Ik ben momenteel zo arm als een atheistische kerkuil, jonguhquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n scenario verwacht ik ook bij jou overigens; zo'n Casanova met eigen love-hotel in een Zuid-Europese stad en die zijn geld verdient in omgeving waar James Bond achtige types kwistig met geld strooien. Dat kán eigenlijk ook niet kloppen. En daarmee verdacht.
Waar zeg ik dat jij geld hebt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben momenteel zo arm als een atheistische kerkuil, jonguh
Sorry voor de teleurstelling.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik van jou nooit verwacht.
Op het moment klopt jouw voorstelling van mijn leven niet echt, sorry.quote:
Omggg zou halenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:29 schreef STING het volgende:
De oliebollenkar staat er vanaf vandaag weer. Confronterend.
Yes, net als gevulde speculaas binnenkort toch alvast minimaal 1 oliebol halenquote:
Staat hier al een maand op 50 meter van m'n huis.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:29 schreef STING het volgende:
De oliebollenkar staat er vanaf vandaag weer. Confronterend.
Compleet met af en toe de geuren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat hier al een maand op 50 meter van m'n huis.
Die zijn ook vies.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, net als gevulde speculaas binnenkort toch alvast minimaal 1 oliebol halen![]()
(ik weiger het een krentenbol te noemen)
Dit is natuurlijk wel wholesome awesomequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
Iets voor jullie kerstboom straks?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel sexy.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik van jou nooit verwacht.
Awesome!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme CLquote:
Die was net een beetje opgekrabbeld na de shock van de relatie, de kinderen, de labrador en het rijtjeshuis. En dan nu dit.quote:
It's an endless trail of betrayelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was net een beetje opgekrabbeld na de shock van de relatie, de kinderen, de labrador en het rijtjeshuis. En dan nu dit.
Eens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Yes, net als gevulde speculaas binnenkort toch alvast minimaal 1 oliebol halen![]()
(ik weiger het een krentenbol te noemen)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krentenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens.
Dit zijn oliebollen
[ afbeelding ]
En dit zijn krentenbollen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |