Die hebben wij gehad. Ik was niet zo enthousiast maar peuter toen wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:29 schreef tpopml het volgende:
Dit sprak mij wel aan!
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Hij houdt van peuteren (nog niet in zijn neus gelukkig) en dit vind ik een mooi prijsje!
Lekker is datquote:Op woensdag 10 november 2021 17:25 schreef Bottoms_up het volgende:
Wat een trollkind heb ik toch. Iets voor 5 vonden we hem wel heel suf, amper wakker te krijgen en zijn ademhaling ging ook niet zo lekker. Dus snel maar even de huisarts gebeld voor die dicht ging. Iets later belt de huisarts terug, staat meneer luid roepend op ons bed te springen![]()
Het vinkje overbezorgde moeder heb ik nu wel achter mijn naam staan![]()
Op dit moment ligt hij weer meer dood dan levend op de bank. Typisch...
Hij loopt weer lekker rond en heeft buiten zijn blafhoest weinig last. En ik ben ziekquote:
Oh, wat viel je tegen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:55 schreef PKM het volgende:
[..]
Die hebben wij gehad. Ik was niet zo enthousiast maar peuter toen wel.![]()
@:Nolita heb je al een popit? Poffertje is er dol op.
Jaaaquote:Op donderdag 11 november 2021 17:09 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Hij loopt weer lekker rond en heeft buiten zijn blafhoest weinig last. En ik ben ziek![]()
Had je uiteindelijk een mooie tula besteld?
Haha die hebben wij ook, met exact dezelfde redenquote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaaaDe grijze toch, met de driehoekjes. Mijn hormonen wilden eigenlijk de gele maar daar staan hartjes op en toen kwam toch de ratio naar boven: Daar gaat mijn vent echt niet mee lopen
Balen. Beterschap!!
Volgens mij heb ik er destijds ook het dubbele voor betaald. En voor toen euro vond ik toch ook dat het wel prijzig was en had ik toen liever gewoon een potje lijm gekocht.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef tpopml het volgende:
[..]
Oh, wat viel je tegen?
Vandaag cb geweest, en had de hele dag vrij gepland zodat we rustig aan konden doen... Heeft meneer gewoon 0 last van zijn prikjes (afkloppennnn)!
Alleen de prikjes zetten was wel weer zieligeren dat liggen als zn lengte opgemeten wordt... Man man alsof hem groooot onrecht wordt aangedaan!
Haha, ik wilde ook echt geen hartjesquote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaaaDe grijze toch, met de driehoekjes. Mijn hormonen wilden eigenlijk de gele maar daar staan hartjes op en toen kwam toch de ratio naar boven: Daar gaat mijn vent echt niet mee lopen
Balen. Beterschap!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Probeer hier wel mee te lezen, maar het is een uitdaging.. Dreumes waarbij de twee boventanden doorkomen + nog steeds slechte(re) nachten is een uitdaging. Daarnaast (wel in het peutertopic gezet geloof ik, maar niet hier) zitten we met een ernstig zieke moeder/oma. We zijn nu zelf verkouden, dus niet welkom in het ziekenhuis, maar proberen 3-4 per week te gaan. (150km enkele reis). De dagen bestaan hier uit ofwel werken, avondspits en slapen. Ofwel beetje werken, reizen, ziekenbezoek en terugreizen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier! Iedereen druk met Sinterklaas?
quote:Op zondag 14 november 2021 09:33 schreef PKM het volgende:
Sneu @:MaJo die oorontsteking. Maar je bent niet de eerste of laatste die het niet meteen doorheeft. Fijn dat je nu weet wat het is.
Poffertje kreeg vandaag een regenmaker in haar schoentje. Heeft ze zelf nauwelijks vastgehad want peuter.![]()
Gefeliciteerd @:Bottoms_up
Gisteravond was ze heel verdrietig, en sinds vannacht weer koorts. Ze was net sinds dinsdag weer koortsvrij.![]()
Ik hoop dat het gewoon door tandjes ofzo komt.
Gisteren gingen we met een fotografe naar het bos. Daar had ze ook echt weinig zin in, pas aan het eind, met zand, kon ze weer een beetje lachen. Maar kijk nou.Gaaf die foto! Met het hele gezin foto's gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, super tof! Ik ben zelf helemaal niet van de foto's, vind het maar vreselijk als ik bewust op foto's moet staan.quote:Op zondag 14 november 2021 16:24 schreef PKM het volgende:
@:NicolasJoy ja hele gezin. Banaan vond het wel heel leuk, die was na tien minuten ontdooid en staat overal breed lachend op.![]()
Zelfs wat heel knusse foto's met mijn man.![]()
Klinkt wel heel heftig zo. November/ december is bij jou altijd druk toch? Hou je het nog zo lang vol? Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |