SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
ja van finland?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
Oh kut foutje in de TT, volgens mij is het flof. Toch?
Meid wat een drama. Bak een taart en vier het.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dr_flash dit kan niet live zijn want de zon is al onder.
vast welquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
Oh kut foutje in de TT, volgens mij is het flof. Toch?
Gewoon.Die van jou?quote:
wel prima. beetje gewerkt, sportschool geweest, nog meer gewerkt, kind naar zwemles gebracht, zwembad milfs bekeken, gegeten en nu nog maar weer een beetje werk.quote:
Hier heeft mijn vader me ooit op gewezen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel prima. beetje gewerkt, sportschool geweest, nog meer gewerkt, kind naar zwemles gebracht, zwembad milfs bekeken, gegeten en nu nog maar weer een beetje werk.
Dag is nog niet om. Vraag morgen maar hoe het gister (vandaag) was.quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag is nog niet om. Vraag morgen maar hoe het gister (vandaag) was.
Je weet wie het post toch?quote:
best aangenaam.quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:12 schreef mschol het volgende:
ik moet misschien ook maar eens kijken naar weer in disney
Geen dank.quote:Onbewolkt
12°C°F
Neerslagkans: 2%
Luchtvochtigheid: 82%
Wind: 6 km/h
Disneyland Paris, Boulevard de Parc, Coupvray, Frankrijk
woensdag 20:00
Onbewolkt
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aangenaam.
morgen weer naar huis
die roverheid gaat er nu wel met jouw "assessment" vandoor he dat snap jequote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe sollicitatie verstuurd
Brief in 10 minuten in elkaar gefrummeld dus geen meesterwerk
als we jou toch niet haddenquote:
etto is een stofzuigerquote:
Ze snapten mijn oplossing niet eens, dus dat lijkt me me sterkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die roverheid gaat er nu wel met jouw "assessment" vandoor he dat snap je
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afgewezen voor die baanEn eigenlijk omdat ik teveel ervaring had
1 week hier is op zich ook wel genoeg. Al zijn er altijd nog wel dingen om te zien of doenquote:
'We verwachten wel wat meer creativiteit en innovatief vermogen in een sollicitatiebrief, hiermee kun je beter op een ambtenaarsfunctie solliciteren'quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe sollicitatie verstuurd
Brief in 10 minuten in elkaar gefrummeld dus geen meesterwerk
woensdag, daar heb ik geen reet aan natuurlijk..quote:
Vuurtorenwachter eerst zielig verhaal dat ze gepest werd op werk en nu veroordeeld omdat ze een stalker blijkt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit Bitterbal op botenjacht?
Goed gezien, we gaan de herfst in. Ja ook hier.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
woensdag, daar heb ik geen reet aan natuurlijk..
wat ik zo lees zaterdag, zondag en maandag regen
Ook weer bij de overheidquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'We verwachten wel wat meer creativiteit en innovatief vermogen in een sollicitatiebrief, hiermee kun je beter op een ambtenaarsfunctie solliciteren'
Drie andere kandidaten. Die dus slechter werk dan ik hebben geleverd maar wel op gesprek mogen komenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das kutHebben ze ook al iemand anders?
nou nee heb echt geen idee..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaja doe maar alsof je van niks weet
Ben je te duur?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie andere kandidaten. Die dus slechter werk dan ik hebben geleverd maar wel op gesprek mogen komen
Ama is een kirbyquote:
Oh ja. Ik heb van films geleerd dat vuurtorenwachters altijd rare mensen zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vuurtorenwachter eerst zielig verhaal dat ze gepest werd op werk en nu veroordeeld omdat ze een stalker blijkt.
Wat? Zonder dat jij eerst een push notificatie krijgt??quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
naaaah hij gaat gewoon nu weg dat schipkomt ineens voorbij
Gekaapt!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zonder dat jij eerst een push notificatie krijgt??![]()
Dan zijn het piratenkannieanders
![]()
geen idee. Jachten? Containers?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gekaapt!!!
Nee las verkeerd. komt er een ander, van het zelfde bedrijf. Vandaag was Aidamar en morgen aidaprima
ja cruisesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee. Jachten? Containers?
oh cruiseliners okeee
Gaan anderhalve Metermark en Hugo weer een toespraak houden?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
De bedrijfsleidster van werk verwacht dat de horeca weer eerder dicht moet
ja maar lees nu in artikel van rtl dat er gesproken wordt over 1.5 meter, locale mondkapjes plicht en het uitbreiden van de qr code ook naar werkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan anderhalve Metermark en Hugo weer een toespraak houden?
Toch maar kijken of ik niet in Hongarije kan blijvenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lees nu in artikel van rtl dat er gesproken wordt over 1.5 meter, locale mondkapjes plicht en het uitbreiden van de qr code ook naar werk
Kwart voor twaalf dicht, dat doet de ziekenhuis opnames flink slinken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
De bedrijfsleidster van werk verwacht dat de horeca weer eerder dicht moet
Dat hoor ik veel mensen zeggen maar dat kan nooooooit in NL je mag niet eens vragen wat je hebt als je je ziek meldt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lees nu in artikel van rtl dat er gesproken wordt over 1.5 meter, locale mondkapjes plicht en het uitbreiden van de qr code ook naar werk
Wel leuk ook, in iedere sector klaagt men over personeelstekorten maar joh hey laten we nog ff zo´n QR code daar doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor ik veel mensen zeggen maar dat kan nooooooit in NL je mag niet eens vragen wat je hebt als je je ziek meldt.
Maakt de uitbreiding van het coronatoegangsbewijs wel kans?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hoor ik veel mensen zeggen maar dat kan nooooooit in NL je mag niet eens vragen wat je hebt als je je ziek meldt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Maar door die qr codes kon de anderhalve meter toch weg? Zou Rutte gelogen hebben?![]()
Dat doet hij anders nooit
Werkt in het buitenland ook zo goedquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel leuk ook, in iedere sector klaagt men over personeelstekorten maar joh hey laten we nog ff zo´n QR code daar doen.
Dit gaan ze vrij makkelijk afschaffen, dinsdag al, wellicht al met vrijbrief tot korting op salaris, gisteren kon Ernst Kuipers zijn onverholen walging jegens ongevaccineerden nauwelijks verbergen, meeste bedden in de ic's liggen nu ook vol met ongevaccineerden met overgewicht.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar Mark Rutte stuurt toch wel een cheque ter waarde van een paar miljard naar die knoflook landen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werkt in het buitenland ook zo goed
knoflookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar Mark Rutte stuurt toch wel een cheque ter waarde van een paar miljard naar die knoflook landen.
oh ja gauw ff aan zettenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik overweeg ook een elektrisch verwarmde deken te kopen.
Witte puntmutsenpraat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar Mark Rutte stuurt toch wel een cheque ter waarde van een paar miljard naar die knoflook landen.
Ik pleit voor een qr code voor te dikke mensen. BMI boven de 30 is thuisblijven en niet meer naar restaurantsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaan ze vrij makkelijk afschaffen, dinsdag al, wellicht al met vrijbrief tot korting op salaris, gisteren kon Ernst Kuipers zijn onverholen walging jegens ongevaccineerden nauwelijks verbergen, meeste bedden in de ic's liggen nu ook vol met ongevaccineerden met overgewicht.
Ja blijkbaar is er een correlatie tussen angst, simplisme en obesitas dus de huidige QR code dekt de lading wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik pleit voor een qr code voor te dikke mensen. BMI boven de 30 is thuisblijven en niet meer naar restaurants
Of gewoon een restaurant voor dikke mensen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik pleit voor een qr code voor te dikke mensen. BMI boven de 30 is thuisblijven en niet meer naar restaurants
Heet dat niet gewoon de McDonalds.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon een restaurant voor dikke mensen.
en die AYCE-zaken erbij.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon de McDonalds.
Ik heb van die kleine bakjes Ben & Jerry's gehaald, nu bij de Jumbo voor een euro per bakje.quote:
maar dan kan ik straks niet overal meer etenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
noice. ik heb me vanmiddag ingehouden om geen B&J ice cream sandwhich mee te nemen voor als snack in de autoquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine bakjes Ben & Jerry's gehaald, nu bij de Jumbo voor een euro per bakje.
McChicken?quote:
De McDonalds?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iewl knoflookijsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine bakjes Ben & Jerry's gehaald, nu bij de Jumbo voor een euro per bakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |