Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef DrMarten het volgende:
Besmetting op kantoor
Ben benieuwd of ik er dinsdag nog weer heen mag
Arme CL.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was net een beetje opgekrabbeld na de shock van de relatie, de kinderen, de labrador en het rijtjeshuis. En dan nu dit.
Ik was juist wel blij met de labrador. NIEMAND PAKT DIE NOG VAN ME AF.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was net een beetje opgekrabbeld na de shock van de relatie, de kinderen, de labrador en het rijtjeshuis. En dan nu dit.
Nee gewoon het hele concept gedroogd fruitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vooral die buitenste die dan hard geworden zijn
Gratis vakantiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef DrMarten het volgende:
Besmetting op kantoor
Al even contact gehad met mijn kamergenoot. Die is het niet. De enige andere bij wie ik in de buurt ben geweest is het ook niet. De paar anderen die ik gesproken heb was maar kort en op ruim anderhalve meter. Ook geen melding van de coronamelder, dus maak me niet zo druk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!Zolang je minder dan een half uur binnen anderhalve meter van die persoon bent geweest is er niets aan de hand. Is ook maar griepje.
Als het na 16 uur was geweest, dan had ik een grap gemaakt over een voorkeur voor een natte pruim. Helaas, het is 15:55.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:46 schreef Tegan het volgende:
Nee gewoon het hele concept gedroogd fruit.
Na 12:00 was het criterium toch? Of is dat tegenwoordig 16:00? (Yv zal vast trots zijn)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het na 16 uur was geweest, dan had ik een grap gemaakt over een voorkeur voor een natte pruim. Helaas, het is 15:55.
Ook deze SC is onderhevig aan verpreutsing en woke-invloeden. Dus 16:00.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef STING het volgende:
Na 12:00 was het criterium toch? Of is dat tegenwoordig 16:00? (Yv zal vast trots zijn)
Zin in alcohol, maar niet verstandig na bijna een liter plasma gedoneerd te hebben eerder vandaag. Wel lekker snel aangeschoten als ik het zou doen...quote:
Gefeliciteerd je bent een van de mogelijke winnaars van een gratis coronatestquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef DrMarten het volgende:
Besmetting op kantoor
Kan jij Yv weer een keertje uit de kelder laten? Ik mis haarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Na 12:00 was het criterium toch? Of is dat tegenwoordig 16:00? (Yv zal vast trots zijn)
Lokken met een kopje thee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan jij Yv weer een keertje uit de kelder laten? Ik mis haar
Ik zal je verzoek in overweging nemenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan jij Yv weer een keertje uit de kelder laten? Ik mis haar
Op vrijdagen normaliter 12:00, maar inderdaad, deze SC is veel te preuts geworden. Dat was 15 jaar geleden wel andersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook deze SC is onderhevig aan verpreutsing en woke-invloeden. Dus 16:00.
Gelukkig is er nog zoiets als DM.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:43 schreef Tegan het volgende:
Op vrijdagen normaliter 12:00, maar inderdaad, deze SC is veel te preuts geworden. Dat was 15 jaar geleden wel anders.
Doe er wat aan dan!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op vrijdagen normaliter 12:00, maar inderdaad, deze SC is veel te preuts geworden. Dat was 15 jaar geleden wel anders.
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:19 schreef gcjoel het volgende:
Yv was er altijd om de 12 uur grens in de gaten te houden.
Wie had gedacht dat zij eigenlijk de slechte invloed had nu we zo natuurlijk zijn opgeschoven naar 16.00 uur.
Ik mis Yv.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:19 schreef gcjoel het volgende:
Yv was er altijd om de 12 uur grens in de gaten te houden.
Wie had gedacht dat zij eigenlijk de slechte invloed had nu we zo natuurlijk zijn opgeschoven naar 16.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |