Da's ook een raar type, gelooft niet dat de ziekte van Lyme door teken komt en denkt dat Nazi's de ziekte van Lyme naar de V.S. ge-exporteerd hebben na W.O.2quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:12 schreef Mytho het volgende:
Professor Christian Perronne uit frankrijk. zegt gevaccineerden zijn een gevaar moeten in quarantine, niet de ongevaccineerden.
DR (C.Perronne) Vaccinated are the problem with COVID-19 #vaccines #vaccinated #COVID-19 #Health #dr
zijn bio, werkte voor WHO. European Advisory Group of Experts on Immunisation
https://loop.frontiersin.org/people/142834/bio
What if, geen idee of dit op enige waarheid berust. Maar las ergens dat juist die PCR tests gebruikt worden om een stukje DNA te vinden wat zeldzaam is.. En wanneer ze dat hebben ze de volgende stap kunnen zetten? Met ze bedoel ik the "powers that be"quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef Tyr80 het volgende:
Wil best geloven dat de elite ons terug wil brengen naar 500m, maar zo random als dit lijkt me een erg domme methode. Dan wil je de beste 500m overhouden, niet een willekeurige selectie van eigenwijze laaggeleide Dunning-Kruger types.
Zou wel vet zijn. Dat straks 85% van de wereld dood gaat en dat de elite dan zegt tegen de overblijvers: proficiat, de rest waren makke schapen. Daar hebben we geen kut aan als mensheid. Jullie hoeven niet meer te werken, wij zorgen voor geld en eten en jullie mogen alles hebben wat jullie willen. Ok het is alleen niet van jullie, maar gebruik maar gewoon. You will own nothing and be happy.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:49 schreef Tyr80 het volgende:
Georgia Guidestones…het wordt werkelijkheid!!
De goedgelovige types die je alles kan wijsmaken ben je dan iedergeval kwijt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef Tyr80 het volgende:
Wil best geloven dat de elite ons terug wil brengen naar 500m, maar zo random als dit lijkt me een erg domme methode. Dan wil je de beste 500m overhouden, niet een willekeurige selectie van eigenwijze types.
Precies, maar zou je niet JUIST die goedgelovige types willen houden?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De goedgelovige types die je alles kan wijsmaken ben je dan iedergeval kwijt.
Je zegt het zelf gelukkig al "geen idee of het waar is" maar blijkbaar vond iemand het toch geloofwaardig genoeg om een like te geven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
What if, geen idee of dit op enige waarheid berust. Maar las ergens dat juist die PCR tests gebruikt worden om een stukje DNA te vinden wat zeldzaam is.. En wanneer ze dat hebben ze de volgende stap kunnen zetten? Met ze bedoel ik the "powers that be"![]()
Geen idee of het waar is, wel vreemd dat het testen maar door gaat met een test die nooit voor iets als dit bedoelt is..
En dan moet die elite die overblijft opeens voor zo'n beetje alles zorgen terwijl die totaal niet gewend zijn om te werken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn. Dat straks 85% van de wereld dood gaat en dat de elite dan zegt tegen de overblijvers: proficiat, de rest waren makke schapen. Daar hebben we geen kut aan als mensheid. Jullie hoeven niet meer te werken, wij zorgen voor geld en eten en jullie mogen alles hebben wat jullie willen. Ok het is alleen niet van jullie, maar gebruik maar gewoon. You will own nothing and be happy.
Boh, kan ik ergens tekenen alvast ?
Klopt, Elite heeft veel meer aan een grote kudde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 06:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan moet die elite die overblijft opeens voor zo'n beetje alles zorgen terwijl die totaal niet gewend zijn om te werken.
Hoe houden ze energiecentrales in werking, zorgen ze voor het raffineren van olie voor brandstoffen?
En groenten zijn ook maar beperkt houdbaar, moet je tofch echt elk jaar weer meer van kweken.
En wie gaat de stallen van al die miljoenen koeien uitmesten?
Of in de straten het vuilnis ophalen?
Het is makkelijkom te denken dat de elite alleen wil heersen op aarde maar dat gat ze niet lukken, dan zijn ze geen elite meer en moeten gewoon werken voor hun vreten.
Allemaal details. Dat zijn ze nog aan het uitwerkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 06:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan moet die elite die overblijft opeens voor zo'n beetje alles zorgen terwijl die totaal niet gewend zijn om te werken.
Hoe houden ze energiecentrales in werking, zorgen ze voor het raffineren van olie voor brandstoffen?
En groenten zijn ook maar beperkt houdbaar, moet je tofch echt elk jaar weer meer van kweken.
En wie gaat de stallen van al die miljoenen koeien uitmesten?
Of in de straten het vuilnis ophalen?
Het is makkelijkom te denken dat de elite alleen wil heersen op aarde maar dat gat ze niet lukken, dan zijn ze geen elite meer en moeten gewoon werken voor hun vreten.
Hou op. Dat zijn geen experts.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Persoonlijk 'ken' een stuk of 8 a 10 experts maar de lijst is veel groter dan dat . Een van die vele namen die telkens terugkeert is Dr Vladimir Zelenko. Een Joodse dokter uit Rusland
Ook hij hij onderstreept in grote lijnen het verhaal van Micheal en met hem vele andere . Zelf heeft die het over 2 miljard doden , wat uitkomt op zon 28%. Maar volgens een collega van hem zou het nog veel hoger kunnen zijn
Enfin je kunt de video zelf bekijken , hij duurt maar 20 min ofzo :https://m.cda.pl/video/890347576
Opzich zouden we dan een betere beschaving kunnen bouwen. Helaas zijn alle pogingen daartoe tot op heden niet echt goed gelukt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:31 schreef Jaeger85 het volgende:
Als het zou kloppen dan kun je beter sterven dan moeten overleven in de dystopische wereld die er dan overblijft. De hele logistieke keten zal dan in elkaar storten en waarschijnlijk ook de beschaving.
Wie gaat er voor eten en goederen zorgen dan? In een dergelijk scenario gaat de maatschappij terug naar een feodale standenmaatschappij. De elite weer als adel en de rest als slaven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn. Dat straks 85% van de wereld dood gaat en dat de elite dan zegt tegen de overblijvers: proficiat, de rest waren makke schapen. Daar hebben we geen kut aan als mensheid. Jullie hoeven niet meer te werken, wij zorgen voor geld en eten en jullie mogen alles hebben wat jullie willen. Ok het is alleen niet van jullie, maar gebruik maar gewoon. You will own nothing and be happy.
Boh, kan ik ergens tekenen alvast ?
Voordat ik hier een antwoord op geef , eerst een spoiler . Mijn kennis over het menselijk lichaam en virussen is zo bedroevend slecht , dat het voor mij onmogelijk is om bepaalde standpunten te verdedigingen of verder over uit te breiden .quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat ik mij meer af vraag is oki.. we gaan dood.. maar hoe dan, lang ziekbed? Veranderen we in zombies, of vallen we dan gewoon dood neer..
Er zijn zoveel critici die onafhankelijk van elkaar tot soortgelijke conclusies zijn gekomen . Ze zijn het wellicht oneens over de details maar dat er veel doden zullen vallen staat volgens hen vastquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hou op. Dat zijn geen experts.
Kom je over een aantal maanden ook terug om toe te geven dat je hoogstwaarschijnlijk weer fake news verspreid hebt? En je kan wel stellen dat je alleen de messenger bent, door het verspreiden van dit soort ongefundeerde leugens draag je wel bij aan de polarisatie en het onterecht in diskrediet brengen van vaccins, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |