Ik heb er wel eens naar gekeken. Als je je auto weinig gebruikt, is dit een geinige manier op extra geld te verdienen. Het is jammer dat mensen niet te vertrouwen zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Maar ja, welke gek verhuurt zn Toyota nou?? Dan ben je toch ook niet helemaal 100%
Tja, maken er zelf te weinig gebruik van. Hebben geld nodig of willen kosten delen. Of uit milieuoverwegingen. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Maar ja, welke gek verhuurt zn Toyota nou?? Dan ben je toch ook niet helemaal 100%
Naïef en heel beïnvloedbaar denk ik. Type meisje dat valt op de bad guys want die zijn zo spannend, vaak sportief gebouwd, enz.. Ze wordt nu gepakt door de politie, maar de feitelijke (“echte”) daders ontlopen hun straf vaak.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Nicolien ziet lijkt van het niveau 2 hersencellen dom blondje met lekker lichaam.
Snelheidscontroles jonguh, das veel belangrijker, makkelijk cashen onder de noemer van veiligheidquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bijzonder samenloop van politiezaken weer. Treurig dat panklare aangiftes gewoon worden afgedaan met een nietszeggend briefje
Het eerste dat door m’n hoofd ging was dat deze aangifte gewoon puur “ad random” uit de stapel is gepakt en wordt afgedaan als “gestopt” (en dit is geen uitzondering, zo verdwijnen er duizenden aangiften in de prullenbak zonder dat er wat mee gedaan is). Als je 2 alinea’s leest van de aangifte zie je al dat je de dader zo kan traceren en oppakken. Waarom schrijf je dan dat er geen vervolg komt en dat het onderzoek naar de dader zo lastig is? Daarmee geeft de politie alleen maar aan dat kennis van de inhoud van de aangifte volledig ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Bijzonder samenloop van politiezaken weer. Treurig dat panklare aangiftes gewoon worden afgedaan met een nietszeggend briefje
Laatst bij Opsporing Verzocht hadden ze de auto geleend van de ijssalon en de letters afgeplaktquote:Op dinsdag 16 november 2021 23:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je auto aan wildvreemden uitlenen vond ik altijd al vragen om ellende. .....
Klonk als een leugen imo.... maja ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
100 per auto om jezelf hoofd schuldige te maken aan een misdrijf![]()
![]()
![]()
Ah, deze moet ik zien. Kan me goed voorstellen dat die Addy zich heeft bezig gehouden met louche praktijken. Hij is van de familie van Wichen uit de realityserie Helemaal het einde, ik ergerde me altijd kapot aan die vent. Altijd stompzinnige ideeën voor eigen bedrijfjes, volgzame vrouw en kinderen die fungeerden als zijn publiek.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:35 schreef Noisecontrollers het volgende:
Addy van W., bekend van het RTL-programma Helemaal het Einde, startte dit voorjaar een Christelijke community voor corona-sceptici. Deelnemers stellen dat ze voor tonnen zijn opgelicht. Kees gaat samen met een van de gedupeerden naar Portugal waar Addy op ruim 50 hectare grond zijn nieuwe utopia aan het stichten is.
En zonder Kees was Peter R. nergens. Mooie cirkel.quote:
Dit idd. Was destijds al een gluiperdjequote:Op donderdag 18 november 2021 00:27 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ah, deze moet ik zien. Kan me goed voorstellen dat die Addy zich heeft bezig gehouden met louche praktijken. Hij is van de familie van Wichen uit de realityserie Helemaal het einde, ik ergerde me altijd kapot aan die vent. Altijd stompzinnige ideeën voor eigen bedrijfjes, volgzame vrouw en kinderen die fungeerden als zijn publiek.
quote:Op donderdag 18 november 2021 06:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dit idd. Was destijds al een gluiperdje. Ik ik ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |