Hij is een half jaar bezig met een badkamer voor mijn gevoel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor de rest doet die gewoon wat ik vraag maar dit is wat flauwbezorgen is ook weer 50 euro
Godverquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of z'n vader dan. Jezus kreeg nog geen spijker uit wat vlees.
betaal hem er toch voorquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo vertederend, vrouwen die zelf niks kunnen maar wel vanalles eisen.
nee hij heeft niet de badkamer gedaanquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is een half jaar bezig met een badkamer voor mijn gevoel.
Gewoon doen waarvoor je betaald wordtquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo vertederend, vrouwen die zelf niks kunnen maar wel vanalles eisen.
O god er zijn er meer.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij heeft niet de badkamer gedaan
Waarom overkomt mij dat nooit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon doen waarvoor je betaald wordt
alsnog slaat je post natuurlijk nergens opquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij
[..]
Waarom overkomt mij dat nooit.
Bonnie Wright en Emma Watsonquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat een hoop toffe acteurs zitten er toch in HP.
Imelda Staunton, Gary Oldman, Alan Rickman, Michael Gambon, Emma Thompsonquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bonnie Wright en Emma Watson
Nee op zich moet iemand doen wat ie beloofd.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsnog slaat je post natuurlijk nergens op
ja maar daar betaal ik hem toch voorquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee op zich moet iemand doen wat ie beloofd.
Maar sommige mensen zijn direct zo afhankelijk.
Oké.quote:Op maandag 25 oktober 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee op zich moet iemand doen wat ie beloofd.
Maar sommige mensen zijn direct zo afhankelijk.
nou ja kan het niet zelf maar goed daarom betaalde ik HEM dus om het te doenquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké.
Je betaalt iemand om wat te doen wat jou niet lukt.
Persoon belooft dat ie het zal doen.
Persoon komt uiteindelijk met een bericht dat het niet gaat lukken en dat het eigenlijk al meteen duidelijk was dat het niet ging lukken.
Bal moet nu met een deur op de scooter en heeft amper tijd om nog iets vervangends te regelen.
Bal is 'direct zo afhankelijk'.
Ja dat zeg ik toch ook als eerste puntquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan het niet zelf maar goed daarom betaalde ik HEM dus om het te doen
Jaquote:Op maandag 25 oktober 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook als eerste punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |