Ik ben geen FvD'er meer. Ik ben trots dat ik heb durven inzien hoe fout deze club is. Ik schaam mij ook dat ik ooit achter Thierry stond.quote:
Linkse fascisten sympathiek vinden...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niks "ja maar hunnie". Dit is een feit.
Nu doe je downies toch tekort die hebben meer capaciteiten dan deze domonstranten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht het ergste nog wel gezien te hebben met die vloggen de reguliere tokkies, maar die Defent groepen weten de lat nog lager te leggen. Deze mensen hebben wel zo'n laag intellect dat het tegen down syndroom zal aanhikken.
Ach Terry is een waaspaap, maar dat moralistische gezever steeds en demomiseren en misinterpreteren doen ze maar al te graag, die figuren die erop reageren houden van verontwaardigd zijn, daar leven ze voor. Neem ze hun Terry nou niet af stem Terry.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben geen FvD'er meer. Ik ben trots dat ik heb durven inzien hoe fout deze club is. Ik schaam mij ook dat ik ooit achter Thierry stond.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach Terry is een waaspaap, maar dat moralistische gezever steeds en demomiseren en misinterpreteren doen ze maar al te graag, die figuren die erop reageren houden van verontwaardigd zijn, daar leven ze voor. Neem ze hun Terry nou niet af stem Terry.
Ik heb van de week 4 bananen ben ik nog te redden? Zou het een idee zijn om al die ongevaccineerden handelingsonbekwaam te verklaren zodat qe ze kunnen prikken.quote:
Hmmm ik zal snel 2 maal daags dennennaaldenthee gaan drinken....quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik heb van de week 4 bananen ben ik nog te redden? Zou het een idee zijn om al die ongevaccineerden handelingsonbekwaam te verklaren zodat qe ze kunnen prikken.
Van de coronapatiënten op de verpleegafdelingen in het Antonius komt 70 tot 80 procent van Urk. Op de intensive care gaat het om zo'n 50 procent. Dat zegt Ate van der Zee, voorzitter van het Regionaal Overleg Acute Zorgketen Noord-Nederland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:34 schreef Bluesdude het volgende:
Er wordt ook vis gegeten in Urk... maar:
https://www.omropfryslan.(...)rker-coronapatienten
21 oktober : https://tpo.nl/2021/10/21(...)id19-willen-krijgen/quote:Volgens Frits Rosendaal, epidemioloog van het Leids Universitair Medisch Centrum, kunnen Urkers beter niet blind vertrouwen op natuurlijke immuniteit. Hij verwacht dat het ’stilte voor de storm is’ op Urk. „Maar de storm kan ook een langdurige stijve bries zijn.” Hij berekent op basis van de gemiddelde ziekenhuisopnamekans dat mogelijk 4.600 van de in totaal 21.000 Urkers corona hebben gehad. Tel daar 7.000 gevaccineerden bij op en dan is ruim vijftig procent beschermd. Rosendaal: „Bij deze getallen is veel op te merken, maar je komt er altijd op uit dat een flink deel nog niet beschermd is. Het is een kwestie van tijd voor de opnames komen.””
Waarom een man? Hadden ze niet beter Loes kunnen uitnodigen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:07 schreef Olga het volgende:
In Rotterdam is er vanmiddag vrouwen voor vrijheid met een van de sprekers iedereens favoriete wappieadvocaat Bart Maes
Ja ik snap het ook niet. Noem het dan mensen voor de vrijheid of zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom een man? Hadden ze niet beter Loes kunnen uitnodigen?
Waarom vrouwenrechten als je toch in een dictauur leeft,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom een man? Hadden ze niet beter Loes kunnen uitnodigen?
preciesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom vrouwenrechten als je toch in een dictauur leeft,
Dus ze moeten het meeste werk doen om daarna door mannen aangemoedigd te worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Oh en de vrouwen mogen alleen over de Erasmusbrug lopenDe mannen mogen aan de overkant wachten
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus ze moeten het meeste werk doen om daarna door mannen aangemoedigd te worden.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Noem het dan mensen voor de vrijheid of zoHij is overigens niet de enige man die gaat spreken.
Oh en de vrouwen mogen alleen over de Erasmusbrug lopenDe mannen mogen aan de overkant wachten
Hilversum en Rotterdam. Morgen Den Haagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |