quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)hij-zit-in-mijn-mond
Ik kwam hier vroegah ook wel eens hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in de war als Fax hier post.
Je bent ruim een jaar kwijt geweestquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroegah ook wel eens hoor![]()
Heel soms kom ik even buurten hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ruim een jaar kwijt geweest
Blijf hier dan gewoon, hier is het warm, lief en deugdzaamquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel soms kom ik even buurten hoor![]()
Maar ben een hele, hele hoop mensen behoorlijk beu op dit forum, dus tjaIk kan wel vrolijk blijven, maar dan heb ik zo een permban te pakken en dan kan ik niet meer trollen
![]()
Wie wie?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ben een hele, hele hoop mensen behoorlijk beu op dit forum, dus tjaIk kan wel vrolijk blijven, maar dan heb ik zo een permban te pakken en dan kan ik niet meer trollen
![]()
Ja maar ik danquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf hier dan gewoon, hier is het warm, lief en deugdzaam
Niet altijd...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf hier dan gewoon, hier is het warm, lief en deugdzaam
laatst is er een decreet uitgevaardigd dat iedereen welkom isquote:
Ja ach laat ik het er maar op houden dat het beter is voor iedereen dat ik wat meer op de achtergrond blijf...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatst is er een decreet uitgevaardigd dat iedereen welkom is
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ach laat ik het er maar op houden dat het beter is voor iedereen dat ik wat meer op de achtergrond blijf...
Piel in de verkeerde gestoken dusquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ach laat ik het er maar op houden dat het beter is voor iedereen dat ik wat meer op de achtergrond blijf...
Neuh, de laatste is alweer even geleden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piel in de verkeerde gestoken dus
er gebeuren ook nog wel eens dingen die daar niks mee te maken hebben hequote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piel in de verkeerde gestoken dus
Er is niks gebeurd hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er gebeuren ook nog wel eens dingen die daar niks mee te maken hebben he
maar waarom is het dan beter dat je op de achtergrond blijft?quote:
Mijn lont is wat korter en mijn filter laat wat meer door...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar waarom is het dan beter dat je op de achtergrond blijft?
maar dat komt toch ook niet zomaar?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn lont is wat korter en mijn filter laat wat meer door...
ik heb extra lang weekend, t/m dinsdag en nu onderweg naar disney.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:47 schreef Emmerdeur het volgende:
Vroege vogel![]()
Gelukkig thuiswerken nog
Zo wel beginnen, vroeg weekend
Nicequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb extra lang weekend, t/m dinsdag en nu onderweg naar disney.
met een beetje geluk sta ik rond 10:30 in het park
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:51 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 06:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
NiceVeel plezier en doe mickey de groeten
thnxquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 06:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezierDaar zou ik ook nog wel eens naartoe willen.
Ben je met de trein?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 06:13 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
thnx
het was weer even goed stressen voor alle coronaregeltjes en of ik alles wel bij me heb, waarom heb ik dit geerfd van mijn moeder![]()
maar als het goed is heb ik alles goed gedaan..
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:51 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx.quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx.
zit in nieuwe thalys trein zo te zien, "zelfs" een usb poort voor opladen bij mijn zitplaats
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:30 schreef CherryLips het volgende:
Nu krijg ik dus reclame voor de comfort klasse van de Thalys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |