Zie je wel, haal ik weer alles door elkaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat heb je niet goed. Die jngen die de vaatwasser deedAl was die veel te jong
nou ja komt allemaal wel goed. zon makelaar weet dat allemaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en als dat dan toch gebeurt kun je in ieder geval de schade van de borg afhalen.
inbouwen hequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel, haal ik weer alles door elkaar![]()
Raar dat je op jongens valt die vaatwassers doen
Die dacht dat je 41 was.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat heb je niet goed. Die jngen die de vaatwasser deedAl was die veel te jong
ze wil die jongens wel eens een spoelbeurt geven?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel, haal ik weer alles door elkaar![]()
Raar dat je op jongens valt die vaatwassers doen
"Hoi leuke strakke vaatwasserjongen, lust je toevallig een kopje koffie? wiebelwiebel"quote:
Dat zei die nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoi leuke strakke vaatwasserjongen, lust je toevallig een kopje koffie? wiebelwiebel"
"Waaaaaaaaaaahhhhhhh ga weg oud lijk, je bent 40 of zo"
Beetje tegenvaller dit verhaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat was het, volgens mij zag bal die hangman wel zitten maar ik kan me vergissen
wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Zit nu in de trein naar Groningen naar dat veel te goedkope hotel 😀
Succes!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
ik heb ze gekocht @:cherrylips
ga ze nu proberen!
Volgens mij was Buda me zowaar voor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
Ze zijn erg lekker @:cherrylips
Dat was een goede tip
maar goed dat je 4 dagen gaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:11 schreef mschol het volgende:
crush is weer eens 70 min wachten
achja, had ik mij al op ingesteld
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was Buda me zowaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |