Het is ook wel snel te leren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Met wat moeite is het wel te verstaan
Dat is ook een soort Fries jaquote:
Nou en? Wees blij dat je het weet zonder de hele zooi te besmettenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:42 schreef pullup het volgende:
Mijn vergadering morgenavond gaat weer Zoomen wordenEr is er eentje positief getest
Dit gaat weer dezelfde kant op als vorig jaar zoquote:
Hou ook mijn hart vast. Gaat me allemaal iets te hard en ik vrees dat mensen nu massaal maling aan maatregelen gaan hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit gaat weer dezelfde kant op als vorig jaar zo
geen zin in een tweede lockdown winter
Post aangepast. Ik ben bang dat het wel zo gaatquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit gaat weer dezelfde kant op als vorig jaar zo
geen zin in een tweede lockdown winter
Dat is toch al zo?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hou ook mijn hart vast. Gaat me allemaal iets te hard en ik vrees dat mensen nu massaal maling aan maatregelen gaan hebben.
Heb je gelijk in, al is het nu nog een redelijk beperkte groep. Maar bij een eventuele verzwaring gaat de geest nog meer uit de fles ben ik bang.quote:
Ik vrees ook het ergstequote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Post aangepast. Ik ben bang dat het wel zo gaat
Maatregelen treffen gaat niet meer, mensen in het OV hebben er al lak aan. Supermarkten zijn als vanouds. WTFquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, al is het nu nog een redelijk beperkte groep. Maar een bij eventuele verzwaring gaat de geest nog meer uit de fles ben ik bang.
Er is niet veel veranderdquote:
Als je zo kijkt buiten lijkt het inderdaad net of er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Maatregelen treffen gaat niet meer, mensen in het OV hebben er al lak aan. Supermarkten zijn als vanouds. WTF
Dat lijkt mij ook het beste. Ben benieuwd naar de maatregelen.quote:
Als ik buiten ben is er niks aan de hand, wat wel zorgelijk is wat we niet zien is dat ziekenhuizen het loodje leggen en de zorg voor mensen het niet meer aan kunnen. Er sterven mensen door uitgestelde zorgquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zo kijkt buiten lijkt het inderdaad net of er niks aan de hand is.
[..]
Dat lijkt mij ook het beste. Ben benieuwd naar de maatregelen.
Behalve dan als je het aan de ziekenhuizen vraagt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik buiten ben is er niks aan de hand, wat wel zorgelijk is wat we niet zien is dat ziekenhuizen het loodje leggen en de zorg voor mensen het niet meer aan kunnen. Er sterven mensen door uitgestelde zorg
Dat is echt een probleem inderdaad. Sprak vorige week een poliassistente, ze hebben het stervens druk en veel artsen en verpleegkundigen zijn ziek of niet inzetbaar. Het stapelt behoorlijk op alweer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik buiten ben is er niks aan de hand, wat wel zorgelijk is wat we niet zien is dat ziekenhuizen het loodje leggen en de zorg voor mensen het niet meer aan kunnen. Er sterven mensen door uitgestelde zorg
De gevaccineerden liggen op zaal, het grootste deel van de IC’s is gevuld met ongevaccineerden. En juist daar ligt de druk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan als je het aan de ziekenhuizen vraagt.
Limburg, Nijmegen, Zwolle.. allemaal geven ze aan dat ze de cijfers van Hugo niet herkennen.
Het zijn vooral de gevaccineerden die in de bedjes liggen.
Hoe gaan we die straffen?
Maastrichts ziekenhuis 8 op de 10 patiÃŦnten WEL gevaccineerd, aldus bestuursvoorzitter UMC+ Mertens!
Dus..
En minder capaciteit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De gevaccineerden liggen op zaal, het grootste deel van de IC’s is gevuld met ongevaccineerden. En juist daar ligt de druk.
Het zijn juist de gevaccineerde die denken dat ze veilig zijn en alles maar doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De gevaccineerden liggen op zaal, het grootste deel van de IC’s is gevuld met ongevaccineerden. En juist daar ligt de druk.
Ze is een blonde mutsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Limburg, Nijmegen, Zwolle.. allemaal geven ze aan dat ze de cijfers van Hugo niet herkennen.
Maastrichts ziekenhuis 8 op de 10 patiÃŦnten WEL gevaccineerd, aldus bestuursvoorzitter UMC+ Mertens!
Dus..
Erg inhoudelijke reactie. Je hebt gelijk. Ik neem alles terug!quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Erg inhoudelijke reactie. Je hebt gelijk. Ik neem alles terug!
Vaccineren wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat er personeelstekort en bezettingsproblemen zijn is zeker waar.
Maar het demoniseren van ongevaccineerden lost dat niet op.
Dit ligt iets genuanceerder las ik in een ander topic, (cor) ff zoeken waar dat stondquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus..
Het demoniseren nog wel…quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat er personeelstekort en bezettingsproblemen zijn is zeker waar.
Maar het demoniseren van ongevaccineerden lost dat niet op.
Mijn nogal opdringerige buurvrouw wil dat ik een griepprik moet. Nog één keer met die muts en ik ga verhuizenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:24 schreef chufi het volgende:
Ik mag voor de griepprik over 2 week... In Spanje doen ze daar in sommige regios de 3e boost prik bij ... ideetje voor hier
Dat is wel rigoureus.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn nogal opdringerige buurvrouw wil dat ik een griepprik moet. Nog één keer met die muts en ik ga verhuizen
Dat krijg je als je een taart voor ze bakt of zo ...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn nogal opdringerige buurvrouw wil dat ik een griepprik moet. Nog één keer met die muts en ik ga verhuizen
Eens: het gebeurt van beide kanten wmb.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het demoniseren nog wel…
Van de andere kant gebeurt precies hetzelfde. Ik ga daar niet in mee.
Ieder zijn eigen mening, doe wat je wil en blijf gezond.
Nee dat was voor de vorige bewoner. Ze wist niet hoe ze de batterijen moest vervangen van de thermostaat. Ik heb het laten zien en in no time stond ze me aanwijzingen te geven over de inrichting. Ze liep zelfs mijn slaapkamer in en trok de gordijnen open.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een taart voor ze bakt of zo ...
Dat is de volgende stap.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was voor de vorige bewoner. Ze wist niet hoe ze de batterijen moest vervangen van de thermostaat. Ik heb het laten zien en in no time stond ze me aanwijzingen te geven over de inrichting. Ze liep zelfs mijn slaapkamer in en trok de gordijnen open.ik stond er met met mijn mond open
Ah ok ...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was voor de vorige bewoner. Ze wist niet hoe ze de batterijen moest vervangen van de thermostaat. Ik heb het laten zien en in no time stond ze me aanwijzingen te geven over de inrichting. Ze liep zelfs mijn slaapkamer in en trok de gordijnen open.ik stond er met met mijn mond open
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het demoniseren nog wel…
Van de andere kant gebeurt precies hetzelfde. Ik ga daar niet in mee.
Ieder zijn eigen mening, doe wat je wil en blijf gezond.
Heb nu beeld met een of andere Hyacinth Bucket variant.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ok ik moet dat mens vermijdenquote:
Jij lijkt me verbaal sterk genoeg...quote:
Fok is niet je buurvrouw from helquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij lijkt me verbaal sterk genoeg...
Nou dat klopt wel een beetjequote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb nu beeld met een of andere Hyacinth Bucket variant.
Ik weet niet eens hoe ze heetquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geef haar een abo. Wordt ze wel mak.
Mss zit ze al op FOK!.quote:
Dat weet je nooitquote:
Linkjequote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Damn!! ff lezen in BNW is ook wel weer lachwekkend![]()
![]()
![]()
Tering nog aan toe
Ja laat maar scheelt weer een banquote:
Ik blijf er ook maar weg , ik kan mij anders toch niet inhoudenquote:
Oeh,even kijken.quote:
Doe es losgaan dan!?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik blijf er ook maar weg , ik kan mij anders toch niet inhouden
Hou op schei uit, ik heb gelukkig geen ban meer gehadquote:
Wat betekent BNW eigenlijk? 🤔quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Damn!! ff lezen in BNW is ook wel weer lachwekkend![]()
![]()
![]()
Tering nog aan toe
Brave New Worldquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat betekent BNW eigenlijk? 🤔
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je hebt een alu hoedje nodig ......quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk...duh..quote:
Jammer. Had wel even zin in wat tegenspraak!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb gelukkig geen ban meer gehad![]()
Dat wil ik graag zo houden
Ik krijg halve hartkloppingen van ergernis als ik daar leesquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Foshi.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
dat kanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg halve hartkloppingen van ergernis als ik daar lees
Ik vind jou wel lief heurquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:15 schreef _I het volgende:
[..]
Jammer. Had wel even zin in wat tegenspraak!
Mooie avond alhier! En mocht je om een ban verlegen zitten, dan heur ik t wel!
Is de aarde plat?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg halve hartkloppingen van ergernis als ik daar lees
Nou jaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen denken dat toch niet echt?
https://videre.fail/de-werelden-van-oppergek-groenendijk/quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga dat niet lezen hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://videre.fail/de-werelden-van-oppergek-groenendijk/
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is een filmpje hoor.quote:
Tikkie heeft gevochten en wil een boek gaan schrijven.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven.![]()
![]()
Ik maakte eigenlijk een grap, maar ik kan me kapot ergeren aan dat soort rare uitlatingenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven.![]()
![]()
quote:
lolquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een filmpje hoor.
[ afbeelding ]
Hier mag het hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:21 schreef puzziepie het volgende:
Je mag dan misschien geen wappie meer zeggen op FOK! maar ik hou niet van dat wappie gedoe
Nou,niet al te veel.quote:
De rode cirkel was wel nodigquote:
Hmmm Biljmerplein.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-na-reeks-overvallen
Nee ik wil een nieuwe halen morgen
Ja las het ... gewoon online bestellen .. komen ze thuis langsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-na-reeks-overvallen
Nee ik wil een nieuwe halen morgen
De overvallers?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las het ... gewoon online bestellen .. komen ze thuis langs
Grote vriend.quote:
Da's toch zo'n wit getekend poppetje op straat?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
De rode cirkel is meestal een dodelijk ongeluk
Goedenavond vriendquote:
Oh jéé je kent de rode cirkel nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's toch zo'n wit getekend poppetje op straat?
jeetje puzzquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Mijn moeder belde me net, ze heeft corona![]()
Maar goed dat ze is gevaccineerd want het gaat redelijk met haar ,ondanks het feit dat ze 3 jaar geleden bijna dood was door pneumokokken, haar long en hartzakje gezandstraald zijn en dat ze nog steeds een slechte long capaciteit heeft . Hopelijk komt ze er goed door.
Klote zegquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Maar goed dat ze is gevaccineerd want het gaat redelijk met haar ,ondanks het feit dat ze 3 jaar geleden bijna dood was door pneumokokken, haar long en hartzakje gezandstraald zijn en dat ze nog steeds een slechte long capaciteit heeft . Hopelijk komt ze er goed door.
Nee gelukkig niet!! Ik ben me kapot geschrokken omdat ze 3 jaar geleden op het randje heeft gelegen en dat haar hele ziekenhuis periode van toen heel erg doet denken aan corona.quote:
Sterkte gewenst.Ook voor jou.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Met mij gaat het gelukkig goedquote:
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met mij gaat het gelukkig goedMaar ik maak me wel zorgen om wat ons allemaal nog staat te wachten de komende tijd.
Balen.. hopelijk gaat het snel weer overquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Nou zeg, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat de klachten niet verergeren, dus maar goed in de gaten houden. Sterkte voor julliequote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!! Ik ben me kapot geschrokken omdat ze 3 jaar geleden op het randje heeft gelegen en dat haar hele ziekenhuis periode van toen heel erg doet denken aan corona.
Ze heeft last van een snotneus en is verkouden , maar voelt zich redelijk goed.
Ze zou gisteren naar Frankrijk vliegen maar dat gaat uiteraard niet door![]()
Ik ben wel enorm geschrokken van haar bericht .
Ja snap ik, dat je geschrokken bent. Hopelijk blijft het hierbij idd en verslechtert het niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet!! Ik ben me kapot geschrokken omdat ze 3 jaar geleden op het randje heeft gelegen en dat haar hele ziekenhuis periode van toen heel erg doet denken aan corona.
Ze heeft last van een snotneus en is verkouden , maar voelt zich redelijk goed.
Ze zou gisteren naar Frankrijk vliegen maar dat gaat uiteraard niet door![]()
Ik ben wel enorm geschrokken van haar bericht .
Ze vertelde dat ze voor haar gevoel vorige week donderdag besmet is geraakt, en vanmorgen kreeg ze de uitslag van het RIVM, en binnen nu en een paar dagen wordt ze gebeld voor een bron en contact onderzoek.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Balen.. hopelijk gaat het snel weer over
Ik hoop dat ze niet verergeren , maar tot nu toe voelt ze zich niet ziek.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou zeg, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat de klachten niet verergeren, dus maar goed in de gaten houden. Sterkte voor jullie
Ik ben heel erg blij dat ze is gevaccineerd , en ze zou ook nog een grieppik krijgen maar op de een of andere manier worden heel veel mensen daar nu heel erg ziek van. Voorlopig moet ze daar sowieso nog ff mee wachten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat je geschrokken bent. Hopelijk blijft het hierbij idd en verslechtert het niet.
Hoop dat ze er goed doorkomt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:53 schreef puzziepie het volgende:
Oei, ik lag vanaf 9/10 , 9 dagen in het zkh(longaanval) en kon zodoende mijn griepprik niet halen moet dus nu nog gebeuren hmmmmquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben heel erg blij dat ze is gevaccineerd , en ze zou ook nog een grieppik krijgen maar op de een of andere manier worden heel veel mensen daar nu heel erg ziek van. Voorlopig moet ze daar sowieso nog ff mee wachten.
En ben je daar voor of tegen of ........ ?quote:
Ik wil een eilandquote:
Als we ze nou eens allemaal op IJseloog gooien? Verontreinigd slib... verontreinigde wappies... 1 pot nat.quote:
wutquote:
Kom animal crossing spelen!quote:
Ik verbaas me meer hoe een uitspraak helemaal uit verband wordt gerukt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ben je daar voor of tegen of ........ ?
Warm en tropisch zou fijn zijn. Met zoetwater en een watervalletje. Vis uiteraard. Lekker klimaat om zelf groente en fruit te verbouwen. Zoiets.quote:
En WIFI.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warm en tropisch zou fijn zijn. Met zoetwater en een watervalletje. Vis uiteraard. Lekker klimaat om zelf groente en fruit te verbouwen. Zoiets.
Waarom verbaas je je daarover? Die lui doen niets andersquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer hoe een uitspraak helemaal uit verband wordt gerukt.
Tristan da Cunha ziet er redelijk goed uitquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Warm en tropisch zou fijn zijn. Met zoetwater en een watervalletje. Vis uiteraard. Lekker klimaat om zelf groente en fruit te verbouwen. Zoiets.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover? Die lui doen niets anders
Lekker bij die Brasilianen ..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tristan da Cunha ziet er redelijk goed uit
je moet alleen even reizen naar een andere bewoning![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tristan da Cunha ziet er redelijk goed uit
je moet alleen even reizen naar een andere bewoning![]()
Ik gok dat je die van Ab bedoeld. Daar is toch niets raars mee dat ze die uit hun verband rukken?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer hoe een uitspraak helemaal uit verband wordt gerukt.
Ik vond het verhaal heel duidelijk,en ze pakken alleen dat eerste zinnetje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom verbaas je je daarover? Die lui doen niets anders
De nuance was mij duidelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat je die van Ab bedoeld. Daar is toch niets raars mee dat ze die uit hun verband rukken?
En zelfs dat veranderen ze nog zodat het in hun straatje past.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal heel duidelijk,en ze pakken alleen dat eerste zinnetje.
Te ver zeker weer?quote:
Luisteren is niet hun sterkste kant blijkt wederom.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zelfs dat veranderen ze nog zodat het in hun straatje past.
Nice!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te ver zeker weer?
Dan wordt het Frans-Polynesië
De pannenkoekiesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
Die pannenkoeken horen alleen maar wat ze willen horen
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:56 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel zin in pannenkoekenDat is een tijd geleden
I have Heinzquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:54 schreef mazaru het volgende:
En als het niet gezegd is dan hebben ze het toch gehoord volgens hen.
Hell yeahquote:
Ik ben er nog nietquote:
Je reis zal een uur of 50 a 55 duren. Is dat erg?quote:
Neuh....alle tijd van de wereld danquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je reis zal een uur of 50 a 55 duren. Is dat erg?
nog maar VIER???? Livin' on the edgequote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:59 schreef mazaru het volgende:
Vanmiddag nog maar even een fles gehaald. Ik had er nog maar vier staan
Ik zou daar ook wel heel willen, schijnt echt heel mooi te zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neuh....alle tijd van de wereld dan
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
nog maar VIER???? Livin' on the edge![]()
Ja de beelden zijn in elk geval prachtig.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou daar ook wel heel willen, schijnt echt heel mooi te zijn.
En als je niet oppast heel erg duur
Ja, die moeten ookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja de beelden zijn in elk geval prachtig.
Ik zou graag ook naar Galapogos willen. En Easter Island, met die indrukwekkende beelden.
Antarctica ben ik geweest, in 2013. Magisch, majestueus. En koud.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die moeten ook
En antarctica.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Antarctica ben ik geweest, in 2013. Magisch, majestueus. En koud.
Op de Streetview te zien ?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Antarctica ben ik geweest, in 2013. Magisch, majestueus. En koud.
verhipquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:58 schreef engine het volgende:
Als je op een post klikt, je muisknop ingedrukt houdt en dan Q indrukt quote je ook. Wist ik nietbest handig eigenlijk.
Handig hequote:
Handig!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:58 schreef engine het volgende:
Als je op een post klikt, je muisknop ingedrukt houdt en dan Q indrukt quote je ook. Wist ik nietbest handig eigenlijk.
Daar ligt toch al vaak een handquote:
Die gebruik ik ook veelquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Handig he
Ik gebruik alt + m en alt + s best vaak. Denk dat ik deze ook blijf gebruiken.
quote:
Ja.quote:
Zie je niet veel. Dat is wel echt linksquote:
Met een linkshandige schaar kan ik totaal niet knippen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:07 schreef engine het volgende:
M'n broertje is rechtshandig maar knippen heeft hij altijd met links gedaanHadden we vroeger altijd vijf van die onhandige scharen voor hem maar voor een normale schaar moest je eerst een uur zoeken.
Geen idee of die bestaan.... misschien handmadequote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een linkshandige schaar kan ik totaal niet knippen.
Zal een reverse keyboard net zo zijn.
Ik ken het niet. Dat is een keyboard voor linkshandigen? Zou denken dat het met typen niet zoveel uit maakt. Alleen met muizen is het anders.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een linkshandige schaar kan ik totaal niet knippen.
Zal een reverse keyboard net zo zijn.
Nee dat qoute ook gewoon zie ik nu hahaquote:
quote:
Nee, hij herhaalt echt jouw eigen laatste postquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat qoute ook gewoon zie ik nu haha
verhipquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat qoute ook gewoon zie ik nu haha
Ik kom deze tegen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Dat is een keyboard voor linkshandigen? Zou denken dat het met typen niet zoveel uit maakt. Alleen met muizen is het anders.
Nee ik ook niet. Krijg nu andere resultatenquote:
Maar als "C" ook quote is dat simpelere dan muis + Qquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Krijg nu andere resultaten
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als "C" ook quote is dat simpelere dan muis + Q
maar met Q werkt dat ook zonder de muisknop ingedrukt te houden zie ik nuquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als "C" ook quote is dat simpelere dan muis + Q
ff aanleren..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt inderdaad nog wat makkelijker
Ik klik wel gewoon op de quoteknopquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:21 schreef engine het volgende:
Ik blijf bij Q...net wat handiger voor vingers
Nooit meerquote:
Rebelsquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Na een hele dag braaf zijn moest ik even
Geloof je het zelf ?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Anders vragen jullie het toch gewoon een mod, die weet vast wel hoe het werkt hier.
Vraag mij maarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Anders vragen jullie het toch gewoon een mod, die weet vast wel hoe het werkt hier.
Hoe werkt het hier?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Krijg nu andere resultaten
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Hoezo hebben we het Deissy oid al gevraagd dan?quote:
D. is ook mod en die weet het al niet en Dees is niet blond dus vragen we het haar nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo hebben we het Deissy oid al gevraagd dan?
Ja, maar D wist het al niet, dat stond er al.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
D. is ook mod en die weet het al niet en Dees is niet blond dus vragen we het haar niet
Kun je nagaanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar D wist het al niet, dat stond er al.
Had jij niet mee willen gaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
Ennyways Dees is pleite voor de rest van de maand ..
Nee dan zou het Madrid worden ... Misschien maar eens checken .. zoveel wordt er niet door mn dochter gevlogen de laatste tijd ..quote:
Als het kan en ze is er, waarom zou je nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan zou het Madrid worden ... Misschien maar eens checken .. zoveel wordt er niet door mn dochter gevlogen de laatste tijd ..
Hij heeft debiel verkeerd gespeld.quote:
echt welquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft debiel verkeerd gespeld.
Ik moet ineens aan Fann denken, waar is ze eigenlijk gebleven?quote:
Ja vroeg het me laatst ook af .. geen idee. Die komt bij vlagenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Fann denken, waar is ze eigenlijk gebleven?
Als er maar niks mis is met dr gezondheid. Daar denk ik dan wel aan. Maar ook geen FAnn in Memory lanequote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeg het me laatst ook af .. geen idee. Die komt bij vlagen
Ja daar denk ik dan ook wel eens aan .. alles goed @FANNNquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Als er maar niks mis is met dr gezondheid. Daar denk ik dan wel aan. Maar ook geen FAnn in Memory lane
O 3 keer een N is het, ja dat vergeet ik steeds.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar denk ik dan ook wel eens aan .. alles goed @:FANNN
Zonder @ zou het sws niet hebben gewerkt ..quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
O 3 keer een N is het, ja dat vergeet ik steeds.
Ben ook wel moe dus blijf niet lang hier vanavond
Die deed jij alquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder @ zou het sws niet hebben gewerkt ..
Die dubbele punt komt alleen in beeld bij kwootenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is apestaart en dan usernaam
geen dubbele punt
#metooquote:
hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dubbele punt komt alleen in beeld bij kwooten
Zat er ook naar te kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dubbele punt komt alleen in beeld bij kwooten
Om te voorkomen dat iemand een dubbele notificatie krijgt, lijkt me vrij logisch eigenlijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zat er ook naar te kijkenWel apart
Owquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat iemand een dubbele notificatie krijgt, lijkt me vrij logisch eigenlijk
Ik krijg ze nooit, dus ook mooiquote:
Prima tijd om te gaan slapenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:40 schreef drakin het volgende:
En verder was dit een mini Fok sessie, want ik ga (ja nu al) slapen
Ja he?quote:
Ik word soms wel vroeg wakker maar ik hoef morgen niet vroeg opquote:
Ik ook niet maar wil niet te laat gaan slapen en gewoon op tijd op zonder wekkerquote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word soms wel vroeg wakker maar ik hoef morgen niet vroeg op
Je weet dat je iets anders kan opzetten he?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:59 schreef chufi het volgende:
Oops shit net een programma opgezet dat nog wel 2.5 uur gaat duren ... Kut Spanjolen
Ja een beetje een ritme.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wil niet te laat gaan slapen en gewoon op tijd op zonder wekker
6 uur er zijn, dat is wel heel vroegquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een beetje een ritme.
Maar als ik om 6 uur op het werk moet zijn heb ik daar ook geen moeite mee. Maar dan ga ik wel wat eerder slapen
Ja soms wel. Maar mijn werktijden wisselen vaak.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
6 uur er zijn, dat is wel heel vroeg
Jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat je iets anders kan opzetten he?
dan moet je ... daar is een woord voor.. kom er miet opquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja soms wel. Maar mijn werktijden wisselen vaak.
Is daar aan te wennen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja soms wel. Maar mijn werktijden wisselen vaak.
Vroeg opstaan kan ik wel aan wennen. Maar ik merk wel als ik nachtdienst heb dat ik overdag gewoon minder slaap.quote:
Lijkt me ook niet makkelijk nee. Das je ritme wel heel ver omgooien.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vroeg opstaan kan ik wel aan wennen. Maar ik merk wel als ik nachtdienst heb dat ik overdag gewoon minder slaap.
Goh, dat heeft nog lang geduurd.quote:
Geen idee, maar morgen is er al een vervanger ... Sneaky bussinessquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goh, dat heeft nog lang geduurd.
Neemt hij luuk en memphis mee?
Wie wordt het?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar morgen is er al een vervanger ... Sneaky bussiness
Lees nu ook Marcelo Gallardo.quote:
Mjah, dit zat er al lang aan te komen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
Best wel smerig gespeeld .... maar ja veel beter verwacht ik niet dat het gaat worden dir jaar
Ja de spelers zijn er inmiddels aan gewend en steeds meer op elkaar ingespeeld ... We gaan het zien ..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees nu ook Marcelo Gallardo.
[..]
Mjah, dit zat er al lang aan te komen.
En denk niet dat het er slechter op gaat worden met ene andere coach.
Dat wat ik van ze gezien hebt vond ik ze niet echt op elkaar ingespeeld eigenlijk. En tactisch zwak.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de spelers zijn er inmiddels aan gewend en steeds meer op elkaar ingespeeld ... We gaan het zien ..
Het loopt dit jaar echt van geen meter ... Maar Xavi mag het oplossenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat ik van ze gezien hebt vond ik ze niet echt op elkaar ingespeeld eigenlijk. En tactisch zwak.
Ben benieuwd of het Xavi wel gaat lukkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het loopt dit jaar echt van geen meter ... Maar Xavi mag het oplossen
Tot de volgende trein voorbij komt toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:44 schreef chufi het volgende:
Koetje gaat lekker golfen zei eerder deze week
Hij zit prima daar in Barcelona.. Zn nieuw gekocht huis moet ingericht worden .,. duurt min nog een jaar ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het Xavi wel gaat lukken
[..]
Tot de volgende trein voorbij komt toch?
Tot er iets 'leuks' voorbij komt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zit prima daar in Barcelona.. Zn nieuw gekocht huis moet ingericht worden .,. duurt min nog een jaar ...
Nederlands elftal en een beker in Valencia 10 jaar terug of zo ..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot er iets 'leuks' voorbij komt.
Waar heeft hij het nu eigenlijk wel goed gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |