SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voel ik gelijk die druk weerquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja Koen had net al 250k te vergeven zag ik
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja Koen had net al 250k te vergeven zag ik
oh niet lekker liggende kussens zijn kut ja. Nu douchen en weer naar park?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
Mogguh niet geweldig geslapen, airco doet het niet ofzo dus was vanochtend 24 graden
oh en bed en kussen waren wereld van verschil: kussen was zo zo zacht dat ik er 2 on een propje nodig had iets van een kussen te hebben en bed was vrij hard, te hard voor mij om lekker te liggen..
Wij zo allemaal rijst in die frituurjacuzzi gooien ditdatquote:
een soort Vin Kerosenequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik trouwde was het de eerste dag mooi weer dat jaar en ik had net bijna een jaar lang een huis verbouwd dus ik had een lijf waar Vin Diesel jaloers op is maar de wallen hingen op de punten van mijn schoenen
Gelukkig hoeft dat niet bij de SSquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je moet een bank gaan uitkiezen
al gedaan, zo ontbijten en dan park in en dan zie ik welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh niet lekker liggende kussens zijn kut ja. Nu douchen en weer naar park?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ineens voor me dat je zo wegfietst van je eigen bruiloft ----------> [ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
al gedaan, zo ontbijten en dan park in en dan zie ik wel
Was zo'n fotograaf en die zag me om 11:00 uur met een fles whisky rondstommelen en die zei, ja hoiiii misschien is het beter als we NU eerst foto's maken in plaats van vanmiddag?quote:
Ze hebben voor de zoveelste keer weer wat nullen geschraptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Was van voor de revaluatie denk ik. Tegenwoordig is zelfs 250jk Turkse Lira wel een bruiloftje waard
Ja dat gebeurt vaker bij wilsonbekwame overheden inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hebben voor de zoveelste keer weer wat nullen geschrapt
gister veel regen op et einde van de dag, ik verwacht vandaag ook veel regen maar nu heb ik paraplu bij me de hele dagquote:
Hier in NL zeikt het ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gister veel regen op et einde van de dag, ik verwacht vandaag ook veel regen maar nu heb ik paraplu bij me de hele dag
Je gaat me niet overtuigen Liesjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld deze postga ik er ook niet vanuit dat je eerst snel in de schminkkoffer duikt maar dat je iets grappig bedoelt.
![]()
Smileys zijn een universele taal en gaan niet over iemands persoonlijke gezichtsuitdrukkingen.
Ik heb hetzelfde met deze --------->quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat me niet overtuigen Liesje
hangt helegaar van de kontekst afquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met deze --------->![]()
Hier zie ik geen hardop lachen in maar een soort verbaasde shock.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met deze --------->![]()
Hier zie ik geen hardop lachen in maar een soort verbaasde shock.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
En deze is ook niet zomaar een leuk lachebekje
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
En bij deze ------>geeft het oogjes knipperen wel weg dat het niet om heel diep nadenken gaat.
Ja ik weet dat jij die anders zietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Het is mijn nadenkende/verwonderde blik overigens
Nee honden ook nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Op mijn bruiloft zijn honden welkom en kinderen niet.
Moet die ene een meisje met staartjes voorstellen of een demon met hoorns?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
kennen jullie deze nog?![]()
[ afbeelding ]
Beetje de lettervermicelli onder de aardappelproducten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
kennen jullie deze nog?![]()
[ afbeelding ]
een zwangere geit denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet die ene een meisje met staartjes voorstellen of een demon met hoorns?
Dat zijn van die dingen die er in het echt uitzien alsof ze uit Chernobyl zijn ontsnaptquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal gezichtsuitdrukkingen van kinderen terwijl er een enge man met een ronkende kettingzaag voor hun neus staat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn de beste.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal gezichtsuitdrukkingen van kinderen terwijl er een enge man met een ronkende kettingzaag voor hun neus staat.
Vraag of ze speciaal voor jou een zak aardappelchagrijntjes willen makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal gezichtsuitdrukkingen van kinderen terwijl er een enge man met een ronkende kettingzaag voor hun neus staat.
Gewoon geen mensen, alleen honden. Paar blikken pedigree pal opentrekken voor de receptie en een beetje aan je kont likken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Op mijn bruiloft zijn honden welkom en kinderen niet.
Gat in de marktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag of ze speciaal voor jou een zak aardappelchagrijntjes willen maken
Waarom zouden die honden aan je kont likken? Heb je pindakaas meegenomen en je broek uitgetrokken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon geen mensen, alleen honden. Paar blikken pedigree pal opentrekken voor de receptie en een beetje aan je kont likken.
Nee, aan die van jezelf wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zouden die honden aan je kont likken? Heb je pindakaas meegenomen en je broek uitgetrokken?
"Ome Harry zit met een pot pindakaas gelukkig te wezen aan een tafeltje achteraf"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon geen mensen, alleen honden. Paar blikken pedigree pal opentrekken voor de receptie en een beetje aan je kont likken.
ik heb meer het idee van een jesterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag of ze speciaal voor jou een zak aardappelchagrijntjes willen maken
Een daarna een onbeperkt babi pangang buffet dusquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
heb je alweer een nieuwe vacature gevonden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje hoe ik ‘s morgens naar kantoor ga en ‘s middags naar huis.
hopelijk dinsdag goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje hoe ik ‘s morgens naar kantoor ga en ‘s middags naar huis.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen, mooie, sportieve en gezonde mensen.
En @:dud0r
haagsiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je alweer een nieuwe vacature gevonden?
Als je het niet probeert weet je het nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Andere baan bij de overheid. Iets saaier, maar met meer salarisruimte
Maar ik weet niet of ik hier helemaal voor in aanmerking kom.
Daaromquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het nooit
Bij ons hebben ze ook alweer 1 mei in de agenda gezet als datum voor de grote terug naar kantoor migratie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De leknieuwtjes wijzen daar wel op
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze ook alweer 1 mei in de agenda gezet als datum voor de grote terug naar kantoor migratie.
ja als die nog geen extra journaal over je bruiloft hebben dan wordt het lastig inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
rtl heeft vaak toch als eerste het nieuws?
Wie weet. Met allemaal groene uitstulpingen op ons lichaam en een derde oog erbij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op 1 mei kruipen we als daabse bleekgrauwe zombies uit onze muffe holletjes.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als die nog geen extra journaal over je bruiloft hebben dan wordt het lastig inderdaad
Hallo wandelende oliebolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:55 schreef Haags het volgende:
Nee, rond die tijd zal de ypsilon variant dominant zijn en lopen de ziekenhuizen wederom vol. En moet iedereen aan z'n booster boosterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze ook alweer 1 mei in de agenda gezet als datum voor de grote terug naar kantoor migratie.
We hebben wel wat onmisbaar key personeel (er zit bijvoorbeeld al anderhalf jaar lang een schaduwcrew in Essen klaar om het over te kunnen pakken zelfs) maar die zijn ook erg gebaat bij groepsdenken dus dat blijft een speeltuinwipje van afwegingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet. Met allemaal groene uitstulpingen op ons lichaam en een derde oog erbij.
Maar serieus, zoiets getuigt niet van enige feeling met de realiteit.
Jullie hebben zo'n inspirerende wipkip in het midden van de kantoortuin staan he. Tussen de cubiclesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben wel wat onmisbaar key personeel (er zit bijvoorbeeld al anderhalf jaar lang een schaduwcrew in Essen klaar om het over te kunnen pakken zelfs) maar die zijn ook erg gebaat bij groepsdenken dus dat blijft een speeltuinwipje van afwegingen.
Wat een teringpark. Zou meteen naar huis komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
probeer je nog even toegang tot. disney te regelen overdag op zondag, wordt het 10:00 terwijl je in het bestelprocess zit.. opeens kan je niks meer bestellen
Dacht dat je al tickets had?Maar die koop je dus nog elke dag?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
probeer je nog even toegang tot. disney te regelen overdag op zondag, wordt het 10:00 terwijl je in het bestelprocess zit.. opeens kan je niks meer bestellen
Wel een skilift als vergaderruimtequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n inspirerende wipkip in het midden van de kantoortuin staan he. Tussen de cubicles
ja voor 5000 euro mag je in het park lopen. Als je dan ook nog ergens IN wilt? Uh uhquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je al tickets had?Maar die koop je dus nog elke dag?
Jaloersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een skilift als vergaderruimte
oh ja dat had mijn vorige werkgever ook. Zo'n gondeltje. En een apres-ski hut ook trouwens. En een vergadering met een F1 thema en eentje met een Angry Birds thema.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een skilift als vergaderruimte
Oekraīense prostituee (of twee) regelen voor morgen, zal ze leren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
neuh, ik kon met jaarpas voor 3 dagen reserveren..quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je al tickets had?Maar die koop je dus nog elke dag?
Wat is dit, ik wil dat ook. Denk dat ik de apres ski bar er hier als idee voor ons nieuwe kantoor in ga gooien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja dat had mijn vorige werkgever ook. Zo'n gondeltje. En een apres-ski hut ook trouwens. En een vergadering met een F1 thema en eentje met een Angry Birds thema.
nee hoor, wel een kolonne negers die een qrcode van je willen hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Staat bij Disney Goofy op je te wachten met een wattenstaafje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |