SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voel ik gelijk die druk weerquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja Koen had net al 250k te vergeven zag ik
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja Koen had net al 250k te vergeven zag ik
oh niet lekker liggende kussens zijn kut ja. Nu douchen en weer naar park?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
Mogguh niet geweldig geslapen, airco doet het niet ofzo dus was vanochtend 24 graden
oh en bed en kussen waren wereld van verschil: kussen was zo zo zacht dat ik er 2 on een propje nodig had iets van een kussen te hebben en bed was vrij hard, te hard voor mij om lekker te liggen..
Wij zo allemaal rijst in die frituurjacuzzi gooien ditdatquote:
een soort Vin Kerosenequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik trouwde was het de eerste dag mooi weer dat jaar en ik had net bijna een jaar lang een huis verbouwd dus ik had een lijf waar Vin Diesel jaloers op is maar de wallen hingen op de punten van mijn schoenen
Gelukkig hoeft dat niet bij de SSquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je moet een bank gaan uitkiezen
al gedaan, zo ontbijten en dan park in en dan zie ik welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh niet lekker liggende kussens zijn kut ja. Nu douchen en weer naar park?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ineens voor me dat je zo wegfietst van je eigen bruiloft ----------> [ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
al gedaan, zo ontbijten en dan park in en dan zie ik wel
Was zo'n fotograaf en die zag me om 11:00 uur met een fles whisky rondstommelen en die zei, ja hoiiii misschien is het beter als we NU eerst foto's maken in plaats van vanmiddag?quote:
Ze hebben voor de zoveelste keer weer wat nullen geschraptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Was van voor de revaluatie denk ik. Tegenwoordig is zelfs 250jk Turkse Lira wel een bruiloftje waard
Ja dat gebeurt vaker bij wilsonbekwame overheden inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hebben voor de zoveelste keer weer wat nullen geschrapt
gister veel regen op et einde van de dag, ik verwacht vandaag ook veel regen maar nu heb ik paraplu bij me de hele dagquote:
Hier in NL zeikt het ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gister veel regen op et einde van de dag, ik verwacht vandaag ook veel regen maar nu heb ik paraplu bij me de hele dag
Je gaat me niet overtuigen Liesjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld deze postga ik er ook niet vanuit dat je eerst snel in de schminkkoffer duikt maar dat je iets grappig bedoelt.
![]()
Smileys zijn een universele taal en gaan niet over iemands persoonlijke gezichtsuitdrukkingen.
Ik heb hetzelfde met deze --------->quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat me niet overtuigen Liesje
hangt helegaar van de kontekst afquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met deze --------->![]()
Hier zie ik geen hardop lachen in maar een soort verbaasde shock.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met deze --------->![]()
Hier zie ik geen hardop lachen in maar een soort verbaasde shock.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
En deze is ook niet zomaar een leuk lachebekje
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
En bij deze ------>geeft het oogjes knipperen wel weg dat het niet om heel diep nadenken gaat.
Ja ik weet dat jij die anders zietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Het is mijn nadenkende/verwonderde blik overigens
Nee honden ook nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Op mijn bruiloft zijn honden welkom en kinderen niet.
Moet die ene een meisje met staartjes voorstellen of een demon met hoorns?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
kennen jullie deze nog?![]()
[ afbeelding ]
Beetje de lettervermicelli onder de aardappelproducten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
kennen jullie deze nog?![]()
[ afbeelding ]
een zwangere geit denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet die ene een meisje met staartjes voorstellen of een demon met hoorns?
Dat zijn van die dingen die er in het echt uitzien alsof ze uit Chernobyl zijn ontsnaptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal gezichtsuitdrukkingen van kinderen terwijl er een enge man met een ronkende kettingzaag voor hun neus staat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn de beste.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal gezichtsuitdrukkingen van kinderen terwijl er een enge man met een ronkende kettingzaag voor hun neus staat.
Vraag of ze speciaal voor jou een zak aardappelchagrijntjes willen makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal gezichtsuitdrukkingen van kinderen terwijl er een enge man met een ronkende kettingzaag voor hun neus staat.
Gewoon geen mensen, alleen honden. Paar blikken pedigree pal opentrekken voor de receptie en een beetje aan je kont likken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Op mijn bruiloft zijn honden welkom en kinderen niet.
Gat in de marktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag of ze speciaal voor jou een zak aardappelchagrijntjes willen maken
Waarom zouden die honden aan je kont likken? Heb je pindakaas meegenomen en je broek uitgetrokken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon geen mensen, alleen honden. Paar blikken pedigree pal opentrekken voor de receptie en een beetje aan je kont likken.
Nee, aan die van jezelf wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden die honden aan je kont likken? Heb je pindakaas meegenomen en je broek uitgetrokken?
"Ome Harry zit met een pot pindakaas gelukkig te wezen aan een tafeltje achteraf"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon geen mensen, alleen honden. Paar blikken pedigree pal opentrekken voor de receptie en een beetje aan je kont likken.
ik heb meer het idee van een jesterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag of ze speciaal voor jou een zak aardappelchagrijntjes willen maken
Een daarna een onbeperkt babi pangang buffet dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
heb je alweer een nieuwe vacature gevonden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje hoe ik ‘s morgens naar kantoor ga en ‘s middags naar huis.
hopelijk dinsdag goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje hoe ik ‘s morgens naar kantoor ga en ‘s middags naar huis.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen, mooie, sportieve en gezonde mensen.
En @:dud0r
haagsiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je alweer een nieuwe vacature gevonden?
Als je het niet probeert weet je het nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Andere baan bij de overheid. Iets saaier, maar met meer salarisruimte
Maar ik weet niet of ik hier helemaal voor in aanmerking kom.
Daaromquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het nooit
Bij ons hebben ze ook alweer 1 mei in de agenda gezet als datum voor de grote terug naar kantoor migratie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De leknieuwtjes wijzen daar wel op
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze ook alweer 1 mei in de agenda gezet als datum voor de grote terug naar kantoor migratie.
ja als die nog geen extra journaal over je bruiloft hebben dan wordt het lastig inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
rtl heeft vaak toch als eerste het nieuws?
Wie weet. Met allemaal groene uitstulpingen op ons lichaam en een derde oog erbij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op 1 mei kruipen we als daabse bleekgrauwe zombies uit onze muffe holletjes.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als die nog geen extra journaal over je bruiloft hebben dan wordt het lastig inderdaad
Hallo wandelende oliebolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
Nee, rond die tijd zal de ypsilon variant dominant zijn en lopen de ziekenhuizen wederom vol. En moet iedereen aan z'n booster boosterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze ook alweer 1 mei in de agenda gezet als datum voor de grote terug naar kantoor migratie.
We hebben wel wat onmisbaar key personeel (er zit bijvoorbeeld al anderhalf jaar lang een schaduwcrew in Essen klaar om het over te kunnen pakken zelfs) maar die zijn ook erg gebaat bij groepsdenken dus dat blijft een speeltuinwipje van afwegingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet. Met allemaal groene uitstulpingen op ons lichaam en een derde oog erbij.
Maar serieus, zoiets getuigt niet van enige feeling met de realiteit.
Jullie hebben zo'n inspirerende wipkip in het midden van de kantoortuin staan he. Tussen de cubiclesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben wel wat onmisbaar key personeel (er zit bijvoorbeeld al anderhalf jaar lang een schaduwcrew in Essen klaar om het over te kunnen pakken zelfs) maar die zijn ook erg gebaat bij groepsdenken dus dat blijft een speeltuinwipje van afwegingen.
Wat een teringpark. Zou meteen naar huis komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
probeer je nog even toegang tot. disney te regelen overdag op zondag, wordt het 10:00 terwijl je in het bestelprocess zit.. opeens kan je niks meer bestellen
Dacht dat je al tickets had?Maar die koop je dus nog elke dag?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
probeer je nog even toegang tot. disney te regelen overdag op zondag, wordt het 10:00 terwijl je in het bestelprocess zit.. opeens kan je niks meer bestellen
Wel een skilift als vergaderruimtequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n inspirerende wipkip in het midden van de kantoortuin staan he. Tussen de cubicles
ja voor 5000 euro mag je in het park lopen. Als je dan ook nog ergens IN wilt? Uh uhquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je al tickets had?Maar die koop je dus nog elke dag?
Jaloersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een skilift als vergaderruimte
oh ja dat had mijn vorige werkgever ook. Zo'n gondeltje. En een apres-ski hut ook trouwens. En een vergadering met een F1 thema en eentje met een Angry Birds thema.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een skilift als vergaderruimte
Oekraīense prostituee (of twee) regelen voor morgen, zal ze leren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
neuh, ik kon met jaarpas voor 3 dagen reserveren..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je al tickets had?Maar die koop je dus nog elke dag?
Wat is dit, ik wil dat ook. Denk dat ik de apres ski bar er hier als idee voor ons nieuwe kantoor in ga gooien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja dat had mijn vorige werkgever ook. Zo'n gondeltje. En een apres-ski hut ook trouwens. En een vergadering met een F1 thema en eentje met een Angry Birds thema.
nee hoor, wel een kolonne negers die een qrcode van je willen hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Staat bij Disney Goofy op je te wachten met een wattenstaafje?
oh. Maar je mag nu wel morgen om 10:00 het park in?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh, ik kon met jaarpas voor 3 dagen reserveren..
vervolgens had ik iets van meh koop dat andere ticket misschien, kijk wel, reserveren kon iig niet meer dat zat al vol.
beetj fantasie, paar honderd eurie materiaal, weekendje klussen en eeuwig vergadergenotquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit, ik wil dat ook. Denk dat ik de apres ski bar er hier als idee voor ons nieuwe kantoor in ga gooien.
Nee hij zit nog met zijn arm in de bestelmolen vast. Die arm met die credit card erin dusjahquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. Maar je mag nu wel morgen om 10:00 het park in?
jij wel ja.. maar jij zou uberhaupt. niet zijn gegaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringpark. Zou meteen naar huis komen.
Niet geven, dan krijg je het niet meer terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, wel een kolonne negers die een qrcode van je willen hebben
maar je was wel lekker op tijd thuisquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef Haags het volgende:
Ik was gisteravond in de stad tot een uurtje of 00.00. Wat een teringzooi als alles tegelijk sluit zeg
Ja hebben wij ook allemaal van die ruimtes, ook een vergaderruimte met knipperende ledverlichting en van die neonreclames, ik krijg altijd met iedereen ruzie na een kwartiertje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja dat had mijn vorige werkgever ook. Zo'n gondeltje. En een apres-ski hut ook trouwens. En een vergadering met een F1 thema en eentje met een Angry Birds thema.
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je was wel lekker op tijd thuis
Nee, ik keek de fuck wel uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wel ja.. maar jij zou uberhaupt. niet zijn gegaan
Leuk team dagje wel eigenlijk, zoiets opbouwenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetj fantasie, paar honderd eurie materiaal, weekendje klussen en eeuwig vergadergenot
Waar was je? Zag je vechtpartijen of wat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef Haags het volgende:
Ik was gisteravond in de stad tot een uurtje of 00.00. Wat een teringzooi als alles tegelijk sluit zeg
Hmmmquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij zit nog met zijn arm in de bestelmolen vast. Die arm met die credit card erin dusjah
zou beginnen met de apres ski hut. Dat is gewoon een chaletje timmeren, overal hout. En wat lampionnetjes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk team dagje wel eigenlijk, zoiets opbouwen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm
*rent er naar toe met bakje*
lange terugreis. heb je nog even een parkeerplaats bezocht voor een nachtelijk wippiequote:
nope want geen reservering en *opeens* (klokslag 10:00) ook geen tickets meer beschikbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. Maar je mag nu wel morgen om 10:00 het park in?
Hele avond in Millers gehangen met wat maten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar was je? Zag je vechtpartijen of wat?
Wel afstand en mondkapjes toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Hele avond in Millers gehangen met wat maten.
Nee niet eens vechtpartijen hoor maar iedereen staat tegelijk op straat joh. Leek wel Koningsnach zo druk in die straten.
Das echt zuurquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nope want geen reservering en *opeens* (klokslag 10:00) ook geen tickets meer beschikbaar.
no drama maar dit is wel iets waarmee je bestaande jaarpashouders flink mee wegjaagt
Nee maatje van me kreeg onderwrg een lekke band dus stukkie gelopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
lange terugreis. heb je nog even een parkeerplaats bezocht voor een nachtelijk wippie
Vorige pand hadden we een oude stadsbus omgebouwd tot bar en DJ ding, op vrijdagmiddag trilde het hele gebouw als iemand een plaatje ging draaienquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk team dagje wel eigenlijk, zoiets opbouwen
Ja ik weet niet wat nou de reden achter die 12 uur dicht isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Hele avond in Millers gehangen met wat maten.
Nee niet eens vechtpartijen hoor maar iedereen staat tegelijk op straat joh. Leek wel Koningsnach zo druk in die straten.
En dat zo vlakbij het centrum van het beleidquote:
minder in en uitloop waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat nou de reden achter die 12 uur dicht is
Nou dat is dan lekker geluktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
minder in en uitloop waarschijnlijk
Je bedoeld dat men minder snel wisselt van kroeg? Denk dat ze er beter 2200 van hadden kunnen makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
minder in en uitloop waarschijnlijk
maandag wel,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das echt zuurHeb je dan voor maandag een plaats?
Wat zijn dan de voordelen van die kaart?
Is het vanwege corona dat er nu beperkte plekken zijn?
jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld dat men minder snel wisselt van kroeg? Denk dat ze er beter 2200 van hadden kunnen maken
Gooi die horeca toch gewoon open man. Die maatregelen zoals ze nu zijn helpen echt geen ene zak.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld dat men minder snel wisselt van kroeg? Denk dat ze er beter 2200 van hadden kunnen maken
Horeca pesten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat nou de reden achter die 12 uur dicht is
Hoop dat dat terug komt. dat ze beperkt aantal plekken nu hebben begrijp ik wel. Wat ga je nu morgen doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
maandag wel,
het hele reserveringssysteem nu is vanwege corona en dat maakt, voor mij, de jaarpas best zeer onpraktisch in gebruik
normaal gesproken kon ik altijd met die kaart naar binnen, elke dag van het jaar en zaten er een zooi kortingen aan vast, groot deel van de kortingen is er nog wel maar er is het e.e.a versoberd
Enige wat dergelijke maatregelen veroorzaken lijkt me is dat mensen vroeger gaan stappenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ontmoedigen. Als je om 2200 weer op straat staatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Enige wat dergelijke maatregelen veroorzaken lijkt me is dat mensen vroeger gaan stappen
ja maar het gaat sowieso niet gebeuren dat ook maar iemand zegt "Dan ga ik wel NIET stappen vanavond"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ontmoedigen. Als je om 2200 weer op straat staat
nou ja het is allemaal net net niet
geen idee, misschien parijs even; maar ga in park nog even polsen of ik toch iets van toegang kan regelen, sowieso in de avond wel toegang overigens, volgens mij vanaf 17:00 tot 2:00quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat dat terug komt. dat ze beperkt aantal plekken nu hebben begrijp ik wel. Wat ga je nu morgen doen?
Dit gedrag van supporters kon je ook van kilometers afstand aan zien komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
vraag me ook af of de voetbalcompetitie nog afgemaakt wordt dit jaar. Als je ziet hoe iedereen daar ineens kapotlos gaat "nou het weer mag"
prima plan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:24 schreef Haags het volgende:
Ben het eigenlijk wel eens met KHN; zorg dat de horeca langer openblijven maar geen inloop meer na 00.00.
Huehue?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Wij hebben wel wat activiteiten waar die 1.5 meter wel invloed op gaat hebben op werk
Zijn al die actracties zo laat open?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, misschien parijs even; maar ga in park nog even polsen of ik toch iets van toegang kan regelen, sowieso in de avond wel toegang overigens, volgens mij vanaf 17:00 tot 2:00
Ja dat is een voordeel. Maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
prima plan.
maar alles dicht om 00.00 is ook wel fijn dan kan ik gewoon op tijd naar bed als ik een keer wat wil gaan doen
Het zou al een hoop schelen als de clubs zich publiekelijk zouden distantiëren van die criminele elementen. En de media stopt het 'supporters' te noemen ipv criminelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
vraag me ook af of de voetbalcompetitie nog afgemaakt wordt dit jaar. Als je ziet hoe iedereen daar ineens kapotlos gaat "nou het weer mag"
lekkere vakantie gehad?quote:
hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat is een voordeel. Maar daar houdt het ook wel mee op.
Je zal maar 16/17/18 etc zijn nu en naar de kinderdisco met dito tijden moeten.
quote:
Jaaaaa, ik ben enorm uitgerustquote:
dat is het dubbele van wat je normaal doet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaa, ik ben enorm uitgerustHeb wel per nacht minimaal de 8 uur aangetikt
Nicequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik had een weekje vakantie en het was een beetje drukquote:
Ahwwwquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is het dubbele van wat je normaal doet.
je werd wel gemist hier
Deed dat aantikken pijn?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
met mickeys Halloween party. en andere avond openstellingen wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn al die actracties zo laat open?
quote:
Als ze mij anderhalf jaar lang opgesloten hadden toen ik 18 was had ik nu met plezier piepende hamsters tegen langsrijdende treinen staan gooien denk ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zou al een hoop schelen als de clubs zich publiekelijk zouden distantiëren van die criminele elementen. En de media stopt het 'supporters' te noemen ipv criminelen
Nou dat vind ik ook wel wat ver gaan. Zulk geweld als nu hebben we sinds de jaren 80 niet meer gezien in EUropa volgens mij. Dacht eigenlijk dat we dat een beetje achter ons gelaten haddenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit gedrag van supporters kon je ook van kilometers afstand aan zien komen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mij anderhalf jaar lang opgesloten hadden toen ik 18 was had ik nu met plezier piepende hamsters tegen langsrijdende treinen staan gooien denk ik.
Heb je ook nog iets leuks met schoonmoeder gedaan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
ze wilde al een speurtocht opzetten naar jequote:
Soort vanquote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mij anderhalf jaar lang opgesloten hadden toen ik 18 was had ik nu met plezier piepende hamsters tegen langsrijdende treinen staan gooien denk ik.
Ik heb het voorgesteld, maar ze wilde nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets leuks met schoonmoeder gedaan?
Er bestaat gewoon een relatie tussen 1.5 jaar niet naar de voetbal mogen en opgekropte frustraties hoor. Velen willen het niet zien maar het is echt zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat vind ik ook wel wat ver gaan. Zulk geweld als nu hebben we sinds de jaren 80 niet meer gezien in EUropa volgens mij. Dacht eigenlijk dat we dat een beetje achter ons gelaten hadden
Godver dat lijkt me nog zwaarder dan 4 uur zelf lopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van![]()
Gisteren een strandrit gemaakt van 4 uur te paard.
Ik weet dat ik nog spieren heb
Voetbalcrimineeltjes waren er voor corona ook al ruimschoots, ik zie werkelijk niks om die gasten goed te praten. Enige dat ze doen is de clubs die ze zogenaamd ondersteunen naar de klote helpenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met speurcavia's ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze wilde al een speurtocht opzetten naar je
denk het wel jaquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had een weekje vakantie en het was een beetje druk
Maar wel met allemaal leuke dingen
Ja toch, we zijn allemaal jong en wild geweest en anders ben je nu inmiddels een eng oud fossielquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver dat lijkt me nog zwaarder dan 4 uur zelf lopen
Ja kennelijk. Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal of zo verderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Er bestaat gewoon een relatie tussen 1.5 jaar niet naar de voetbal mogen en opgekropte frustraties hoor. Velen willen het niet zien maar het is echt zo.
Die frustraties moeten eruit. Tokkies
Ik ben nog steeds jong en wildquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, we zijn allemaal jong en wild geweest en anders ben je nu inmiddels een eng oud fossiel
Ja klopt wel maar enig begrip waarom het aan de hand is helpt meer dan simpel te zeggen dat het criminelen zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voetbalcrimineeltjes waren er voor corona ook al ruimschoots, ik zie werkelijk niks om die gasten goed te praten. Enige dat ze doen is de clubs die ze zogenaamd ondersteunen naar de klote helpen
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]eindelijk erkenning.
De meeste mensen zeggen: ja maar het paard doet al het werk
Geheidquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Er bestaat gewoon een relatie tussen 1.5 jaar niet naar de voetbal mogen en opgekropte frustraties hoor. Velen willen het niet zien maar het is echt zo.
Die frustraties moeten eruit. Tokkies
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong en wild
daar jadden ze bij jou geen 1,5 jaar voor nodig gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk waren die er voor corona ook al alleen er is een trend gaande (in zo'n beetje heel Europa) waarbij het geweld in en om de stadions ineens weer flink toeneemt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voetbalcrimineeltjes waren er voor corona ook al ruimschoots, ik zie werkelijk niks om die gasten goed te praten. Enige dat ze doen is de clubs die ze zogenaamd ondersteunen naar de klote helpen
Ja, vinnik leukquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n roedel blaffende cavia’s aan strakgetrokken riempjes
Dat denk ik ook wel ja als je ziet wat er aan komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vinnik leukBeetje genieten van de natuur.
En het was echt een prachtige dag, ik denk een van de laatste mooie dagen
Spierpijn in je dijbenen zeker zodat je de knietjes niet meer van elkaar kunt krijgen als je de relationele plicht moet vervullen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]eindelijk erkenning.
De meeste mensen zeggen: ja maar het paard doet al het werk
Daarom heb ik een kippensoepje gemaakt... de R zit al een tijdje in de maandquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja als je ziet wat er aan komt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En lichtgevende hesjes aan
Tsja.. dichterbij een tegenstander kom je op het moment bijna niet. Er hangen ook geen netten meer voor de vakken, je klimt zo over de boarding heen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geheid
Prima
Maar waarom doen bij de club die je zogenaamd adoreert.
oh daar hou ik niet zo vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom heb ik een kippensoepje gemaakt... de R zit al een tijdje in de maand
Veel water drinken, in beweging blijven en magnesium tot je nemenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spierpijn in je dijbenen zeker zodat je de knietjes niet meer van elkaar kunt krijgen als je de relationele plicht moet vervullen.
Nou ja is chargerend gezegd natuurlijk maar de leuksten en besten onder ons hebben het echt wel nodig om op die leeftijd hun grenzen op te zoeken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
daar jadden ze bij jou geen 1,5 jaar voor nodig gehad
quote:
Romantisch en opwindend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel water drinken, in beweging blijven en magnesium tot je nemen
Ik ook niet, normaal zou ik een loopje doen in de ochtend, maar totaal geen zin.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel een intens triest smerig kutweer vandaag zeg, helemaal geen zin om te lopen nu
Zo ben ikquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja tuurlijk waren die er voor corona ook al alleen er is een trend gaande (in zo'n beetje heel Europa) waarbij het geweld in en om de stadions ineens weer flink toeneemt.
Voor corona ging dit eigenlijk wel goed.
Lekker de pirouette dansenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:37 schreef Haags het volgende:
Ik moet zo naar ballet. Maar stap mooi in de auto
Joeee
Ik ben ook echt een soepmens, altijd al geweest, als ukkie zat ik al om soep te jengelen, soep soep soep soep soep.quote:
Als je tutu, maar goed zitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:37 schreef Haags het volgende:
Joeee
Zonde. Met soep kun je toch niet lekker smekken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een soepmens, altijd al geweest, als ukkie zat ik al om soep te jengelen, soep soep soep soep soep.
Hesjtek broccolisoepquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een soepmens, altijd al geweest, als ukkie zat ik al om soep te jengelen, soep soep soep soep soep.
Ja mee eens hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de link voetbal versus hooligans mag wat mij betreft wat minder negatieve weerslag hebben op de sport.. Doorgesnoven bezopen gasten die groepsgedrag vertonen hebben weinig met de sport van doen en hebben eerder een forse psychiatrische behandeling nodig ipv goedpraten als kwajongensstreken
smakken fles, smakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonde. Met soep kun je toch niet lekker smekken?
Kan allemaal tegenwoordig, beetje met een elastiekje die enorme Haagse piel tegen de bilnaad aan knopen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:37 schreef Haags het volgende:
Joeee
Het waait ook nog eens redelijk dus wordt weer vechten met de pluquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, normaal zou ik een loopje doen in de ochtend, maar totaal geen zin.
Dat zien die gasten niet joh in hun blinde razernij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor.
Je moet je toch afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent als je een papa met een bang huilend zoontje het stadion ziet verlaten.
Mijn dochter wilde mij een keer de plié leren, ik had werkelijk geen idee wat het was maar het werd al snel duidelijk dat ik daar dus geen talent voor heb.quote:
Dat wordt weer je ass eraf werken tot drie uur vannacht. En morgen om 8 uur weer koffie serverenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vanaaf oktober fest op werk en zie dat ze weer 15 miljoen zalen hebben verhuurd en dat we natuurlijk weer open diensten hebben
niemand is verbaasdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn dochter wilde mij een keer de plié leren, ik had werkelijk geen idee wat het was maar het werd al snel duidelijk dat ik daar dus geen talent voor heb.
Nou, ik ben benieuwd of ze die vanaf dinsdag weer allemaal moeten afzeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vanaaf oktober fest op werk en zie dat ze weer 15 miljoen zalen hebben verhuurd en dat we natuurlijk weer open diensten hebben
Weener?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
Soep is toch gewoon plebsvoer om restjes weg te koken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een beetje buiten het seizoen, maar een lekker aspergesoepje gaat er altijd inquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel zin hebben in aspergesoep vandaag maar helaas.
Ja 1.5 meter denk ik voor onsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of ze die vanaf dinsdag weer allemaal moeten afzeggen
Jij hoeft in het voorjaar maar drie meter te lopen voor asperges zeker?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een beetje buiten het seizoen, maar een lekker aspergesoepje gaat er altijd in
Lijkt me beter jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Het staat op de foto maar die bewaren we voor in een plakboek.
Ballie vanavond gewoon in een dirndl jurkjequote:
Ik woon niet op een aspergeplantagequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hoeft in het voorjaar maar drie meter te lopen voor asperges zeker?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie vanavond gewoon in een dirndl jurkje
Heb een vestje aan en als het zo donker blijft, gaat er weer een kaarsje aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het koud joh. Maar weer de trui aan
Ik loop hier inmiddels met winterjas en dikke sjaal. Maar zag dat het op Cyprus 27 graden en zonnig wordt als we daar zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het koud joh. Maar weer de trui aan
ja ik had zo'n tuinkaarsje maar dat is op. Heb er nou nog eentje. En dan maar eens waxinelichtjes gaan zoekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb een vestje aan en als het zo donker blijft, gaat er weer een kaarsje aan
Heb je je tutu aan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:37 schreef Haags het volgende:
Joeee
Hopelijk blijft dat nog even een paar weken zo danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop hier inmiddels met winterjas en dikke sjaal. Maar zag dat het op Cyprus 27 graden en zonnig wordt als we daar zijn
Toen ik in Waalre woonde fietste ik altijd langs 20 miljoen aspergekwekers, kwam ik iedere dag tot dolle vreugde van mijn meisje thuis met twee kilo asperges "Raden maar wat ik voor lekkers heb voor mijn skatje" "Zucht, asperges weer denk ik zo"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon niet op een aspergeplantage![]()
![]()
Had een hele zwik aan lichtjes gekocht bij de Hema, want 4 + 1 gratis of zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik had zo'n tuinkaarsje maar dat is op. Heb er nou nog eentje. En dan maar eens waxinelichtjes gaan zoeken
niet man niet iedere dag 2 kiloquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik in Waalre woonde fietste ik altijd langs 20 miljoen aspergekwekers, kwam ik iedere dag tot dolle vreugde van mijn meisje thuis met twee kilo asperges "Raden maar wat ik voor lekkers heb voor mijn skatje" "Zucht, asperges weer denk ik zo"
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik in Waalre woonde fietste ik altijd langs 20 miljoen aspergekwekers, kwam ik iedere dag tot dolle vreugde van mijn meisje thuis met twee kilo asperges "Raden maar wat ik voor lekkers heb voor mijn skatje" "Zucht, asperges weer denk ik zo"
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon niet op een aspergeplantage![]()
![]()
Jij bent een soort Gergi met asperger?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had afgelopen woensdag sjans met een vrouw die sprekend lijkt op die donkere maar die ruikt naar oma.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie vanavond gewoon in een dirndl jurkje
Klinkt wel alsof het de lading prima dektquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij Waalre ligt Achtereind![]()
Wat een naam
In Zeeland liggen er ook wat juweeltjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een naam
Tell us (niet de user)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In Zeeland liggen er ook wat juweeltjes
Nog niet allemaal, maar Schiphol en Barcelona sowieso.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwitje![]()
Heb je al vliegvelden uitgekozen?
Ik liep daar wel eens met mijn roedels woefjes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een naam
nee als je die zijn gang laat gaan wonen we morgen allemaal in Biggenkont.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee als je die zijn gang laat gaan wonen we morgen allemaal in Biggenkont.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je al vliegvelden uitgekozen?
Dit klinkt alsof je iets aan het plannen bent waar de AIVD je voor in de gaten houdtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog niet allemaal, maar Schiphol en Barcelona sowieso.
Leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog niet allemaal, maar Schiphol en Barcelona sowieso.
Volgens mij kwam die naam weleens bij Man bijt hond voorbij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
Hongerige wolf vind ik een epische naam
Miauw kent dit plekje goed.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
er is hier een straat die zo heet hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:54 schreef Koen66 het volgende:
Ook nog een treinstation in Madrid en een dubbeldekker in Londen danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt alsof je iets aan het plannen bent waar de AIVD je voor in de gaten houdt
Hou het nieuws in de gatenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt alsof je iets aan het plannen bent waar de AIVD je voor in de gaten houdt
het dorpje ligt in Oost-Groningenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is hier een straat die zo heet haha
Toterfout vind ik wel een mooie, vlakbij Oerle, oude grafheuvels daar ook en mooie natuur.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee als je die zijn gang laat gaan wonen we morgen allemaal in Biggenkont.
Geradicaliseerd fruit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Nooit van gehoord. Maar klinkt goed jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toterfout vind ik wel een mooie, vlakbij Oerle, oude grafheuvels daar ook en mooie natuur.
kwiwi awkbarquote:
Oemfoefoe ?quote:
het komt nu met bakken uit de lucht?quote:
Hier wel ja. Klinkt lekker vanuit bedquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het komt nu met bakken uit de lucht?
Ik keek net op buienradar. Wordt lopen naar werk met de plu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |