Zowel ik als mijn vriendin hebben vrienden van het andere geslacht waar wij wel eens mee uit gaan, mee uit eten gaan, of bij blijven slapen als dat zo uit komt.
Wat maakt anno 2003 nog uit wat iemand in zijn broek heeft als het om vriendschap gaat??
mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??
het komt toch aan op vertrouwen.
waarom is het zo dat als een jongen een vriendinnetje heeft er meteen de doodstraf op staat om met andere meisjes om te gaan... dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
Ik ken situaties waar dat gebeurde en die gast zoiets had van, "als je niet had liggen zeiken had ik niet met dat meisje aangepapt". Knullige reden maarja ...
Kijk het even aan ... als je merkt dat ze echt 'te' close worden kan je misschien beginnen met vragen wat er aan de hand is.
Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!
tenzij er natuurlijk andere dingen gebeuren tijdens de etentjes
quote:'Dame', wat een belerend autoritair toontje
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef extreme het volgende:
dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
Ontopic: Ik vind het wel normaal om met andere mensen (mannen en vrouwen) uit te gaan als je een relatie hebt.
quote:Daar heeft ze vast iets aan!
Op vrijdag 31 januari 2003 14:13 schreef rishi120 het volgende:
Ik zou hem helemaaal niet vertrouwen!Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!
Als ik je vriend was en jij zou tegen mij zeggen ik vind het niet zo fijn dat je met haar gaat eten of wat dan ook.. dan zou je de deur uit zijn voor je je zin afmaakt het is belachelijk dat je denkt dat je invloed mag hebben op iemand anders zijn prive leven alleen omdat je zijn vriendin bent... doe niet zo aanhankelijk en probeer te begrijpen dat er meer dingen zijn dan een vriend en vriendin hebben bijvoorbeeld vriendschap?? als hij met een vriend van hem uit eten zou gaan zou je dan ook bang zijn?? denk ut niet...
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 31-01-2003 14:16]
quote:
Ik zou hem helemaaal niet vertrouwen!Mannen zijn allemaal hetzelfde; Ut zit in onze genen!
quote:dat is lief... maar we weten wel gelijk dat je lesbisch bent
quote:het feit dat ze het post zegt genoeg imho.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:14 schreef Oxazepam het volgende:[..]
'Dame', wat een belerend autoritair toontje
en volgens mij is het háár onzekerheid niet, maar haar vriendinnen die haar onzeker gemaakt hebben.
Ontopic: Ik vind het wel normaal om met andere mensen (mannen en vrouwen) uit te gaan als je een relatie hebt.
Op de een of andere manier schijnen veel mensen altijd wel iets te vinden in een ander of in de relatie van een ander of in het leven van een ander dat zij raar vinden of veroordelen. Hoe je het ook doet, bij die mensen doe je het vaak nooit goed. Als jij je vriend zou verbieden om met dat meisje uit eten te gaan dan hadden je vriendinnen dat waarschijnlijk weer stom gevonden. Sommige mensen willen gewoon altijd iets te becommentariëren hebben.
Vertrouw gewoon op je eigen gevoel. Waarom zou die vriendin geen persoonlijke problemen met je vriend bespreken, ze zijn toch goede vrienden van elkaar? Maak jezelf niet gek en laat je ook vooral niet gek maken.
quote:trauma!!!! TRAUMA!!!!!! OHH GOD IK HEB EEN TRAUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef overhyped het volgende:
mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??het komt toch aan op vertrouwen.
quote:In eerste instantie vertrouwt ze haar vriend wel degelijk, haar zelfvertrouwen is gewoon aan het wankelen gebracht door haar vriendinnen. Heeft denk ik meer te maken met het vertrouwen in haarzelf en haar eigen inschattingsvermogen dan met het vertrouwen in haar vriend. Sommige mensen zijn helaas nou eenmaal erg gevoelig voor commentaar, vooral van vriendinnen.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:17 schreef extreme het volgende:[..]
het feit dat ze het post zegt genoeg imho.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef extreme het volgende:
pfffffrt.. puh-leeeze, een beetje vertouwen mag best wel, of wou je 'm met een ketting thuis aan de bank vastleggen, verbieden naar school te gaan omdat er meisjes in de klas zitten, om het over vrouwelijke collega's nog maar niet te hebben later....waarom is het zo dat als een jongen een vriendinnetje heeft er meteen de doodstraf op staat om met andere meisjes om te gaan... dame: dit is je eigen onzekerheid, niet een fout van je vriendje...
quote:Hij bedoelt dat als je partner niet met iemand van het andere geslacht mag omgaan omdat hij of zij zich misschien tot die persoon aangetrokken zou kunnen voelen, een biseksueel met niemand meer om zou mogen gaan, want die zou zich in principe (theoretisch) tot iedereen aangetrokken kunnen voelen. Denk ik.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:19 schreef X-Ray het volgende:
.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:17 schreef Suphafly het volgende:[..]
trauma!!!! TRAUMA!!!!!! OHH GOD IK HEB EEN TRAUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontopic:
Als jij je vriend vertrouwt en weet dat hij van jou houdt, dan zou ik me nergens druk om maken..
Bovendien kan hij toch gewoon als goede vrienden dat meisje helpen met haar problemen?
Ik heb ook een hele goede vriend, waar ik regelmatig gezelllig mee ga eten en ook gewoon over persoonlijke dingen mee praat...
M'n vriend maakt zich daar niet druk om, hij weet toch dat ik 'savonds weer gewoon naast 'm lig...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 31-01-2003 14:23]
Niets aan het handje.
quote:dat is dus precies wat ik zeg
Op vrijdag 31 januari 2003 14:19 schreef Angeles het volgende:[..]
In eerste instantie vertrouwt ze haar vriend wel degelijk, haar zelfvertrouwen is gewoon aan het wankelen gebracht door haar vriendinnen. Heeft denk ik meer te maken met het vertrouwen in haarzelf en haar eigen inschattingsvermogen dan met het vertrouwen in haar vriend. Sommige mensen zijn helaas nou eenmaal erg gevoelig voor commentaar, vooral van vriendinnen.
quote:Ik ben nog nooit met een andere jongen uiteten geweest, sinds ik iets met hem heb. Ik denk dat hij het niet zo leuk zou vinden als ik dat zou doen, of hij zou hem heel goed moeten kennen.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:15 schreef modestus het volgende:
is toch geen probleem... als jij ook met een andere jongen uit eten mag... check zijn reactie eens als je verteld dat je met een andere jongen (nee ik mag niet van mijn vriendin) uit eten gaat.... zo de waard is...
quote:Speak for yourself ...
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:24 schreef Skylar het volgende:
Ik ben nog nooit met een andere jongen uiteten geweest, sinds ik iets met hem heb. Ik denk dat hij het niet zo leuk zou vinden als ik dat zou doen, of hij zou hem heel goed moeten kennen.
Waarom zou ie het niet leuk vinden dan? Zoekt hij er ook gelijk iets achter ofzo?
quote:euhm, ik vind wel dat het gelijk op zou moeten gaan... dus niet hij wel, jij niet.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:24 schreef Skylar het volgende:[..]
Ik ben nog nooit met een andere jongen uiteten geweest, sinds ik iets met hem heb. Ik denk dat hij het niet zo leuk zou vinden als ik dat zou doen, of hij zou hem heel goed moeten kennen.
als jullie een klein beetje zouden werken aan de onzekerheid tussen jullie zou je volgens mij een stuk ontspannener met elkaar om kunnen gaan.
quote:logisch.... zeg een keer dat je uit eten gaat maar laat eerst ff in het midden met wie.... (ben je dol op italiaans of grieks
Op vrijdag 31 januari 2003 14:24 schreef Skylar het volgende:
Gewoon vrienden doen toch wel is wat samen,ook al is er dan soms sprake van jongen/meisje vriendschap?
Miischien weer een hele andere discussie maar toch ....
quote:Okee, maar je eerste post ging volgens mij over vertrouwen in hem en dat heeft ze denk ik wel. Meer niet in zichzelf, maar dan zijn we het dus daarover eens.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:22 schreef extreme het volgende:[..]
dat is dus precies wat ik zeg
![]()
heb je m'n post wel gelezen dan? ik zeg toch nergens dat ze haar vriend niet vertrouwd, ik zeg alleen dat het feit dat ze twijfelt aan de 'normaalheid' van het feit dat 'ie ook nog conatct heeft met andere vrouwen een teken is van haar eigen onzekerheid.
quote:Ja... je raakt toch niet gelijk sociaal geisoleerd als je een relatie hebt?
Op vrijdag 31 januari 2003 14:27 schreef nossio het volgende:
Vraagje;
is het mogelijk om gewone vriendshappen te hebben als je een relatie hebt?Gewoon vrienden doen toch wel is wat samen,ook al is er dan soms sprake van jongen/meisje vriendschap?
quote:Ja, ik denk van wel. Mits er geen aantrekkingskracht tussen die twee personen bestaat.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:27 schreef nossio het volgende:
Vraagje;
is het mogelijk om gewone vriendshappen te hebben als je een relatie hebt?Gewoon vrienden doen toch wel is wat samen,ook al is er dan soms sprake van jongen/meisje vriendschap?
Miischien weer een hele andere discussie maar toch ....
quote:En als ie d'r is geweest?
Op vrijdag 31 januari 2003 14:30 schreef Skylar het volgende:
Ja, ik denk van wel. Mits er geen aantrekkingskracht tussen die twee personen bestaat.
quote:En daarna naaien!! want dat doen we allemaal het is genetisch bepaald! neuken neuken en nog eens neuken daar gaat het allemaal om toch?
Op vrijdag 31 januari 2003 14:22 schreef X-Ray het volgende:
Ik ga ook wel eens een hapje eten met een goede vriendin van me hoor.Niets aan het handje.
quote:Nee, toen dacht hij alleen aan neuken.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:36 schreef Suphafly het volgende:[..]
En daarna naaien!! want dat doen we allemaal het is genetisch bepaald! neuken neuken en nog eens neuken daar gaat het allemaal om toch?
nee hoor denk ut niet maar deed hij het ook wel eens voor jullie wat hadden? uit eten met vrienden ofzo?
quote:nou naief... goed van vertrouwen en dat hoort ook zo in een goede relatie... maar anders ga je toch een keer met z'n 3en of 4en uit eten? is toch ook gezellig en zit jij niet alleen thuis
Op vrijdag 31 januari 2003 14:36 schreef Skylar het volgende:
Weet je wat het is. Ik vertrouw mijn vriend heus wel. Maar ik ben gewoon aan het denken gezet door mijn vriendinnen. Ze vonden het vreemd dat ik hem zomaar uiteten liet gaan met zo'n knappe meid. Want dat is ze dus en dat vindt hij trouwens ook. Ik ben dus gaan twijfelen en mijn vriendinnen vinden me naief. En daar word ik onzeker van.
quote:Je moest eens weten hoeveel mensen ik ken die dat wel raakten...
Op vrijdag 31 januari 2003 14:29 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ja... je raakt toch niet gelijk sociaal geisoleerd als je een relatie hebt?
quote:Het was sarcastisch bedoeld hoor....
Op vrijdag 31 januari 2003 14:43 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen ik ken die dat wel raakten...
![]()
Weet heus wel dat het sommige mensen wel overkomt.. maar het ging over het algemeen... Dat als je een relatie hebt, het dus niet per definitie wil zeggen dat je daarnaast geen andere vriendschappen meer kan hebben..
quote:Maar wat wil je dan doen?
Weet je wat het is. Ik vertrouw mijn vriend heus wel. Maar ik ben gewoon aan het denken gezet door mijn vriendinnen. Ze vonden het vreemd dat ik hem zomaar uiteten liet gaan met zo'n knappe meid. Want dat is ze dus en dat vindt hij trouwens ook. Ik ben dus gaan twijfelen en mijn vriendinnen vinden me naief. En daar word ik onzeker van.
Ruzie maken? Het hem verbieden..?
Ik denk dat je jouw vriend daar alleen maar ongelukkig mee maakt, als je hem allerlei dingen gaat ontzeggen..
quote:Misschien het beste om even met hem te gaan zitten en dit verhaal door te geven.
God wat een niks zeggend stukkie is dit geworden van mij
quote:lekkere vriendinnen heb jij, misschien moet je de 'vriendschap' met die meisjes eens opnieuw bekijken, en niet het gedrag van je vriend.
in Hilversum noemen ze dat 'stoken' namelijk, en vrienden onderling doen dat soort dingen niet.
quote:Pfff...inderdaad. Stoken en ophitsen en opfokken. Laten zij zich lekker met hun eigen relatie bezighouden. Het zou niet in mijn hoofd opkomen om mijn vriendinnen totaal ongevraagd van relatie-advies te voorzien, dat kunnen ze zelf wel regelen!
Op vrijdag 31 januari 2003 14:50 schreef extreme het volgende:[..]
lekkere vriendinnen heb jij, misschien moet je de 'vriendschap' met die meisjes eens opnieuw bekijken, en niet het gedrag van je vriend.
in Hilversum noemen ze dat 'stoken' namelijk, en vrienden onderling doen dat soort dingen niet.
quote:Mijn vriendinnen zouden het hun vriend radicaal verbieden. Geen discussie mogelijk. Ze hebben letterlijk gezegd "als hij uiteten wil gaat hij maar met mij en niet met een andere meid."
Op vrijdag 31 januari 2003 14:46 schreef Qarinx het volgende:[..]
Maar wat wil je dan doen?
Hoe willen je vriendinnen dan dat je het tegen houdt? Of hoe zouden zij het doen?Ruzie maken? Het hem verbieden..?
Ik denk dat je jouw vriend daar alleen maar ongelukkig mee maakt, als je hem allerlei dingen gaat ontzeggen..
quote:Dat moeten zij dan maar lekker zo aanpakken in hun relatie. Jij pakt het op jouw manier aan in jouw relatie. Dan gaan wij eens kijken welke relatie het het langste volhoudt.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:54 schreef Skylar het volgende:Mijn vriendinnen zouden het hun vriend radicaal verbieden. Geen discussie mogelijk. Ze hebben letterlijk gezegd "als hij uiteten wil gaat hij maar met mij en niet met een andere meid."
quote:het valt me op dat je heel selectief reageert,
Op vrijdag 31 januari 2003 14:54 schreef Skylar het volgende:[..]
Mijn vriendinnen zouden het hun vriend radicaal verbieden. Geen discussie mogelijk. Ze hebben letterlijk gezegd "als hij uiteten wil gaat hij maar met mij en niet met een andere meid."
mag ik (onbeleefd ik weet het) vragen hoe jong je bent?
quote:Denk je?
Op vrijdag 31 januari 2003 15:05 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Maar waarschijnlijk krijg je al snel een 80ste wiel aan de wagen gevoel..
Ik weet dat mijn vriend zoveel mogelijk zijn best zou doen om het mij ook naar m'n zin te maken en me niet buitensluiten...
quote:Ik zou niet te veel zorgen gaan maken omdat je vriedinnen zo vreemd denken en hun vriend niet kunnen vertrouwen hoor.
quote:Ja met sommige meisjes...je moet ook niet teveel van ze gaan houden
Op vrijdag 31 januari 2003 15:47 schreef juss het volgende:
...
. Vriendschap tussen jongens en meiden kan echt
.
quote:Is dit negatief of positief bedoeld?
Op vrijdag 31 januari 2003 15:10 schreef extreme het volgende:[..]
het valt me op dat je heel selectief reageert,
mag ik (onbeleefd ik weet het) vragen hoe jong je bent?
quote:of verliefd op ze worden, idd. Maar daar heb ik geen last van
Op vrijdag 31 januari 2003 15:49 schreef SilentChaos het volgende:[..]
Ja met sommige meisjes...je moet ook niet teveel van ze gaan houden
En niet zoiets van:
Ja schat alleen maar eten
Jen
quote:Daar kan ik me helemaal in vinden.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef overhyped het volgende:
Ik snap niet waar het probleem ligt.Zowel ik als mijn vriendin hebben vrienden van het andere geslacht waar wij wel eens mee uit gaan, mee uit eten gaan, of bij blijven slapen als dat zo uit komt.
Wat maakt anno 2003 nog uit wat iemand in zijn broek heeft als het om vriendschap gaat??
mag een bisexueel dan met helemaal niemand omgaan van de partner??
het komt toch aan op vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |