Leek me ook. Zei waarschijnlijk omdat ik zelf geen man ben die tinder gebruiktquote:Op maandag 1 november 2021 10:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk. Dit is het verdienmodel. Je uiteindelijk laten betalen. Er zit gewoon een algoritme achter om je te laten dokken.
Zodra je betaalt wordt er ook met je "gespeeld" zodat je meer gaat betalen omdat je al een keer betaald hebt.
Is wel eens goedkoper geweest.quote:Op maandag 1 november 2021 10:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:
¤5 per maand zou nog wel okay zijn, maar waarom zijn die dating apps zo duur
quote:Op maandag 1 november 2021 10:16 schreef Revac het volgende:
[..]
Leek me ook. Zei waarschijnlijk omdat ik zelf geen man ben die tinder gebruikt![]()
Maar ja draait allemaal om geld idd
Mannen zijn de sjaak. Als vrouw met gigantisch overgewicht met een flinke puist op je voorhoofd heb je dit probleem niet.quote:Op maandag 1 november 2021 10:16 schreef Revac het volgende:
[..]
Leek me ook. Zei waarschijnlijk omdat ik zelf geen man ben die tinder gebruikt![]()
Maar ja draait allemaal om geld idd
Wacht even, dus je betaalt al voor tinder en je hebt alsnog hetzelfde verhaal met die matches??quote:Op maandag 1 november 2021 10:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Is wel eens goedkoper geweest.
Heb Tinder plus hele jaar, 60 euro. Maar dat helpt niet hoor, ja af en toe door een superlike te geven.
Hufters zijn het.
Correct. Maakt geen moer uit dus. Het zijn puur de eerste 2 dagen en nadien wordt je geshadowed met af en toe nog een like om je warm te houden. Meestal zijn dat niet- erg aantrekkelijke dames.quote:Op maandag 1 november 2021 10:37 schreef Revac het volgende:
[..]
Wacht even, dus je betaalt al voor tinder en je hebt alsnog hetzelfde verhaal met die matches??
En je kan ook niet even een maandje goedkoop proberen, gelijk ¤30 of je zit er een jaar aan vastquote:Op maandag 1 november 2021 10:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Is wel eens goedkoper geweest.
Heb Tinder plus hele jaar, 60 euro. Maar dat helpt niet hoor, ja af en toe door een superlike te geven.
Hufters zijn het.
Idd ja. Ik twijfel om het er een tijdje af te gooien en dan weer nieuw te beginnen. Enige wat schijnt te helpen is al je data (Nummer, sim kaart, facebook, insta en natuurlijk tinder zelf) te resetten, om weer blanco te beginnen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
En je kan ook niet even een maandje goedkoop proberen, gelijk ¤30 of je zit er een jaar aan vast![]()
Je zou denken dat ze al genoeg verdienen met al de informatie die ze krijgen uit profielen
dat is echt niet normaalquote:Op maandag 1 november 2021 10:41 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Correct. Maakt geen moer uit dus. Het zijn puur de eerste 2 dagen en nadien wordt je geshadowed met af en toe nog een like om je warm te houden. Meestal zijn dat niet- erg aantrekkelijke dames.
Jezus, moet je gelijk een nieuwe identiteit aannemenquote:Op maandag 1 november 2021 10:44 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Idd ja. Ik twijfel om het er een tijdje af te gooien en dan weer nieuw te beginnen. Enige wat schijnt te helpen is al je data (Nummer, sim kaart, facebook, insta en natuurlijk tinder zelf) te resetten, om weer blanco te beginnen.
Klopt, zo zielig is het gesteld.quote:Op maandag 1 november 2021 10:50 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Jezus, moet je gelijk een nieuwe identiteit aannemen
De unmatch taktiek heb ik al gehanteerd, helpt niet.quote:Op maandag 1 november 2021 11:08 schreef Roellie80 het volgende:
1 maand kopen. Iedereen liken (geautomatiseerd) de weken maanden daarna alles unmatchen wat je niet aanstaat
Volgens mij verneukt dat je matching kans omdat je dan als bot wordt aangezienquote:Op maandag 1 november 2021 11:08 schreef Roellie80 het volgende:
1 maand kopen. Iedereen liken (geautomatiseerd) de weken maanden daarna alles unmatchen wat je niet aanstaat
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 11:34 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Volgens mij verneukt dat je matching kans omdat je dan als bot wordt aangezien
Bij Tinder kan je ook gewoon gebruik maken van het recht je te vergeten. Simpelweg account verwijderen, X maanden niet aanmelden (meen 90 dagen/3 maanden) en vervolgens nieuw account maken. Dan hoef je al die hoepels niet door en heeft je tijd gegeven bij te komen van je voorgaande avonturen of ergernis.quote:Op maandag 1 november 2021 10:41 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Correct. Maakt geen moer uit dus. Het zijn puur de eerste 2 dagen en nadien wordt je geshadowed met af en toe nog een like om je warm te houden. Meestal zijn dat niet- erg aantrekkelijke dames.
Klopt jaquote:Op woensdag 3 november 2021 19:18 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bij Tinder kan je ook gewoon gebruik maken van het recht je te vergeten. Simpelweg account verwijderen, X maanden niet aanmelden (meen 90 dagen/3 maanden) en vervolgens nieuw account maken. Dan hoef je al die hoepels niet door en heeft je tijd gegeven bij te komen van je voorgaande avonturen of ergernis.
Luxeprobleem noemen ze dat.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:30 schreef Godshand het volgende:
Heb al een sociaal leven waarin van alles gebeurd in het weekend. Daardoor geen tijd om met 3 dames die met mij willen daten tot een concrete datum te komen. Doordeweeks hebben ze al vanalles of geen zin. Volgens mij lopen daar meer mensen hier tegen aan?
Nouja, dat het er 3 zijn is ook toeval en als het maar lang genoeg uit gesteld wordt, zijn ze wel er vandoor met iemand die in hun straat woont en dus op korte termijn kan daten.quote:
Tja dan moet je misschien prioriteiten stellen en je sociale leven iets minderen zodat je kunt daten in het weekend.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, dat het er 3 zijn is ook toeval en als het maar lang genoeg uit gesteld wordt, zijn ze wel er vandoor met iemand die in hun straat woont en dus op korte termijn kan daten.
Ze wonen dus niet in dezelfde stad als ik, is minder dan een uur reizen.
Herkenbaar, ik heb doordeweeks ook geen zin om te datenquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:30 schreef Godshand het volgende:
Heb al een sociaal leven waarin van alles gebeurd in het weekend. Daardoor geen tijd om met 3 dames die met mij willen daten tot een concrete datum te komen. Doordeweeks hebben ze al vanalles of geen zin. Volgens mij lopen daar meer mensen hier tegen aan?
Kwestie van prioriteiten stellen...quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:30 schreef Godshand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |