SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ja dat weet ik, maar die straat hier ligt in een wijk die naar indianen vernoemd isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het dorpje ligt in Oost-Groningen400 km bij jouw straatje vandaan
Kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
In Waalre heb ik serieus nog nooit een neger gezien, wel veel bontjassen en klikklak hakjes.
Met vlooien in de baard?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een stel baarden met spraakgebrek, niet echt angstaanjagend of zo.
Pas maar op, ze plegen aanslagen met rot fruitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een stel baarden met spraakgebrek, niet echt angstaanjagend of zo.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Word elke keer weer blij als ik die foto in de OP zie
Er komen toch dagelijks veel (tand) artsen en mensen die deugen naar ons land?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze toch eerst had aan het werk om veel centjes te verdienen
Strudel is lekker he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:05 schreef LTVDK het volgende:
Word elke keer weer blij als ik die foto in de OP zie
Er kwam toen een Lidl in het dorpscentrum, de klikklakdames raakten hier serieus zwaar van overstuur tot en met protesten met borden aan toe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komen toch dagelijks veel (tand) artsen en mensen die deugen naar ons land?
Kunnen ze gelijk aan de bak om bij te dragen aan de samenleving
Zin in strudel nuquote:
Brandende toortsen, pek en veren ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er kwam toen een Lidl in het dorpscentrum, de klikklakdames raakten hier serieus zwaar van overstuur tot en met protesten met borden aan toe.
Veel mooie vrouwen daar, opvallend altijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:07 schreef Koen66 het volgende:
Volgende maand weer eens een avondje pilsen in Valkenswaard. Kans dat je daar in het uitgaansleven bontkraagjes of Oemfoefoes tegenkomt is ook minimaal
Ik had toen een oude ronkende Jeep met kapotte uitlaat die rook naar benzine en hondenpis, kreeg altijd heerlijke blikken van de klikklakdames als ik aan kwam tuffen met dat wrakquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brandende toortsen, pek en veren ?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen een oude ronkende Jeep met kapotte uitlaat die rook naar benzine en hondenpis, kreeg altijd heerlijke blikken van de klikklakdames als ik aan kwam tuffen met dat wrak
Oh, dat lijkt mij een aparte combinatie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje goede zijn
Strudel met zuurkool is trouwens enorm lekker.
Nou ja toen ook al wel maar vond het grappig om met mijn hondenauto boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tegenwoordig verplaats jij je met een beter model (auto) ?
Ja, hartige strudel. Is in Hongarije best gangbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij een aparte combinatie!
oh een saucijzenbroodjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hartige strudel. Is in Hongarije best gangbaar.
[ afbeelding ]
Dit lijkt me oneindig lekker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja ik zag hem netquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Ballie die worstjes aan het bakken is https://9gag.com/gag/aGz9pN5
Beetje extra gas gevenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja toen ook al wel maar vond het grappig om met mijn hondenauto boodschappen te doen.
ik zette laatst een gerecht neer voor een gast. zei ik dankje wel....quote:
Wij woonden in de buurt van een tentje dat dit vers maaktequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me oneindig lekker.
Denk dat een saucijzenbroodje lekkerder is jaquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zette laatst een gerecht neer voor een gast. zei ik dankje wel....
hoop dat ze mij niet heeft gehoord
Liever een frikandelbroodje dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat een saucijzenbroodje lekkerder is ja
Nou ja, dat hoeft niet persequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kut roepen naar iedereen en op de grond spugen.
Ik ookquote:
de kamper in US ontwaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kut roepen naar iedereen en op de grond spugen.
Ik zeg altijd smakelijk eten tegen de bediening, heel raar soort automatisme is datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zette laatst een gerecht neer voor een gast. zei ik dankje wel....
hoop dat ze mij niet heeft gehoord
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een frikandelbroodje dan.
Met of zonder een blikje Monster?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever een frikandelbroodje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |