Ofjah hoop te worden
Ja die kerel had aan een prinsesje niet genoegquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is een mooi stukje historie.
Ik woonde ook acht huizen geleden in een pand dat vroeger een bordeel wasDe man van Wilhelmina scheen daar regelmatig te verpozen
Ik bedacht me vorige week dat een hoop van mijn docenten op de mavo inmiddels overleden zullen zijn. Dat waren allemaal mannen die tegen hun pensioen zaten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, maar dan met mijn oude basisschool, dat zijn nu ineens woningenheel vreemd eigenlijk
Je moet wel stevige nagels hebben toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en best makkelijk![]()
Maar nu even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik heb als kind een keer een flink grote dijk op het strand gebouwd op Texel om zo'n stroompje dat naar zee liep af te dammen. Toen ik bij m'n ouders op de handdoek zat bij de duinen, zagen we hoe er een ouder Duits echtpaar aankwam en hoe die vervolgens een gat in mijn dijk maakten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen ik er was sprak ruim de helft Duits..
Dat zijn van die dingen die je erg goed moet bijhouden als je net een nieuwe relatie hebt toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je moet wel stevige nagels hebben toch?
Jij ging je natuurlijk voorstellen wat er allemaal in die slaapkamer gebeurd was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kerel had aan een prinsesje niet genoeg![]()
Wel leuk dat ik die mooie jonge vrouw nog kende als oud besje dus dat werden wel heel erg leuke gesprekken, ook al vond ik mijn slaapkamer daarna wat anders aanvoelen qua sfeer
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb als kind een keer een flink grote dijk op het strand gebouwd op Texel om zo'n stroompje dat naar zee liep af te dammen. Toen ik bij m'n ouders op de handdoek zat bij de duinen, zagen we hoe er een ouder Duits echtpaar aankwam en hoe die vervolgens een gat in mijn dijk maakten.Waterstofbommen op Mofrika, dacht ik toen!
Met zo'n lampje even over het bed gaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ging je natuurlijk voorstellen wat er allemaal in die slaapkamer gebeurd was.
Dat moet je nooit doen als je in een hotel slaapt.
Niet alleen als je net een nieuwe relatie hebt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je erg goed moet bijhouden als je net een nieuwe relatie hebt toch?
Gember, zwarte peper en cayennepeperquote:
Zeker helemaal betegeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat van de week te kijken op Google Maps naar een oude voortuin van me, zelf aangelegd met een enorme put, ganzen, perengaard en wat bijzondere bomen en ik zag dat bijna alles weg was, dat komt dan wel even een paar minuten binnen.
Rob Geus even bellen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n lampje even over het bed gaan.
Oh ja idd.. nu weet ik dat de directrice van mijn basisschool nog leeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedacht me vorige week dat een hoop van mijn docenten op de mavo inmiddels overleden zullen zijn. Dat waren allemaal mannen die tegen hun pensioen zaten.Ook een rare gedachte
Hiirrrrlukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gember, zwarte peper en cayennepeper![]()
Plus nog kaneel en kardemom
Was er een onderhoudsvriendelijke tuin van gemaakt?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat van de week te kijken op Google Maps naar een oude voortuin van me, zelf aangelegd met een enorme put, ganzen, perengaard en wat bijzondere bomen en ik zag dat bijna alles weg was, dat komt dan wel even een paar minuten binnen.
quote:
Of hele slanke vingersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je moet wel stevige nagels hebben toch?
Een boom is zo groot geworden dat hij over de weg hangt, voelde een vreemd gevoel van trots.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Was er een onderhoudsvriendelijke tuin van gemaakt?
ja je hebt van die mensen die hun hele leven hetzelfde blijven doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:35 schreef Recce het volgende:
Ik zag laatst dat mijn juffrouw van groep 3/4 nog steeds voor de klas staat.
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
inB4 US "ja maar aan kutjes rommelen verveelt ook nooit"
Kreeg je vaderlijke gevoelens?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een boom is zo groot geworden dat hij over de weg hangt, voelde een vreemd gevoel van trots.
Soort van territorial pissing gevoel wel ja "kijk dan, dat heb ik toch mooi voor elkaar gekregen"quote:
Wat? Heb je weer iets hangen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort van territorial pissing gevoel wel ja "kijk dan, dat heb ik toch mooi voor elkaar gekregen"
Ik geloof dat ze daar ook juist oude kippen voor willen hebben? Afgedankte legbatterijkippen etc. die hier niet meer te eten zijn, gooien ze daar 24 uur in een kookpot.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
In Egypte hebben ze ook kibbenkarkassoep![]()
Dat is net behanglijm.
@:bitterbal, ken je die?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
ja Nigeria toch? Daar schijnt ook een groot deel van de stokvisproductie van Noorwegen heen te gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze daar ook juist oude kippen voor willen hebben? Afgedankte legbatterijkippen etc. die hier niet meer te eten zijn, gooien ze daar 24 uur in een kookpot.
Yep als je een hele kip maar lang genoeg kookt dan is het behanglijm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze daar ook juist oude kippen voor willen hebben? Afgedankte legbatterijkippen etc. die hier niet meer te eten zijn, gooien ze daar 24 uur in een kookpot.
Whehe, ja, goed gedaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort van territorial pissing gevoel wel ja "kijk dan, dat heb ik toch mooi voor elkaar gekregen"
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Nigeria toch? Daar schijnt ook een groot deel van de stokvisproductie van Noorwegen heen te gaan
Jij kent echt rare mensen LDquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een meisje die kookt spare ribs zolang (een dag of vier/vijf) dat het een soort dunne chocoladepasta is en dat drink ze dan op, want gezond
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die kookt spare ribs zolang (een dag of vier/vijf) dat het een soort dunne chocoladepasta is en dat drink ze dan op, want gezond
Oh alweer? Die verzamel jij ook in een eierdoosje he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de mooiste vrouw ter wereld
Yeps helaas wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh alweer? Die verzamel jij ook in een eierdoosje he?
Ik in een opwelling meedoen, dus drie kilo aan spare ribs botten op het vuur voor vier dagen, kan me niet heugen dat ik ooit zoiets heb geroken of gezien, beetje Dante's inferno, leek wel of het nog leefde ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet even niet wat ik met deze informatie moet. Gadverdamme!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik in een opwelling meedoen, dus drie kilo aan spare ribs botten op het vuur voor vier dagen, kan me niet heugen dat ik ooit zoiets heb geroken of gezien, beetje Dante's inferno, leek wel of het nog leefde ook.
ik zie een markt voor frikandellensmoothies inmiddelsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet even niet wat ik met deze informatie moet. Gadverdamme!
Beetje zoals ik nu in bad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep als je een hele kip maar lang genoeg kookt dan is het behanglijm.
Ewl.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Dat is net behanglijm.
ja ik had toastjes met filet voorafgaande aan die smerige focaccia's. Vanmiddag toastjes met brie en cambozolaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar crackers met pindakaas
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik in een opwelling meedoen, dus drie kilo aan spare ribs botten op het vuur voor vier dagen, kan me niet heugen dat ik ooit zoiets heb geroken of gezien, beetje Dante's inferno, leek wel of het nog leefde ook.
Nee, laat ontbijt dit dat. Ik ga zo naar de Jumbo wat eten halen. Want PSV speelt om 16.30 uur thuisquote:
Hoe lang lig je al in badquote:
geen deuren op het veld gooien he. Damannie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, laat ontbijt dit dat. Ik ga zo naar de Jumbo wat eten halen. Want PSV speelt om 16.45 uur thuis
Laquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Dat is net behanglijm.
ik heb een touwladder bij me om naar het uitvak te klimmen, Mag dat wel??quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen deuren op het veld gooien he. Damannie.
Waar vind ik een overzicht van die keyboardcombinaties op FOK!?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme steeds als ik Alt+S wil doen om snel te posten raak ik de spacebar aan en dan gebeurt er dus Alt+space+S = heel chrome afsluitenAlle tabs weer opnieuw openen alles ditdat.
ga mijn spacebar er ,maar eens af slopen.
needatisookniethandigkutjebef:(
Alleen als je een opblaaspop gaat brengenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik heb een touwladder bij me om naar het uitvak te klimmen, Mag dat wel??
is gewoon een browser functie. Werkt op elk phpBB ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar vind ik een overzicht van die keyboardcombinaties op FOK!?
Ah, de s van submit? Volgens mij werkt het niet in Firefox.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon een browser functie. Werkt op elk phpBB ook.
Dan moet je even een paar settings omgooien. Eentje moet 4 worden en de ander 5 die nu andersom staanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, de s van submit? Volgens mij werkt het niet in Firefox.
https://i.imgur.com/uOaJeT8.jpgquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]Wat had je verwacht? Dit klinkt ook bijna als alchemie of hekserij.
Geef dan normaal antwoord gekke krielkip dat je er bent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smak godverdomme [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Smak godverdomme [ afbeelding ]
Ah, dank. Ik ga later wel even kijken wat dat precies doet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ui.key.chromeAccess
ui.key.contentAccess
die twee. Eentje staat nu op 4 en de andere op 5, die moet je omwisselen @:Recce
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/uOaJeT8.jpg
Ik heb een filmpje met een heel raar verlief makend geluid erbij als ze dit opeet om 06:00 uur in de ochtendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |