Het is ook wel snel te leren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Met wat moeite is het wel te verstaan
Dat is ook een soort Fries jaquote:
Nou en? Wees blij dat je het weet zonder de hele zooi te besmettenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:42 schreef pullup het volgende:
Mijn vergadering morgenavond gaat weer Zoomen wordenEr is er eentje positief getest
Dit gaat weer dezelfde kant op als vorig jaar zoquote:
Hou ook mijn hart vast. Gaat me allemaal iets te hard en ik vrees dat mensen nu massaal maling aan maatregelen gaan hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit gaat weer dezelfde kant op als vorig jaar zo
geen zin in een tweede lockdown winter
Post aangepast. Ik ben bang dat het wel zo gaatquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit gaat weer dezelfde kant op als vorig jaar zo
geen zin in een tweede lockdown winter
Dat is toch al zo?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hou ook mijn hart vast. Gaat me allemaal iets te hard en ik vrees dat mensen nu massaal maling aan maatregelen gaan hebben.
Heb je gelijk in, al is het nu nog een redelijk beperkte groep. Maar bij een eventuele verzwaring gaat de geest nog meer uit de fles ben ik bang.quote:
Ik vrees ook het ergstequote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Post aangepast. Ik ben bang dat het wel zo gaat
Maatregelen treffen gaat niet meer, mensen in het OV hebben er al lak aan. Supermarkten zijn als vanouds. WTFquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, al is het nu nog een redelijk beperkte groep. Maar een bij eventuele verzwaring gaat de geest nog meer uit de fles ben ik bang.
Er is niet veel veranderdquote:
Als je zo kijkt buiten lijkt het inderdaad net of er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Maatregelen treffen gaat niet meer, mensen in het OV hebben er al lak aan. Supermarkten zijn als vanouds. WTF
Dat lijkt mij ook het beste. Ben benieuwd naar de maatregelen.quote:
Als ik buiten ben is er niks aan de hand, wat wel zorgelijk is wat we niet zien is dat ziekenhuizen het loodje leggen en de zorg voor mensen het niet meer aan kunnen. Er sterven mensen door uitgestelde zorgquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zo kijkt buiten lijkt het inderdaad net of er niks aan de hand is.
[..]
Dat lijkt mij ook het beste. Ben benieuwd naar de maatregelen.
Behalve dan als je het aan de ziekenhuizen vraagt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik buiten ben is er niks aan de hand, wat wel zorgelijk is wat we niet zien is dat ziekenhuizen het loodje leggen en de zorg voor mensen het niet meer aan kunnen. Er sterven mensen door uitgestelde zorg
Dat is echt een probleem inderdaad. Sprak vorige week een poliassistente, ze hebben het stervens druk en veel artsen en verpleegkundigen zijn ziek of niet inzetbaar. Het stapelt behoorlijk op alweer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik buiten ben is er niks aan de hand, wat wel zorgelijk is wat we niet zien is dat ziekenhuizen het loodje leggen en de zorg voor mensen het niet meer aan kunnen. Er sterven mensen door uitgestelde zorg
De gevaccineerden liggen op zaal, het grootste deel van de IC’s is gevuld met ongevaccineerden. En juist daar ligt de druk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan als je het aan de ziekenhuizen vraagt.
Limburg, Nijmegen, Zwolle.. allemaal geven ze aan dat ze de cijfers van Hugo niet herkennen.
Het zijn vooral de gevaccineerden die in de bedjes liggen.
Hoe gaan we die straffen?
Maastrichts ziekenhuis 8 op de 10 patiënten WEL gevaccineerd, aldus bestuursvoorzitter UMC+ Mertens!
Dus..
En minder capaciteit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De gevaccineerden liggen op zaal, het grootste deel van de IC’s is gevuld met ongevaccineerden. En juist daar ligt de druk.
Het zijn juist de gevaccineerde die denken dat ze veilig zijn en alles maar doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De gevaccineerden liggen op zaal, het grootste deel van de IC’s is gevuld met ongevaccineerden. En juist daar ligt de druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |