Ja zekers, tussen de 21 en 25 graden volgens de berichten, dus gewoon nog korte mouwen weer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah dat is fijn. Lekker temperatuurtje daar nu ook denk ik.
Monatoetje. Dan had mijn zoon hem beter Mona kunnen noemen in plaats van Pabuquote:
Zo’n toetje wat je op de kop zet en een naald insteekt?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monatoetje. Dan had mijn zoon hem beter Mona kunnen noemen in plaats van Pabu
Het is een lieverdje, echt een kroelbeestje.
Ah Marrakech is idd een no-go. Kreeg je wel je geld terug van die boeking?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, tussen de 21 en 25 graden volgens de berichten, dus gewoon nog korte mouwen weer.
Ik zou morgen eigenlijk met mijn dochter naar Marrakech gaan, maar Marokko ging vorige week op slot en omdat we toch graag weg wilden hebben we dit geboekt. Zin in
Ja zekerquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Zo’n toetje wat je op de kop zet en een naald insteekt?
nostalgie trouwens, bestaan ze eigenlijk nog?
Monatoetje....quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het over 2 verschillende dingen
Ja volgens mij bestaan die nog steeds, ik heb het voor het laatst gekocht toen de kinderen nog thuis woonden, maar vond het altijd een feestje om te zien hoe de saus over de pudding droopquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij ook niet meer gehad nadat ik uit huis ben gegaanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja volgens mij bestaan die nog steeds, ik heb het voor het laatst gekocht toen de kinderen nog thuis woonden, maar vond het altijd een feestje om te zien hoe de saus over de pudding droop
De klant waar ik momenteel bij gedetacheerd ben produceert diequote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Gratis toetjes in de kantine?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De klant waar ik momenteel bij gedetacheerd ben produceert die
Die dingen liggen er nooitquote:
Het geld van de Airbnb stond binnen twee dagen alweer op de rekening, mijn dochter moet nog bezig over de tickets, Transavia heeft de retourvlucht nog niet officieel gecanceld, daarna kunnen we het geld pas terug vragen, maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah Marrakech is idd een no-go. Kreeg je wel je geld terug van die boeking?
Fijn ook met je dochter samen. Quality time kun je niet genoeg van hebben.
Is volgens mij bij de meeste werkgevers wel dat ze wat beschikbaar stellenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die dingen liggen er nooit. Wel andere producten en die zijn idd gratis. Kaas, boter, melk, kwark
Mag je af en toe wel eens iets proeven?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De klant waar ik momenteel bij gedetacheerd ben produceert die
Dat is één van de weinige Spaanse zinnen die ik weet, en La gente este muy loca, maar die had ik al eens als tt.quote:
Chipolata!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Monatoetje....
Ze bestaan nog. In heel veel smaken. Chipolata is mijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |