SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Goede morgen,
Ik zou graag samen met mijn vriend een Shih Tzu pup willen bemachtigen voor in ons eerste huis. We willen een combi van main coon en shih tzu.
Doos van 12 aanstekers voor de deur zetten elke kerstquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende: ja gasfornuis is al oud. Dat vonk knopje werkt bv ook niet. Dus moet je met aansteker zo bij het pitje houden. Maar kijken wat de makelaar daarvan zegt misschien 20 euro huurkorting per maand en 1 aansteker per maand als compensatie
![]()
Bemachtigenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]Bemachtigen.
Waarom gaan mensen altijd zo moeilijk praten als ze een beetje serieus over willen komen.
En Maine Coon is een kat, toch?
Wat is daar mee dan? Of wil je dat ze niets op gaan hangen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
enige waar ik wat mee in mijn maag zit is die zonnewering. Weet niet of ik dat apart kan opnemen in het contract
ligt zeker zwaar op de maag...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
enige waar ik wat mee in mijn maag zit is die zonnewering. Weet niet of ik dat apart kan opnemen in het contract
nee die electrische buiten. Wil niet dat ze die slopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is daar mee dan? Of wil je dat ze niets op gaan hangen?
Dat zet je in het contract, zonwering mag met wind of regen (ivm schimmel) niet uitgerold worden. Alleen met droog weer zonder wind. Zoiets staat in mijn contract ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die electrische buiten. Wil niet dat ze die slopen![]()
of bv hem niet binnen halen met wind.
Jij hebt ook zon zonwering daar gehad?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zet je in het contract, zonwering mag met wind of regen (ivm schimmel) niet uitgerold worden. Alleen met droog weer zonder wind. Zoiets staat in mijn contract ook.
Tuurlijk wel. Huisregels ditdatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan me het hangverhaal nog heugen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die electrische buiten. Wil niet dat ze die slopen![]()
of bv hem niet binnen halen met wind.
Vertel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me het hangverhaal nog heugen.
Dat ze hem kwamen ophangen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me het hangverhaal nog heugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |