abonnement Unibet Coolblue
pi_201966217
Er zijn al miljoenen niet gevaccineerde mensen die covid hebben gehad en niet ernstig ziek zijn geworden. Nu hebben twee BNers covid staat op telegraaf.nl

En dan staat dit erbij:

" Dankzij de vaccinatie zijn ernstige klachten gelukkig achterwege gebleven. "

Kan je dit wel zo zeggen in de media?
pi_201967056
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:36 schreef bellamy13 het volgende:
Er zijn al miljoenen niet gevaccineerde mensen die covid hebben gehad en niet ernstig ziek zijn geworden. Nu hebben twee BNers covid staat op telegraaf.nl

En dan staat dit erbij:

" Dankzij de vaccinatie zijn ernstige klachten gelukkig achterwege gebleven. "

Kan je dit wel zo zeggen in de media?
Net of Dafne Deckers en Richard in het ziekenhuis zouden zijn gekomen als ze geen vaccin hadden. Ik denk dat zij supergezond zijn.

Overigens snap ik niet dat er nu net zoveel mensen in het ziekenhuis liggen als een jaar geleden. Terwijl nu 85% is gevaccineerd en vorig jaar niemand. Komt dat allemaal door die Delta variant? Die is dus 85% besmettelijker dan de eerste variant?
pi_201967552
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 10:14 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Net of Dafne Deckers en Richard in het ziekenhuis zouden zijn gekomen als ze geen vaccin hadden. Ik denk dat zij supergezond zijn.

Overigens snap ik niet dat er nu net zoveel mensen in het ziekenhuis liggen als een jaar geleden. Terwijl nu 85% is gevaccineerd en vorig jaar niemand. Komt dat allemaal door die Delta variant? Die is dus 85% besmettelijker dan de eerste variant?
Nee er liggen niet meer in het ziekenhuis.

Er is minder personeel en uitgestelde zorg die ingehaald wordr.

Zijn nu 200 ic bedden bezet met corona patiënten. Vorig jaar 1500 corona patienten op de ics op het hoogtepunt.
pi_201967903
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 08:26 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon al die artsen en verpleegkundigen die met de demonstaties meeliepen daar laten werken.
Dan wel aan wappies laten werken ik heb liever een gediplomeerd iemand aan mijn bed en niet Gedra de schoonmaakster.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201969646
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:36 schreef bellamy13 het volgende:
Kan je dit wel zo zeggen in de media?
waarom zou dit niet kunnen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201974270
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
waarom zou dit niet kunnen?
Mensen krijgen het idee dat als ze zich vaccineren niet meer in het ziekenhuis belanden.

Dit klopt idd. De kans is bijna nihil na vaccinatie.

Echter denkt momenteel 30% van Nederland dat ze in het ziekenhuis belanden als ze corona krijgen. Dat komt door dit soort nieuwsberichten die elke dag in het nieuws verschijnen. Hierdoor krijg je een irreel beeld van de werkelijkheid. Dit kan je alleen veranderen door zelf onderzoek te doen. Dan zie je dat voor een gezond persoon, zoals Richard & Daphne de kans sowieso al nihil is om in het ziekenhuis te belanden. Nu lijkt het alsof ze met vaccin niet in het ziekenhuis belanden, en zonder vaccin wel.
pi_201974362
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:20 schreef bellamy13 het volgende:

[..]
Mensen krijgen het idee dat als ze zich vaccineren niet meer in het ziekenhuis belanden.
Waarom denk je dit?
quote:
Dit klopt idd. De kans is bijna nihil na vaccinatie.
Echt? 20% van de ziekenhuisopnames zijn met een prik. Dat vind ik best veel.
quote:
Echter denkt momenteel 30% van Nederland dat ze in het ziekenhuis belanden als ze corona krijgen. Dat komt door dit soort nieuwsberichten die elke dag in het nieuws verschijnen. Hierdoor krijg je een irreel beeld van de werkelijkheid. Dit kan je alleen veranderen door zelf onderzoek te doen. Dan zie je dat voor een gezond persoon, zoals Richard & Daphne de kans sowieso al nihil is om in het ziekenhuis te belanden. Nu lijkt het alsof ze met vaccin niet in het ziekenhuis belanden, en zonder vaccin wel.
Echt? 30%? dat heb ik nergens gelezen en ook de reden waarom mensen dit uberhaupt denken heb ik nergens gelezen. Is dit je onderbuik gevoel?
Ik vind dit helemaal niet zo lijken, waarom denk je dat Richard&Daphne dat wel denken?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')