Weer een beetje weerstand erbij denken we maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin ook net weer herstellende. Wel een pittig weekje gehad met veel spooknachten enzo, maar sinds 2 dagen knapt hij enorm op.
Vandaag is het goed gegaan! Hij had wel een spuitluier op de opvang maar verder alles goed binnen gehouden. Alleen wilde hij niet eten vanavond en dronk hij het flesje wat we in de plaats gaven ook maar voor de helft op. Hij heeft ook nog verhoging dus helemaal lekker is hij nog niet. Hopelijk morgen weer een goede dagquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:58 schreef tpopml het volgende:
Jeetje @:MaJo wat naar joh! Hoe is het gegaan vandaag?
Beterschap en ik duim voor een goede nacht
Zeker! Al hoop ik op een dalende lijn qua temperatuurquote:
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef tpopml het volgende:
@:MaJo nog steeds (of alweer...) snot, maar hij heeft er weinig last van.
Oh jee Sun, wil ik het weten?
Ooooh dan is er een sprong???? Is dat het coooooontinu getild willen worden, jengelen om alles en op me willen liggen héle dag?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 12:29 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Ooooh dan is er een sprong???? Is dat het coooooontinu getild willen worden, jengelen om alles en op me willen liggen héle dag?
Wacht even, gaan die sprongen gewoon nog door na het eerste jaar?quote:
Hier eigenlijk hetzelfde, chronische snotneus. Hij lijkt er ook weinig last van te hebben.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:46 schreef tpopml het volgende:
@:MaJo nog steeds (of alweer...) snot, maar hij heeft er weinig last van.
Oh jee Sun, wil ik het weten?
Dat valt bij ons (nog) wel mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:40 schreef SQ het volgende:
Volgens mij is het gewoon de herfst hoor, waardoor die kinderen niet te harden zijn.
De mijne slaapt nu ook weer halve nachten bovenop me
Poeh. Klinkt ook best vermoeiend hoor!quote:Op woensdag 3 november 2021 19:58 schreef Nolita het volgende:
Mijn dreumes doet ook mee aan de nachten. Al slaapt ze op zich best goed, ze maakt geen lange rukken, waardoor we (vooral ik) er een aantal keer uit moeten. Sinds de klok verzetten is ze ook vroeg echt wakker. #teamwallen
Gelukkig is ze verder heel leuk. Ze begrijpt echt al een heleboel en is een vrolijke ondernemende dame.
Gefeliciteerd! Wat een ondernemend typje heb jijquote:Op donderdag 4 november 2021 06:42 schreef PKM het volgende:
Sterkte @:Sunshine1982Dat klinkt als heel wat ook als je wèl gewoon slaapt.
![]()
Poffertje is een kersverse dreumes.![]()
Ze houdt van klimmen. Gisteren zet ze op de speelgoed garage. Zette ik dat ding op tafel, wou ze op de salontafel+garage klimmen.![]()
Aiquote:Op donderdag 4 november 2021 06:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn kint besloot om 3:15 dat slapen voor baby's was en is nog steeds alive and kicking![]()
En ik slaap zelf al zo ruk...
Ons huurhuis wordt compleet gerenoveerd waardoor we morgen naar een wisselwoning moeten verkassen. Heel ons huis moet leeg zijn, tot aan de laatste plint toe. Een hoop werk dus. Normaal gezien zouden we een maand of 3 in de wisselwoning moeten verblijven tot ons huidige huis klaar is, maar wij blijven er een maandje want huis gekocht![]()
Ik kan al slecht tegen veranderingen en deze veranderingen in zo'n korte tijd geven me aardig wat errorEventjes doorzetten maar.
Heerlijk zeg, dat onbesuisdequote:Op donderdag 4 november 2021 06:42 schreef PKM het volgende:
Sterkte @:Sunshine1982Dat klinkt als heel wat ook als je wèl gewoon slaapt.
![]()
Poffertje is een kersverse dreumes.![]()
Ze houdt van klimmen. Gisteren zet ze op de speelgoed garage. Zette ik dat ding op tafel, wou ze op de salontafel+garage klimmen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |