Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
als er aidshoven op z'n buik had gestaan had ik het meteen geloofd
Ergste is dat die wel gewoon een punt heeft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Fritsie kent z'n plek gelukkig.
Ik denk dat Frits meer van de lijnen is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is dat die wel gewoon een punt heeft.
Een welverdiende likequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Frits meer van de lijnen is.
Ah nee ik vind het er niet top uit zien, maar je grap was erg vergezocht en geforceerdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want jij vindt het er wel top uitzien? Is toch gewoon aids
Neen, ik ben tattoo vrijquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
Gutanoth zal ook wel onder de PSV-plaatjes zitten
ander gevoel voor humor, kan je niks aan doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah nee ik vind het er niet top uit zien, maar je grap was erg vergezocht en geforceerd
Van Bommel is weer vrij, misschien samen met Dickie en Cor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:33 schreef PSVCL het volgende:
Guus en Cocu kunnen volgens mij niet wachten om de boel over te nemen
Hiddink kan goed met de vedettes overweg, en de jeugd.. volgens mij kunnen ze dat wel gebruiken/ Zou een prima optie zijn. Cocu is ook welkom.
Guus en Van Nistelrooy of Cocu en Fred Rutte.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Bommel is weer vrij, misschien samen met Dickie en Cor.![]()
![]()
![]()
Als dat ooit gebeurt koop ik een seizoenskaart bij PSV, goedkoopste manier om veel live comedy te zien.
Fred Rutten..dat zou wel een goede zijn. Wat doet die tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Guus en Van Nistelrooy of Cocu en Fred Rutte.
Anders Arne Slot weghalen uit Rotterdam. Of wachten op het buitenkansje (Koeman)
logopedistquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fred Rutte..dat zou wel een goede zijn. Wat doet die tegenwoordig?
Adviseur bij NEC meen ik.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fred Rutte..dat zou wel een goede zijn. Wat doet die tegenwoordig?
Raad van Commissaris geworden ipv Leen Looijen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 min als je een goede verdediging hebt staan. Bij PSV moest ie destijds doen met Manolev-Derijck-Dikke Bouma en Pietersquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Fred speel je 40/45 minuten prachtig voetbal en dan word je geslacht.
Inderdaad, gewoon jonge honden een kans geven zoals Van Bommel, Stam of De Boer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terugvallen op namen als Hiddink, Cocu of Rutten is echt armoedig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |