Ik merk het al, geen ondernemer of anderzins verantwoordelijk voor de operatie van een onderneming.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:21 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Ik zou me inderdaad niet druk maken om 1,5 meter en een mondkapje.
Ligt er aan waar ze de 1,5 meter willen invoeren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik merk het al, geen ondernemer of anderzins verantwoordelijk voor de operatie van een onderneming.
'3de prik is onvermijdelijk'quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Marc Kaptein van Pfizer zit vanavond weer bij Op1 om de derde prik te promoten. Ja hoor...
Hugo wil vooral om ongevaccineerden te pesten, maatregelen voor hun. Drammertje zit te drammen maar de rest vind daar niks zinnigs van.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:55 schreef jcdragon het volgende:
Ik wacht wel tot de maatregelen echt aangekondigd gaan worden. Het heeft geen zin om me nu al druk te maken.
Het zal wel een advies worden voor in winkels.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ze de 1,5 meter willen invoeren.
Als het alleen is op plekken waar geen QR gebruikt wordt snap ik het nog, maar als het weer gaat gelden voor horeca is het echt bullshit.
Iedereen praat toch in zijn of haar straatje...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik merk het al, geen ondernemer of anderzins verantwoordelijk voor de operatie van een onderneming.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar het debat woensdag. Sinds het afgelopen coronadebat zijn er best wat bommetjes gebarsten. Als het debat rond de begroting van VWS enige indicatie is wordt het weer ouderwets.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit maakt inderdaad een wereld van verschil. Dan mag de hele culture- en evenementenbranche ook weer zijn spullen pakken. Je zou zeggen dat dit nu wel een keertje klaar is na de hele coronacrisis aan het kortste eind te hebben getrokken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ze de 1,5 meter willen invoeren.
Als het alleen is op plekken waar geen QR gebruikt wordt snap ik het nog, maar als het weer gaat gelden voor horeca is het echt bullshit.
Je kunt prima voor anderhalve meter zijn. Maar doen alsof dat geen ingrijpende maatregel is gewoonweg bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Iedereen praat toch in zijn of haar straatje...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Weer de schuld van A'dam. @:lenny_leonard
Ik weet niet wie ze voor de gek denkt te houden, maar ze hebben welgeteld 0 boetes uitgeschrevenquote:Ze reageerde verder nog fel op de kritiek die D66-Kamerlid Jan Paternotte eerder vandaag uitte op Twitter. Paternotte haalde aan dat Amsterdam nog geen boetes heeft uitgedeeld voor het niet handhaven van de coronachecks, 'terwijl de vaccinatiegraad laag is en de ziekenhuizen volstromen'. "Ik heb langzaam maar zeker wel mijn buik vol van Kamerleden die iets roepen zonder even hun licht op te komen steken. Wij volgen het landelijk beleid. Overal in Nederland geldt precies dezelfde handhavingsstrategie."
Iedereen die Jan Paternotte terug zn hok in stuurt steun ik. Zelfs als ‘t Halsema isquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:59 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wie ze voor de gek denkt te houden, maar ze hebben welgeteld 0 boetes uitgeschreven
Hoeveel zijn er totaal uitgeschreven in Nederland dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:59 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wie ze voor de gek denkt te houden, maar ze hebben welgeteld 0 boetes uitgeschreven
Dat dus. Ik snap de weerstand tegen boosters ook niet zo. Als dat nodig is dan kom ik er wel eentje halen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:03 schreef GemMagic het volgende:
Laten we niet doen alsof Pfizer de enige is die belang heeft bij boosters de komende jaren. Ik wil geen beperkingen, maar dan is het wel fijn dat mensen die dat willen of nodig hebben zichzelf kunnen blijven beschermen met boosters.
Het zou echter uitsluitend voor het individu medisch beneficiair moeten zijn. Niet om een QR code te verlengen.
vraag me ook af of dat de gedachte was.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt prima voor anderhalve meter zijn. Maar doen alsof dat geen ingrijpende maatregel is gewoonweg bezijden de waarheid.
Eens. Je zult me echt niet horen als zo'n booster aangeboden/geadviseerd wordt aan het kwetsbaardere deel van de bevolking, dat is helemaal prima, maar ik vrees een beetje dat het boostershot straks heel voorspelbaar tot de nieuwe wortel wordt gemaakt waar we allemaal achteraan moeten rennen (en als je dat niet doet trekken we je vinkje in!)...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:03 schreef GemMagic het volgende:
Laten we niet doen alsof Pfizer de enige is die belang heeft bij boosters de komende jaren. Ik wil geen beperkingen, maar dan is het wel fijn dat mensen die dat willen of nodig hebben zichzelf kunnen blijven beschermen met boosters.
Het zou echter uitsluitend voor het individu medisch beneficiair moeten zijn. Niet om een QR code te verlengen.
Ik zie dat ook, maar die bevinding werd op fok vandaag nog weerlegd. Ik denk dat ervaringen verschillen, misschien ook afhankelijk van je locatie. Waterdicht is het geenszins. Het id bewijs bijvoorbeeld wordt echt nauwelijks gechecked.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef leolinedance het volgende:
Ik word overigens zelden geQRscand. Denk van de +10 gelegenheden afgelopen weken 2x? Ook bij bekende zaken als Vd Valk geven ze er geen zak om. Zien jullie ook dat er totaal geen draagvlak is?
Ik geloof dan ook niet dat sportclubs etc betalende leden gaan weren
Wat vertrouw je er niet aan dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb me twijfels over pfizerland Israel als bron.
Het begint steeds meer een verdienmodel te worden zo.
En anti vaxxers maar bang zijn dat het vaccin voor altijd in je lichaam zal blijven, zo werkt een vaccinquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'3de prik is onvermijdelijk'
Ja, dat zeg jij idd. Omdat je bonus er vanaf hangt.
Maak een vaccin wat met 1 a 2 zn werk doet en hou je bek daarna met je miljardenwinst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |