quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geeft niets, de stress om snel te openen is soms ook hoogquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:43 schreef Fosive het volgende:
[..]
In de paniek van de onverwachte last post moest ik snel wat bedenken, sorry
'Zorgvuldig gematcht' zeggen ze dan in het voorstukjequote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt afgeknapt op de Turkse man
Eensquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:46 schreef Fosive het volgende:
Twentse koppel is wel goed gematcht volgens mij
Misschien heeft ze juist haar knuffelallochtoon gevondenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hij afgeknapt op haar vanwege kind
Zij afgeknapt want Turkse man
Hij had liever gehad dat ze d’r dochter aan hem zou uithuwelijken tegen 3 ezels en 2 schapen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hij afgeknapt op haar vanwege kind
Zij afgeknapt want Turkse man
Kan nog geregeld wordenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
Hij had liever gehad dat ze d’r dochter aan hem zou uithuwelijken tegen 3 ezels en 2 schapen.
Niet lullen, maar vullen!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Deze wil liefst na de date direct gedekt worden
quote:
Spontaan uiterlijk?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Een spontaan uiterlijk. Wat betekent dat? Moderne kleding?
Misschien bedoelt hij spontaan overkomenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Spontaan uiterlijk?
Dat bestaat niet.
Meer het type voor een realdoll.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Z'n teddybeer krijgt er straks weer van langs zeker
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meer het type voor een realdoll.
Geen idee wat dat is, maar heb er wel es van gehoord.
Nu je het zegt. @DKUp is er ook nog nietquote:
Badumtssssquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. @:DKUp is er ook nog niet
Nee maar die juicht altijd bij de homo’squote:
Zekerquote:
Naar zo’n juf zou ik wel luisteren hoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als je groep 8 kunt handelen ben je wel badass
Oh aantrekkelijk zou ik het dan niet noemenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Naar zo’n juf zou ik wel luisteren hoor.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tweelingbroer er ook overheen gekomen?
Hier heb ik een pittige mening over.
Waarom lach ik hierom? Ik ben echt een slecht mens.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tweelingbroer er ook overheen gekomen?
Hier heb ik een pittige mening over.
“Als je straks op je date zit, kun je dit dan ter sprake brengen, dat is leuk voor het programma.”quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
Iedere fucking homo, werkelijk IEDERE fucking homo, MOET schijnbaar zeggen/vragen over z’n coming out.
Flikker toch op joh.
Rustaaaghquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
Iedere fucking homo, werkelijk IEDERE fucking homo, MOET schijnbaar zeggen/vragen over z’n coming out.
Flikker toch op joh.
Jaaaaaaaquote:
Is wel een moeilijk iets voor ze natuurlijk dus enigszins te begrijpenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
Flikker toch op joh.
Maar waarom zenden ze dat ook keer op keer op keer op keer uit?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Als je straks op je date zit, kun je dit dan ter sprake brengen, dat is leuk voor het programma.”
Mijn quote was van de makersquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar waarom zenden ze dat ook keer op keer op keer op keer uit?
Ja, maar elke fucking aflevering, elk homostelletje, elke keer “hoe was jouw coming out”?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel een moeilijk iets voor ze natuurlijk dus enigszins te begrijpen
Orlando ja?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zuid-Afrika
De fuck zeg. Dit is mijn match
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou wel een leuke match kunnen zijn
Maar eentje zal wel nee zeggen
Is er dan eindelijk iemand voor je langsgekomen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zuid-Afrika
De fuck zeg. Dit is mijn match
Moet ie zijn haar laten groeien.quote:
Dacht dat jij al voorzien was?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet ie zijn haar laten groeien.
Ik verhuis wel mee naar Zuid-Afrika.
Jaja.quote:
Vorig seizoen meer matches?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zie je toch van mijlenver aankomen….
Zeker weten, ze zijn nu bezig met een freakshow om tv te maken met aandachtsgeile figuren en gekkies.quote:
En dan zitten er de laatste tijd enkel kakkers, boeren en autisten, zeg jij nu ditquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zeker weten, ze zijn nu bezig met een freakshow om tv te maken met aandachtsgeile figuren en gekkies.
Heel eerlijk die mensen uit die ontzettende saaie oorden zit je toch ook niet te wachten. Het hoge noorden en oosten, ze lusten niks en ontiegelijk saai.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zitten er de laatste tijd enkel kakkers, boeren en autisten, zeg jij nu dit
Nee ja dat flikkeren gaat nu niet meer wegquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
Flikker toch op joh.
Ik zat per ongeluk nog bij het nieuws.quote:
Gvd!!!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat per ongeluk nog bij het nieuws.
Dit is weer het cliché koppel wat de hele date enthousiast is en op het eind gaat mokken.quote:
Wat is nou belangrijker, jemig zeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat per ongeluk nog bij het nieuws.
Idd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:38 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wat is nou belangrijker, jemig zeg.
Je vindt haar jonger eruitzien?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze blonde? Die stemt klinkt ouder dan haar gezicht lijkt
Oh 21? Wow
Steentje van Lexmondquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie ketting, van de Jomanda webshop zeker
Frieslandquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
in welke landen moet je zo'n groene kentekenplaat dragen
Zij heeft ouwe kop hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze blonde? Die stemt klinkt ouder dan haar gezicht lijkt
Oh 21? Wow
Stem als 30 en gezicht gewoon als twintiger.quote:
Ja onwijs. Minstens 32quote:
Ohquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stem als 30 en gezicht gewoon als twintiger.
quote:
Naaaaaahhh, valt wel mee toch. Ziet wr wel classy uit. Of denk je dat dit zoen "stille zwijger" is.quote:
Zit daar dan niet de halve volksbuurt?quote:
Even geanalyseerd. Okay, wel twintiger maar die stem valt toch wel mee, poppekopbeertje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stem als 30 en gezicht gewoon als twintiger.
kinky kappersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:47 schreef Poefbank het volgende:
Hoi kapper. Mag ik een heel irritant kapsel?
Ik had een hogere stem verwacht. Klinkt gewoon serieus voor 21, popje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:47 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Even geanalyseerd. Okay, wel twintiger maar die stem valt toch wel mee, poppekopbeertje?
Bestaat dat nogquote:
Zeekompasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
Wat is met dat horloge joh?
Wat een apparaat is dat.
1.70m compensatiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
Wat is met dat horloge joh?
Wat een apparaat is dat.
2001 beldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |