Altijd zonde om dat op je vrije dag te doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:59 schreef DrMarten het volgende:
Dag vrij vandaag
Huis opruimen en schoonmaken aangezien ik morgen de hele familie over de vloer krijg

Achja, de Kink 1500 er bij aan en dan komt het wel goed. Nu eerst maar ontbijt en koffiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd zonde om dat op je vrije dag te doen.

Thanksquote:

Goed bekeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ThanksVoordeel van dat ik zelf niet zoveel kan/mag is dat ik vooral andere mensen aan het werk zet morgen

Coolblue reclame fucked me upquote:

quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Coolblue reclame fucked me upBij deze reactie zag ik twee cakes voor me

Goed be-quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Coolblue reclame fucked me upBij deze reactie zag ik twee cakes voor me

Dat is altijd de beste manier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ThanksVoordeel van dat ik zelf niet zoveel kan/mag is dat ik vooral andere mensen aan het werk zet morgen

Want jij hebt daar 's avonds na het werk nog even zin inquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd zonde om dat op je vrije dag te doen.

Nee, dus ik doe het meestal in het weekend. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet zonde van mijn tijd vind.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want jij hebt daar 's avonds na het werk nog even zin in

slam mixmarathonquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Achja, de Kink 1500 er bij aan en dan komt het wel goed. Nu eerst maar ontbijt en koffie

neem een poets 😋quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dus ik doe het meestal in het weekend. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet zonde van mijn tijd vind.

quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Poets is ziek dus moet ik alsnog op m'n vrije dag

Geen.quote:

Dus je bent de poets van je poets?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Poets is ziek dus moet ik alsnog op m'n vrije dag

Je doet wel haar werk voor haar bij jouw thuis.quote:

Vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet wel haar werk voor haar bij jouw thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |