zal je vast lukkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het steeds beter om niet te drinken,hoop wel naar een nulpunt te komen.
Gerrie de merriequote:
Thanks.quote:
Ik durf gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eenmalig gebruik ga je niet op stuk. Maar mensen die het continue nodig hebben is een ander verhaal.
Heb je al gegeten of doeje dat in hotel?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
hotel maar eens gaan opzoeken.. wat vroeg maar ben best moe
en dan boodschapjes doen
Even de Carrefour leegtrekkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
hotel maar eens gaan opzoeken.. wat vroeg maar ben best moe
en dan boodschapjes doen
Beter toch.quote:
Redelijk, vanacht weer boven de pot moeten hangen. Maar komt denk ik wel goed. Zullen ook wel wat spanningen tussen zitten.quote:
oh ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk, vanacht weer boven de pot moeten hangen. Maar komt denk ik wel goed. Zullen ook wel wat spanningen tussen zitten.
ga wat eten regelen uit supermarkt dus alles wat god verboden heeft enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al gegeten of doeje dat in hotel?
Ja, ik ben sinds ik thuis ben eigenlijk al niet helemaal fit. Waaronder al een aantal keren overgeven...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik heb wat gemistAan het overgeven?
hmm das niet goed. misschen buikgriepje opgelopen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds ik thuis ben eigenlijk al niet helemaal fit. Waaronder al een aantal keren overgeven...
Zal ik er even liefkozend over aaienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best zwanger zijn, gezien mijn buikje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |