Lullig wel als je als celebrity streamer niet herkend wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef Starhopper het volgende:
Aardige organist die komt kijken en vragen van wappies beantwoord: "En namens wie vraagt u dit allemaal?"
Albert: "Albert"
Organist: "En wie is Albert?"
Albert: "Zoek het uit HAHA"
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef mootie het volgende:
https://imgur.com/a/wcV0krWHeel gemeen, maar ik moest lachen[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef K21 het volgende:
[..]
Lullig wel als je als celebrity streamer niet herkend wordt natuurlijk.
Met je 24 kijkers, waarvan de helft ramptoeristen van FOK!.
Voor hun kop?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze hebben volgende week een Engels bord.
Uitkering van de overheid die hij niet vertrouwtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe kan die Albert trouwens 5 dagen in de week demonstreren en zichzelf ook nog onderhouden?
Hij kan goed verdienen met een meme van zijn kleindochter.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe kan die Albert trouwens 5 dagen in de week demonstreren en zichzelf ook nog onderhouden?
Zet er een glazen kist omheen en verbind er een radioactie aan ten behoeve van de geestelijke gezondheidszorg oid, werkte vroeger ook tijdens de donkere dagen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan zaterdag op eigen titel naar Hilversum, zondag op eigen titel naar Den Haag en op dinsdag op eigen titel naar Den Haag
Den Haag lijkt mij wel lachen dinsdag. Alleen geen zin om in hun buurt te staan. Word ik straks nog opgepakt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan zaterdag op eigen titel naar Hilversum, zondag op eigen titel naar Den Haag en op dinsdag op eigen titel naar Den Haag
Die jij Den Haag, ik Enschede.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Den Haag lijkt mij wel lachen dinsdag. Alleen geen zin om in hun buurt te staan. Word ik straks nog opgepakt.
Op eigen titel is makkelijk voor de politie, kunnen ze gewoon op individuele basis arresteren.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Starhopper het volgende:
Het lijkt me ook wel eens een goed signaal om is een keer een tegendemonstratie te doen tegen deze gasten. Gewoon om te laten zien dat, dat: "Heel Nederland staat achter ons" onderuit te halen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Den Haag lijkt mij wel lachen dinsdag. Alleen geen zin om in hun buurt te staan. Word ik straks nog opgepakt.
Tegendemo heeft geen zin bij dat soort gasten, die zullen toch beweren dat deze is opgezet door de overheid en de media, net zoals in dictatoriele regimes aan de orde van de dag is.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel eens een goed signaal om is een keer een tegendemonstratie te doen tegen deze gasten. Gewoon om te laten zien dat, dat: "Heel Nederland staat achter ons" onderuit te halen.
Ik vind dat het ook weer niet waard eigenlijk. Zit ik liever voor de buis en de streams te volgenquote:
Zeker waar jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:13 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel eens een goed signaal om is een keer een tegendemonstratie te doen tegen deze gasten. Gewoon om te laten zien dat, dat: "Heel Nederland staat achter ons" onderuit te halen.
Dat is inderdaad ook exact hoe het werkt in BNW.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegendemo heeft geen zin bij dat soort gasten, die zullen toch beweren dat deze is opgezet door de overheid en de media, net zoals in dictatoriele regimes aan de orde van de dag is.
Ja dat werd direct duidelijk bij de tegendemo bij Waku Wakuquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegendemo heeft geen zin bij dat soort gasten, die zullen toch beweren dat deze is opgezet door de overheid en de media, net zoals in dictatoriele regimes aan de orde van de dag is.
Jup, je geeft daar een goed argument.. Antwoord: "Maar jij bent gewoon een troll.." sommige in BNW worden zelfs weggezet als medewerkers van de overheid..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook exact hoe het werkt in BNW.
Geen reet, maar lekker boeiend. Was gewoon even een klein zijspoortje, zeurpiet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:44 schreef Starhopper het volgende:
Het gaat gezellig worden 2 november. Extreemrechts is er in ieder geval klaar voor![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Spannendquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:44 schreef Starhopper het volgende:
Het gaat gezellig worden 2 november. Extreemrechts is er in ieder geval klaar voor![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |