dat is weinigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Heb het even opgezocht, het is 65%.
Geen idee. Corona is hier al een tijdje niet meer echt in het nieuws, alleen eens als er wat verandert. Dus ik hoor er verder vrij weinig over.quote:
Weinig spannends vandaag dus das goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu? Sorry hele dag niet meegelezen
NL heeft het allerhoogste vaccinatie cijfer van Europa, net onder China en Israël.quote:
... kindjes ... Afrika ...quote:
Sinds wanneer liggen China en Israël in Europaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
NL heeft het allerhoogste vaccinatie cijfer van Europa, net onder China en Israël.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen China en Israël in Europa
En alsnog werkt het nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar denk dat Los wel gelijk heeft, we zijn weer eens het braafste jongetje van de klas.
Naja denk dat bij ons het aantal besmettingen dus hoger ligt omdat we gewoon heel erg veel testen nog steeds.quote:
Doelde meer op de ziekenhuizen. aantal besmettingen zegt idd niet meer zoveelquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja denk dat bij ons het aantal besmettingen dus hoger ligt omdat we gewoon heel erg veel testen nog steeds.
Ik zeg hoogste van Europa en net onder China en Israël.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer liggen China en Israël in Europa
Omdat we in Nederland redelijk autistisch zijn met dingen vastleggen en documenteren, het is geloof ik het enige land ter wereld waar elke vierkante centimeter grond geregistreerd staatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar denk dat Los wel gelijk heeft, we zijn weer eens het braafste jongetje van de klas.
Daar liggen 200 man op de IC, op 18 miljoen niks hoger dan elk ander landquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doelde meer op de ziekenhuizen. aantal besmettingen zegt idd niet meer zoveel
Weet eigenlijk niet of dat in andere landen zo anders is? Behalve dan dat zij wellicht meer capaciteit hebben dan wij.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doelde meer op de ziekenhuizen. aantal besmettingen zegt idd niet meer zoveel
Autisten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat we in Nederland redelijk autistisch zijn met dingen vastleggen en documenteren, het is geloof ik het enige land ter wereld waar elke vierkante centimeter grond geregistreerd staat
Ja, daar zijn mensen hier wel een beetje klaar mee inderdaad volgens mij, ik heb me ook al een half jaar niet meer laten testen. En collega's ook alleen als ze echt veel hoesten o.i.d. of het nodig is voor een reis.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja denk dat bij ons het aantal besmettingen dus hoger ligt omdat we gewoon heel erg veel testen nog steeds.
Takkie 2.0quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/amgNj8X
De @:Uitstraling onder de insecten
vorig jaar lagen er toch boven de 1000 op de IC? En nu is het al moord en brand klagenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar liggen 200 man op de IC, op 18 miljoen niks hoger dan elk ander land
Takkie knappiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja dit is wel een zeer geavenceerde tak dan
de hele wereld lijkt klaar met corona, het wordt gewoon geaccepteerd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daar zijn mensen hier wel een beetje klaar mee inderdaad volgens mij, ik heb me ook al een half jaar niet meer laten testen. En collega's ook alleen als ze echt veel hoesten o.i.d. of het nodig is voor een reis.
ze hebben al die zorg toch moeten inhalenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar lagen er toch boven de 1000 op de IC? En nu is het al moord en brand klagen
Zwitserland heeft wel een cultuur die me aanstaatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, daar zijn mensen hier wel een beetje klaar mee inderdaad volgens mij, ik heb me ook al een half jaar niet meer laten testen. En collega's ook alleen als ze echt veel hoesten o.i.d. of het nodig is voor een reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |