Ik vind die Engelse ziekte in de OP erger.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:45 schreef Debsterr het volgende:
Is de onnodige interpunctie om CL te triggeren?
Nee ik zit mobiel en had ruzie om hem er uit te halenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 14:45 schreef Debsterr het volgende:
Is de onnodige interpunctie om CL te triggeren?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die Engelse ziekte in de OP erger.
Nee man! Ik vind de Reddit ghost dingen altijd leukquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meeste mensen haken er na drie af ofzo
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee man! Ik vind de Reddit ghost dingen altijd leuk.
Dat zijn dan geen fokkers. Ik mag tijdens het poepen altijd even genieten van jou dagelijkse updatesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meeste mensen haken er na drie af ofzo
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen fokkers. Ik mag tijdens het poepen altijd even genieten van jou dagelijkse updates
Ook ik kan bevestigen dat je dan een dagelijks stukje entertainment mist.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen Insta dus kan CL niet stalken.
Et tu, Brute?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik kan bevestigen dat je dan een dagelijks stukje entertainment mist.
Ik wel, maar geen idee waar ik CL kan vinden..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen Insta dus kan CL niet stalken.
Alleen voor CL al de moeite waard om een account aan te maken. En misschien mag je mij dan ook wel volgen.quote:
Jij zet er nooit iets op.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen voor CL al de moeite waard om een account aan te maken. En misschien mag je mij dan ook wel volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |