Jammer, maar begrijpelijk. De volgende keer mention ik je de moeder om te komenquote:Op maandag 15 november 2021 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
Haai fokkertjes, ik ben echt verschrikkelijk aan het stuiteren met wat ik nou moet doen, dan denk ik weer, nee ik blijf thuis en dan denk ik weer, ik ga.En dat al een paar dagen. Dus net dan maar een beslissing gemaakt voordat ik helemaal koek koek word en dat is dat ik niet kom. Helaas, vind het echt heel jammer maar vind het nu allemaal te veel gedoe, niet het erheen gaan maar die kutcoronatoestanden. Ik wens degene die wel gaan veel plezier en het is 2 minuten eng voor de nieuwe maar zodra je binnen bent daar is het als een warme deken dus geen zorgen voor de 1e keer mensen.
![]()
...quote:
quote:
Tof dat jij ook komtquote:Op maandag 15 november 2021 15:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
...![]()
Ik zal even aan @:Deisyy vragen of ze het aan wil passen. Mag er meteen 1 achter mascaraklodder![]()
Tof dat je komt
Ja, de volgende meet komt iedereen...quote:Op maandag 15 november 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat jij ook komt![]()
Sterretjes gezet en helaas espri en chocofan uit de OP gehaald.
nś alquote:
Ik nog nietquote:
Moet je nog een paar pindarotsjes van het behang krabben?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit hier al te popelen van ongeduld
quote:Op vrijdag 19 november 2021 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je nog een paar pindarotsjes van het behang krabben?
lekker smeuļgquote:Op vrijdag 19 november 2021 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Tuf ze nu gewoon gelijk in de bakjes
Er is ook komkommer natuurlijkquote:
oehhhquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook komkommer natuurlijken kaas
Lekker!quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is ook komkommer natuurlijken kaas
nee. What happens in Den Haag stays in Den Haagquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er worden hopelijk geen foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. What happens in Den Haag stays in Den Haag
echt? dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
anonimiteit is wel wat waard.
Hier een misschiener...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |