Idd erg mooi.quote:Op maandag 4 april 2022 16:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oef... Dan ga je helemaal geil worden van Strahd. Zo veel weg te geven. Ook met wassen zegels (nog niet gekeken of ze echt van was zijn), munten, brieven, maar ook brief papier en enveloppen...
En duur, tja. Heel veel geld, sowieso. Maar zoals ik al zei in de review van Witchlight, als je de campagne gaat DM'en & van props houdt, is het z'n geld zeker waard. Of je het er voor over hebt, is deel 2.
Een unboxing:
Vandaar dat we "alleen" Witchlight & Strahd hebben gekocht. Beide worden gespeeld in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 5 april 2022 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd erg mooi.
Ik vond de kaart die in t standaard boek van Strixhaven zat al mooi
Maar bij mij zijn veel van de boeken "voor de heb" ipv dat ik er ooit een campaign mee ga runnen waarschijnlijk.
Dus dan is t een flink bedrag.... voor iets wat de kast in gaat.
Maar zeer zeker prachtig!
Is de set binnen?quote:Op maandag 25 april 2022 10:16 schreef RvLaak het volgende:
Deze week beginnen aan Strahdals DM, uiteraard
Sessies plannen is wel echt een hel altijd jaquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Zucht... Sessie 0 uitgesteld, omdat de speler die nog nooit gespeeld heeft niet kan... Ah well, 2 weekjes extra dus.
Ze heeft al aangegeven over 2 weken wél te kunnen. Probleem is enkel sessie 0 waar ik per se iedereen bij wil. Daarna is het gewoon door gaan bij afwezigheid van 1, of 2, mensen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sessies plannen is wel echt een hel altijd ja
T vraagt toch wel commitment ook.
Ik vind dat bij LMOP wel lastig, als er 2 uitvallen. Zeker met die sidequests en backgrounds die dan nodig zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven over 2 weken wél te kunnen. Probleem is enkel sessie 0 waar ik per se iedereen bij wil. Daarna is het gewoon door gaan bij afwezigheid van 1, of 2, mensen.
Ik volg The DM Lair's lijn in deze; ik pas niets aan. De spelers weten dat ze met minder zijn, zullen daar op moeten plannenquote:Op donderdag 28 april 2022 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat bij LMOP wel lastig, als er 2 uitvallen. Zeker met die sidequests en backgrounds die dan nodig zijn.
Eentje is nog wel omheen te werken. Maar de hele balans in gevechten en zo moet aangepast worden (ofwel de voorbereidingen de deur uit) als er meerdere niet kunnen.
Ben benieuwd hoe t gaat!quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:28 schreef RvLaak het volgende:
Zo, vanmiddag sessie 0 van StrahdBen benieuwd en uiteraard weer het gevoel dat ik veel te weinig heb voorbereid
Mwah, valt wel mee. Er is heul veul inhoud, maar dat komt vooral doordat het een zanddoosje is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe t gaat!
Vriend van me heeft hem ook gekocht en gaat ook binnenkort beginnen.
Lijkt me een heftige uitgebreide campagne.
Die revamped volgens mij. Meer dan alleen t kale boek (maar die die jij had).quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Er is heul veul inhoud, maar dat komt vooral doordat het een zanddoosje is.
Welke heeft hij gekocht? Boek, ReVamped, of Beadle & Grimm's?
Jammer geld, imo. ReVamped heeft imo veel te weinig toevoegingen om (bijna) 2 keer zo duur te zijn. Plus, geen hard-coverquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die revamped volgens mij. Meer dan alleen t kale boek (maar die die jij had).
Is dat een leuk boek?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:14 schreef RvLaak het volgende:
Acq Inc is een week gratis op D&D Beyond vanaf 19 mei, LMoP permanent gratis (wss ook vanaf 19 mei)...
En natuurlijk had ik die al
Soort van, is kantoor humor in D&D. Gebaseerd op een podcast idd, de eerste D&D podcastquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een leuk boek?
Geen idee waar t over gaat. Vond de cover art zo niet mijn smaak, dat ik me er verder niet in verdiept heb.
Na google: Ah, soort boek van een podcast dus. Beetje alsof Critical Role en Dungeons and Daddies hun eigen DND boek zouden krijgen. Hmm, lijkt mij te "lollig" voor mijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |