SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dan kun je het beter daar pas hebben zodat je een goed excuus hebt om snel weer weg te zijnquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor kerst bij de schoonouders dus.
Simultaanpost met Los denk ik.quote:
Eigenlijk brand ik van nieuwsgierigheid maar ik zal geen pedante vragen stellen i.v.m. privacyquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging door het slotje![]()
Nog niet. Maar dat ga ik wel zijn
Wat voor vragen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk brand ik van nieuwsgierigheid maar ik zal geen pedante vragen stellen i.v.m. privacy
Zoveel jaar bij Joop of ???quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau, jubileum op dinsdag. Laat maar, wat een rotdag voor feestelijkheden.
Jup, 9 jaar op de 2e.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zoveel jaar bij Joop of ???![]()
![]()
Of ze lief en leuk is, knap, aardig, wat voorn type, of ze in Antwerpen woont, kindertjes, gewoon de normale vragen.quote:
Ga samen lekker Jopen bier drinkenquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Eau, jubileum op dinsdag. Laat maar, wat een rotdag voor feestelijkheden.
Ze is introvert, heel slim, ik vind haar erg knap en ze heeft gelukkig geen kinderen. Ze woont in Hasselt trouwens.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze lief en leuk is, knap, aardig, wat voorn type, of ze in Antwerpen woont, kindertjes, gewoon de normale vragen.
Even oefenen alvast, "beter ne kleine plezaente dan ne groęten ambetaente"
Volgende dag is gewoon een werkdag he.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga samen lekker Jopen bier drinken
Dan die andere jopenquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende dag is gewoon een werkdag he.
Klinkt eigenlijk helemaal prima, Hasselt heb ik wel eens een trouwjurk gekochtquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is introvert, heel slim, ik vind haar erg knap en ze heeft gelukkig geen kinderen. Ze woont in Hasselt trouwens.
Max Verstappen komt uit Hasselt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is introvert, heel slim, ik vind haar erg knap en ze heeft gelukkig geen kinderen. Ze woont in Hasselt trouwens.
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
Het was dan ook een trouwjurk met iets teveel tierelantijntjes en kant om chique te noemen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Max Verstappen komt uit Hasselt.
Wat?quote:Op maandag 25 oktober 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk helemaal prima, Hasselt heb ik wel eens een trouwjurk gekocht
jammer dat je dat dan aantrekt op je huwelijksdag. Had meer van je verwachtquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was dan ook een trouwjurk met iets teveel tierelantijntjes en kant om chique te noemen.
Hij stond je vast erg goedquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja soms moet je eraan geloven hč
Njetquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het poezenplaatje al geweest?
[ afbeelding ]
snelquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het poezenplaatje al geweest?
[ afbeelding ]
Ja, spannendquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:14 schreef Flory het volgende:
@:budapestenaar wat een leuk vooruitzicht
O, je bent weer thuis natuurlijk. Slaap lekker Bos! Volgens mij heb je echt een geweldige vakantie gehad als ik je updates steeds lasquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga naar bed, te moe om nog te typen![]()
![]()
![]()
Die eerste date is supereng. Maar als dat eenmaal achter de rug is, kan ik er wel van genietenquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Rustig aan verkennen, komt allemaal goed
Die van jou is nog dichtbijquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die eerste date is supereng. Maar als dat eenmaal achter de rug is, kan ik er wel van genieten
Ik had vaak andersomquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die eerste date is supereng. Maar als dat eenmaal achter de rug is, kan ik er wel van genieten
Seizoen drie is al bijnaquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:21 schreef Flory het volgende:
Wij zijn eindelijk Undercover 2 aan het kijken, zie ik daar opeens Rico in de gevangenis lopen
Echt heh, soort Bad Santaquote:Op maandag 25 oktober 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ziet Hugo er donders slecht uit.
Ze ligt gewoon?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:21 schreef datismijnmening het volgende:
Staartje omhoog, gebroken water, ze staat te persen.
Ze is weer even gaan liggen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:31 schreef puzziepie het volgende:
Ze is iig wel onrustig.
Ik hoop voor haar dat het niet lang meer duurt.
quote:
Zeker. Maar ik geloof het wel. Lekker slapen. Denk en hoop dat Dimmy binnen niet al teveel uur oma wordt. Veel plezier nog kijkers.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 02:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het is niet niks om een baby van ruim 160 kg er uit te moeten poepen
vorige maand had ik 1e deel nu deel 2.quote:
Wat een poepie, beschuit met muisjes, worden het roze of blauwequote:
Is kanban niet gewoon een simpele versie van scrum?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 06:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige maand had ik 1e deel nu deel 2.
tot op heden erg zinvol
walgelijke moeder, kind is lekker aan het chillen, gaat die moeder beetje porren met hoorn omdat zij daar wil staanquote:
Dat is fijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:34 schreef dud0r het volgende:
Mogguh![]()
Gewoon de hele nacht doorgeslapen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is kanban niet gewoon een simpele versie van scrum?
Das ook de bedoelingquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:34 schreef dud0r het volgende:
Mogguh![]()
Gewoon de hele nacht doorgeslapen
Best wel ja. Niet zoals gisteren dat ik om 0445 al wakker was en niet meer kon slapenquote:
Dat het de bedoeling is wil niet zeggen dat het gebeurt. 95% van de tijd gebeurt dat namelijk nietquote:
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het de bedoeling is wil niet zeggen dat het gebeurt. 95% van de tijd gebeurt dat namelijk niet
Ik heb twee jaar in een scrumteam gezeten en daarvoor ook kanban gedaan. Bedrijf heeft tonnen uitgegeven aan trainingen, maar de meeste teams hebben het alweer overboord gekieptquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]ongeveer, niet helemaal
Helaas gebruiken wij ze beide. Scrum voor dev. ,Kanban voor support
Sowieso al die management termenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar in een scrumteam gezeten en daarvoor ook kanban gedaan. Bedrijf heeft tonnen uitgegeven aan trainingen, maar de meeste teams hebben het alweer overboord gekiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |