abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2024 @ 18:50:40 #226
2651 svann
night-hawk
pi_213394777
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 22:48 schreef golfer het volgende:
Theresa heeft wel een zwaar leven achter haar rug en is ook al tanden loos.
7 kinderen van 7 vaders. :'(
En niet één grote liefde, zei ze met een blik van praat me er niet van, wat een ellende.

Mooi dat ze gevonden is.
En er ook nog een redelijk fitte opa van over de honderd!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_213406888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:50 schreef svann het volgende:

[..]
En niet één grote liefde, zei ze met een blik van praat me er niet van, wat een ellende.

Mooi dat ze gevonden is.
En er ook nog een redelijk fitte opa van over de honderd!
Opmerkelijk wel, taai mannetje aan het hout hakken, hoe fit kun je zijn met 100 jaar oud. Dat ie niet meer wist wie of wat zijn kinderen zijn en wanneer ze op bezoek kwamen boeide hem geen bal.
pi_213464696
Vond Derk weinig toevoegen eerlijk gezegd. Stelde weinig interessante vragen en soms nogal neerbuigend.

Wel benieuwd welke richting ze dan op willen gaan.

Blonde dame is wat beter in interviewen.

En Japan is wel een heel homogeen (?) land, dus twee half Nederlandse kinderen vielen destijds vast wel heel erg op.

Maar bijzonder triest verhaal ja...
  zaterdag 8 juni 2024 @ 14:59:39 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213834356
Lang artikel in De Volkskrant van vandaag over een aantal verkeerde matches van Spoorloos.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 juli 2024 @ 12:07:55 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214382086
Derk afscheids-aflevering.

Toen eerder dit jaar bekend werd dat Spoorloos in het nieuwe seizoen verder zou gaan zonder Derk Bolt, moest de presentator even slikken. Dertig jaar lang was hij het gezicht van het programma en reisde hij heel de wereld over op zoek naar verloren familieleden.

In deze speciale aflevering blikt hij terug op zijn Spoorloos-carrière, vanaf zijn allereerste reis naar Zuid-Korea. Hij spreekt mensen voor wie hij op pad is geweest. Wat heeft de hereniging met hun familieleden voor hen betekend?

Ook gaat Derk terug naar de plek waar hij in 2017 werd ontvoerd: de Colombiaanse jungle. Tijdens een zoektocht voor het programma werden hij en zijn vaste cameraman een week lang vastgehouden door zwaarbewapende guerrillastrijders, waarbij hij vreesde voor zijn leven.

Vanavond NPO1, 21:30
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214387372
Oude beelden genot.
pi_214387478
Andries van Platering, wat een verhaal zeg.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 22:36:32 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214388120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
Oude beelden genot.
Heel veel kan ik mij nog wel herinneren.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 juli 2024 @ 22:56:16 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214388290
Ook leuk dat hij nog contact opneemt met de vroegere deelnemers.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 juli 2024 @ 22:58:35 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214388313
Die man op die galerijflat die absoluut zijn kinderen niet wilde zien.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 juli 2024 @ 23:19:11 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214388478
Die ontvoering heeft er wel aardig ingehakt. Nog steeds traumatisch voor ze.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juli 2024 @ 12:31:22 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214392630
Poef.....gone! ©golfer
pi_214392777
quote:
Wat mij vooral frappeerde was dat ze pas sinds 2019 altijd een DNA-test doen :X
Dit had zo erg voorkomen kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2024 12:50:22 ]
pi_214438210
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 12:18 schreef LaDaDiDa het volgende:
Vond Derk weinig toevoegen eerlijk gezegd. Stelde weinig interessante vragen en soms nogal neerbuigend.

Wel benieuwd welke richting ze dan op willen gaan.

Blonde dame is wat beter in interviewen.

En Japan is wel een heel homogeen (?) land, dus twee half Nederlandse kinderen vielen destijds vast wel heel erg op.

Maar bijzonder triest verhaal ja...
Dat hij weinig toevoegde kun je denk ik niet zeggen nadat hij 30 jaar dat programma heeft gepresenteerd en al die zoektochten heeft geleid. Neem aan dat hij achter de schermen ook nog veel coördineerde. Maar dat hij soms neerbuigend was, dat is zeker. Zijn manier van doen was soms nogal onprettig. Ik had dan echt plaatsvervangende schaamte.

Ik vind het wel vreemd dat ze na 30 jaar zo plots afscheid van hem nemen, hoewel dat ook wel weer in de lijn ligt van wat de publieke omroep denkt te moeten doen. Mart Smeets en anderen zijn zo ook na jarenlang van trouwe dienst op straat gezet.

Ik ben benieuwd of ze nu ook echt een andere richting op gaan met het programma. En dat zou wel riskant zijn bij zo'n succesformule. Het zou jammer zijn als de zoektochten minder op de voorgrond zouden komen te staan, want dat is juist het leukste aan het programma.
Mja
  donderdag 15 augustus 2024 @ 11:11:29 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214719016
Spoorloos start op woensdag 6 november met een gloednieuw seizoen.

Joris Linssen, Sosha Duysker en Jetske van den Elsen gaan als nieuw presentatiedrietal op zoek naar dierbaren die elkaar uit het oog zijn verloren of elkaar zelfs nog nooit hebben ontmoet. De presentatoren staan deze zoekers bij in de vaak levensveranderende gebeurtenissen.

Spoorloos is al sinds 1990 op televisie te zien, maar voor dit 92e seizoen is de opzet van het programma vernieuwd. Spoorloos blijft mensen samenbrengen die elkaar uit het oog zijn verloren. Maar naast adoptieverhalen, vertelt het programma ook de verhalen van andere dierbaren die elkaar door het leven zijn kwijtgeraakt.

Daarbij ligt er meer accent op de persoonlijke verhalen van de zoekers. Hun vragen, emoties en levensverhalen staan daarbij centraal. Met behulp van uitgebreid DNA-onderzoek maakt Spoorloos ook dit seizoen weer bijzondere, verrassende en emotionele ontmoetingen mogelijk.

Sandra Hilster, mediadirecteur KRO-NCRV: 'Spoorloos is al jaren een hooggewaardeerd programma. Al bijna 35 jaar brengt Spoorloos dierbaren samen die elkaar uit het oog zijn verloren. De afgelopen twee jaar was er terecht veel aandacht voor zoektochten waar het niet goed is gegaan. Dit is en blijft zeer verdrietig voor betrokkenen. Het nieuwe seizoen laat de kracht van het programma Spoorloos duidelijk zien.'

Hilster vervolgt: 'Het samenbrengen van familie, geliefden of vrienden en het zoeken naar antwoorden op vragen over afkomst is iets wat we als omroep blijven doen. Dat we hierbij van betekenis kunnen zijn voor mensen wordt nog dagelijks onderstreept door het grote aantal verzoeken dat onze collega’s bereikt.

Met een vernieuwde opzet en drie fantastische presentatoren blijft KRO-NCRV de zoektochten naar spoorloos zoekgeraakte familieleden of oude liefdes mogelijk maken.'

Spoorloos is vanaf woensdag 6 november te zien om 21.30 uur bij KRO-NCRV op NPO 1.
Poef.....gone! ©golfer
pi_214719083
Joris Linssen -O-
  donderdag 15 augustus 2024 @ 11:25:27 #243
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214719099
Ik vind juist de zoektochten leuk aan dit programma, ik ben bang dat de nadruk teveel gaat liggen op zielige verhalen met treurige muziek eronder, die erop gebrand is om je als kijker te laten huilen.
Dat je aan alles voelt dat het doel is om jou als kijker te emotioneren terwijl het verhaal niet zo spannend is, in plaats van dat het verhaal zelf emotioneert. Jammer dat ze zo'n goed format aanpassen.
Het familiediner is er ook echt niet beter op geworden nu ze random mensen met elkaar herenigen (verre familie uit Australië bijvoorbeeld), als ik dat wil zien kijk ik wel all you need. Ik wil dan ruziënde familieleden zien.
Ben benieuwd hoe ze het gaan vormgeven.
pi_214719183
Jammer, ik keek ook eigenlijk vooral voor de zoektochten.

En dan het liefst met een zwetende Derk Bolt in een verlaten dorpje ergens in Zuid-Amerika die una pregunta heeft voor een vrouw van 6 koppen kleiner nadat hij via de gemeente administratie en mensen op de markt op het goede spoor kwam.
pi_214764254
Joris Linssen :') als ik iemand op tv niet kan uitstaan ..
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:58:08 #246
2651 svann
night-hawk
pi_214764518
Nu iets dergelijks over de vuurwerkramp van mei 2000.
Onder andere een geredde jongen die de cruciale brandweerman wil bedanken.
De klap was tot ver weg te voelen werd ook live door Fokkers uit Enschede gemeld.

PS. Met Elske, vandaar dat ik even dacht dat dit het nieuwe format was.
O, gatver. Een rampenherdenkingsprogramma met Elske. Hoewel, ik ben wel blijven kijken.

[ Bericht 14% gewijzigd door svann op 20-08-2024 22:04:40 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:14:39 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214764580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:58 schreef svann het volgende:
De klap was tot ver weg te voelen werd ook live door Fokkers uit Enschede gemeld.

O, gatver. Een rampenherdenkingsprogramma met Elske. Hoewel, ik ben wel blijven kijken.
Compleet ander programma dat Redding na de Ramp heet en niet door Elske maar door Welmoed Sijtsma wordt gepresenteerd.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:26:19 #248
2651 svann
night-hawk
pi_214764644
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:14 schreef golfer het volgende:
Compleet ander programma dat Redding na de Ramp heet en niet door Elske maar door Welmoed Sijtsma wordt gepresenteerd.
O, oeps. :@
Nou ja, die staat bij mij ook niet zo hoog aangeschreven.
Misschien doet zij het bij dit programma wel beter.
pi_214765566
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:26 schreef svann het volgende:

[..]
O, oeps. :@
Nou ja, die staat bij mij ook niet zo hoog aangeschreven.
Misschien doet zij het bij dit programma wel beter.
En bedoelde je dan niet Jetske? :D
  woensdag 21 augustus 2024 @ 08:37:50 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214765985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:58 schreef svann het volgende:

Oh, zoals je het omschrijft klinkt het als een slechte remake van de Surpriseshow en hoef ik al niet meer.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')