abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 19:33:41 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201923658
Wie posten hier mee:

June - draak - November 2019
B.ertha - C/smurf - December 2019
LastRequest - Mini - Maart 2020
Nolita - L. - Juli 2020
Hilmo - F. - Juli 2020
Sunshine1982 - - Augustus 2020
NicolasJoy - S. - September 2020
tpopml - Mickey - September 2020
Seven - Colin - September 2020
Peejtur - LL - Oktober 2020
MaJo - Aapie - Oktober 2020

Welkom in het dreumestopic! *O* .

klik om te spelen

[ Bericht 4% gewijzigd door Peejtur op 16-11-2021 06:35:37 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 19:37:29 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201923722
Aapie zit nu in de fase dat slapen alleen voor babies is, gisteren wilde hij gewoon níét slapen. Uiteindelijk werd het half 1 na veel gekrijs :O normaal laat ik hem niet lang huilen maar ik was het zo zat dat ik hem even 5 minuten liet liggen, gingen de buren appen dat ze er last van hadden :X

Nou ja, grote pot koffie vandaag en weer door :s)

Vandaag op het Kdv zijn verjaardag gevierd. Ik had mango egeltjes gemaakt want mango is zijn favo fruit. Blijkbaar vonden de andere kindjes het ook lekker. Daarnaast bellenblaas uitgedeeld, dat was ook een hit!

En nu maar eens op tijd naar bed, als Aapie het daar tenminste mee eens is :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_201924289
Jeetje, wat tactloos van de buren @MaJo .. Zeker na 5 minuten. Heel bijzonder. Is het dan zo gehorig, of hoe 'durven' ze?

Zelf ook maar op tijd naar bed? :9
pi_201924295
Deze vond ik te mooi om niet te delen; O+ O+

pi_201924426
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:13 schreef NicolasJoy het volgende:

[ afbeelding ]
Oohhwww smoeltje hoor! O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:41:00 #6
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201924760
Je appen na 5 minuten huilen? Wow. Ik zou terug schrijven ‘ik ook.’ Doei.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 20:56:49 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201925036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:12 schreef NicolasJoy het volgende:
Jeetje, wat tactloos van de buren @:MaJo .. Zeker na 5 minuten. Heel bijzonder. Is het dan zo gehorig, of hoe 'durven' ze?

Zelf ook maar op tijd naar bed? :9
Het is wel gehorig ja, wij horen hen ook regelmatig. Blijkbaar was hun zoon ziek en die ligt in de kamer die meteen aan de kamer van Aapie grenst, dus hij had er last van. Maar ja, hoort erbij. Wij horen hen soms ook schreeuwen (het zijn pubers).

quote:

[ afbeelding ]
Wat een plaatje is het toch O+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef Lemijn het volgende:
Je appen na 5 minuten huilen? Wow. Ik zou terug schrijven ‘ik ook.’ Doei.
Ik heb wel iets soortgelijks geappt :D Ze appten dat hun zoon ziek was, en ik zei "Aapie ook" :P
pi_201925153
Pleur op.
Resistance is futile.
pi_201925156
Zeker als je toch gaat verhuizen.
Resistance is futile.
pi_201925362
quote:

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ Pretbekkie!!!
pi_201925434
@MaJo wat klinkt dat leuk, mango-egeltjes! Je bent echt officieel supermom nu. Heb je een foto ervan?

Ik zou nooit zo snel zoiets appen... hier moet minstens een half uur ergeren / hopen dat het minder wordt aan vooraf gaan én het moet oplosbaar zijn. Zoals een radio zachter zetten. Babygehuil draai je nou eenmaal niet uit. :')

Ga je laagdrempelig met je buren om? Of zijn het gewoon zeurpieten?
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 22:39:17 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201926209
quote:
7s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:05 schreef Seven. het volgende:
Pleur op.
Ik trek me er eerlijk gezegd ook weinig van aan :P

quote:
12s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:05 schreef Seven. het volgende:
Zeker als je toch gaat verhuizen.
Daar weten zij alleen nog niks van :D Maar je gaat wel nadenken hoe dat in de toekomst gaat zijn, eigenlijk hebben we nooit problemen met de buren :)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:30 schreef tpopml het volgende:
@:Majo wat klinkt dat leuk, mango-egeltjes! Je bent echt officieel supermom nu. Heb je een foto ervan?
Lief O+

Zo zagen ze eruit:

En Aapie met zijn kroon op:

En dan ook nog een verjaardagsfoto met zijn cadeaus :P

quote:
Ik zou nooit zo snel zoiets appen... hier moet minstens een half uur ergeren / hopen dat het minder wordt aan vooraf gaan én het moet oplosbaar zijn. Zoals een radio zachter zetten. Babygehuil draai je nou eenmaal niet uit. :')

Ga je laagdrempelig met je buren om? Of zijn het gewoon zeurpieten?
Dit is ook echt voor het eerst ooit, daarom verbaasde het me ook wel.

Het is wel heel erg gehorig hier, zo twijfel ik regelmatig of ik de baby beneden of Aapie boven hoor huilen _O-
pi_201926462
Supercute die foto's! All hail king aapie! En ah, daar is Bing!

quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:39 schreef MaJo het volgende:

Het is wel heel erg gehorig hier, zo twijfel ik regelmatig of ik de baby beneden of Aapie boven hoor huilen _O-
:o _O-
pi_201927443
De pieten hebben al hun intrede gedaan dit jaar, in de vorm van zeurpieten. En ze wonen naast Majo :P
Bij ons is het ook best gehorig en ik hou soms echt mijn hart vast dat ze snachts niet wakker worden van A. Het zijn twee gepensioneerden dus ook niet meer de jongsten. Maar ze zijn erg relaxed en ik heb tot op heden nog geen klachten gehoord. De andere buurvrouw zegt dat ze A. nooit hoort. Heel apart, want ik hoor haar wel altijd bellen :P

En hoe krijgt mijn kind het voor elkaar. Elke keer als het mijn nacht is (dwz als ik overdag vrij ben) wordt ie wakker en als het zijn vader zijn nacht is is er snachts niks aan de hand }:| WAAROM :'(
pi_201927564
Bijzonder majo van het appen... Zou dat niet tof vinden. Die van ons heeft naar verhouding voor ons doen veel gehuild en nog steeds. Doe je niks aan en laten liggen doen we geregeld.

Dank voor tips hier van klimmen. Alleen trap doet hij niet, zover is hij nog niet. En dozen ook goede. Over benen heen is het enige en bank kussens.

Melk geven wij nu soms maar was vooral dat ik dat niet wou omdat ik nog bv in vriezer had maar slaat nergens op. Geven nu wel de oude bv melk koud uit de vriezer, ontdooid, en dat drinkt hij lekker.in rietjes beker, fles gebruiken we allang niet meer.

Slapen is drama. Hij is paar keer op zijn tanden gevallen met super veel bloed. En nachten zijn hels. Hij slaapt goed in, wordt einde van de avond wakker, en dan begint de ellende. Bij mij willen liggen, en dan na borst slaapt hij vaak maar ik niet. Ik kan dat niet. Man hem een uur gehad en liep weg en huilen huilen. Even gewacht maar stopte niet. Dus ik ging wel weer heen. Uur bij me laten liggen en toen heel voorzichtig terugleggen en met ninja sprongen mijn bed in. En dan gaan liggen nadenken over werk he, zo handig :{
pi_201927616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 07:12 schreef Hilmo het volgende:
Bijzonder majo van het appen... Zou dat niet tof vinden. Die van ons heeft naar verhouding voor ons doen veel gehuild en nog steeds. Doe je niks aan en laten liggen doen we geregeld.

Dank voor tips hier van klimmen. Alleen trap doet hij niet, zover is hij nog niet. En dozen ook goede. Over benen heen is het enige en bank kussens.

Melk geven wij nu soms maar was vooral dat ik dat niet wou omdat ik nog bv in vriezer had maar slaat nergens op. Geven nu wel de oude bv melk koud uit de vriezer, ontdooid, en dat drinkt hij lekker.in rietjes beker, fles gebruiken we allang niet meer.

Slapen is drama. Hij is paar keer op zijn tanden gevallen met super veel bloed. En nachten zijn hels. Hij slaapt goed in, wordt einde van de avond wakker, en dan begint de ellende. Bij mij willen liggen, en dan na borst slaapt hij vaak maar ik niet. Ik kan dat niet. Man hem een uur gehad en liep weg en huilen huilen. Even gewacht maar stopte niet. Dus ik ging wel weer heen. Uur bij me laten liggen en toen heel voorzichtig terugleggen en met ninja sprongen mijn bed in. En dan gaan liggen nadenken over werk he, zo handig :{
Hilmo, wat ruk hè. Ik herken het hoor, van die nachten. De mijne slaapt ook prima in. Echt no problemo. We doen hem altijd om 7 uur naar bed en hij slaapt altijd vrijwel direct. En dan rond een uur of 11 wakker en huilen. Ik heb gemerkt dat als ik hem niet uit bed haal, maar er wel bij blijf het veel beter gaat dan als ik hem wel uit bed haal. Als ik dat doe zijn we ook uren verder voordat hij weer slaapt.
pi_201929254
Vandaag wennen bij nieuwe gastouder. Draaide uit op een fiasco ;(

In eerste instantie ging het prima. Ik gaf A aan haar en hij huilde niet. Zelfs een lachje, dus ik had goede hoop. Na 5 minuten belde ze op ik hem weer kwam ophalen, hij was ontzettend bang voor haar Jack Russel. Dus maar weer opgehaald. Wel jammer, want ik had echt een goed gevoel bij haar en we hadden ook een leuke klik.

Ik heb met vriend afgesproken dat we nog 1 gastouder proberen en mocht dat niet lukken dat hij gaat kijken dat hij thuis kan werken.
pi_201934661
Jeetje @Hilmo, dat is echt waardeloos. Slaapt hij op zijn eigen kamer?

En @Sunshine1982 dat is ook balen zeg. Kan ze die jack russel niet even een ochtendje uitbesteden ;)

Ik werk thuis op donderdagen met Mickey, maar vind dat lastig te combineren. En dat terwijl mijn werk vrij flexibel is...

Mickey heeft trouwens permanente dikke snotneus na Fokmeet. :')
pi_201961270
Spruit is sinds gister geen dreumes meer! Hij heeft vollop genoten van zijn cadeau's, alleen taart vond die niet echt geslaagd. Hij heeft natuurlijk allergenen dus had zelf een taart geimproviseerd met een google recept, maar dat vondt hij niet geslaagd :')
:W
pi_201961393
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:21 schreef BellaaElisa het volgende:
Spruit is sinds gister geen dreumes meer! Hij heeft vollop genoten van zijn cadeau's, alleen taart vond die niet echt geslaagd. Hij heeft natuurlijk allergenen dus had zelf een taart geimproviseerd met een google recept, maar dat vondt hij niet geslaagd :')
:W
Gefeliciteerd!
pi_201962016
Gefeliciteerd *O*
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:03:00 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201962980
Gefeliciteerd!
Resistance is futile.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:06:56 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201963052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag wennen bij nieuwe gastouder. Draaide uit op een fiasco ;(

In eerste instantie ging het prima. Ik gaf A aan haar en hij huilde niet. Zelfs een lachje, dus ik had goede hoop. Na 5 minuten belde ze op ik hem weer kwam ophalen, hij was ontzettend bang voor haar Jack Russel. Dus maar weer opgehaald. Wel jammer, want ik had echt een goed gevoel bij haar en we hadden ook een leuke klik.

Ik heb met vriend afgesproken dat we nog 1 gastouder proberen en mocht dat niet lukken dat hij gaat kijken dat hij thuis kan werken.
Oh wat jammer -O- . Is A bang voor alle honden?

Ik werk ook thuis. Dat gaat prima, maar zodra m'n man uit beeld is loopt het al heel snel uit op een onproductieve ramp. :P
Resistance is futile.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:08:13 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201963077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef tpopml het volgende:
Jeetje @:Hilmo, dat is echt waardeloos. Slaapt hij op zijn eigen kamer?

En @:Sunshine1982 dat is ook balen zeg. Kan ze die jack russel niet even een ochtendje uitbesteden ;)

Ik werk thuis op donderdagen met Mickey, maar vind dat lastig te combineren. En dat terwijl mijn werk vrij flexibel is...

Mickey heeft trouwens permanente dikke snotneus na Fokmeet. :')
Colin ook net weer herstellende. Wel een pittig weekje gehad met veel spooknachten enzo, maar sinds 2 dagen knapt hij enorm op.
Resistance is futile.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:09:19 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201963101
@Hilmo gaat het al wat beter met de nachten of nog steeds afzien?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')