Maar dat komt doordat we te weinig rust hebben. Kun je de trainer uiteraard niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich maakt het niet zoveel uit wat een trainer in de pers roept totdat het echt totale onzin begint te worden maar het gaat er vooral om hoe je je ploeg laat voetballen en dat is gewoon ondermaats met de selectie die PSV heeft en dan heb ik het niet over gisteren hoor maar in het algemeen.
PSV had na Zwolle vier dagen rust voordat ze tegen Monaco moesten. Verloren. Ajax had na Heerenveen twee dagen rust voordat ze tegen Dortmund moesten. Makkelijk gewonnen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat we te weinig rust hebben. Kun je de trainer uiteraard niet kwalijk nemen.
Oh, oke. Bedankt voor de verheldering.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV had na Zwolle vier dagen rust voordat ze tegen Monaco moesten. Verloren. Ajax had na Heerenveen twee dagen rust voordat ze tegen Dortmund moesten. Makkelijk gewonnen.
PSV kan er gewoon echt niks van.
Hey Bronson, ouwe kleefmagneet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV had na Zwolle vier dagen rust voordat ze tegen Monaco moesten. Verloren. Ajax had na Heerenveen twee dagen rust voordat ze tegen Dortmund moesten. Makkelijk gewonnen.
PSV kan er gewoon echt niks van.
Het is zo kinderachtig dat het weer een glimlach geeft. Mja, de calimeroz van Eindhoven huilen weer over een kinderachtig tekstje, of over minder rust.. Dat ze op wat door ajax gecreëerde kansen na 0x lieten zien dat ze enigzins naar elkaar over kunnen spelen hebben ze het weer niet over.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
Brainfart Aidshoven, was dat een idee van de F-Side eigenlijk? Is dat tegenwoordig een vak gevuld met middelbare scholieren? De droevenis...
Daar hebben we het hier wel over? Maar goed.. ik snap dat je met je verstandelijke beperking enige moeite hebt om dit tot je te nemen. Geeft verder niets. Jij bent eigenlijk net als die tekst op dat spandoek: gemaakt door mongolen en totaal niet lollig. Ga ja afberen op je clubje en laat ons rouwen. Dank.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is zo kinderachtig dat het weer een glimlach geeft. Mja, de calimeroz van Eindhoven huilen weer over een kinderachtig tekstje, of over minder rust.. Dat ze op wat door ajax gecreëerde kansen na 0x lieten zien dat ze enigzins naar elkaar over kunnen spelen hebben ze het weer niet over.
Zoom je weer ziedend in op het spandoek. Kan je ook nog een mening vormen over het teleurstellende afwachtende psv spel. Of mis je teveel chromosomen om dat te kunnen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier wel over? Maar goed.. ik snap dat je met je verstandelijke beperking enige moeite hebt om dit tot je te nemen. Geeft verder niets. Jij bent eigenlijk net als die tekst op dat spandoek: gemaakt door mongolen en totaal niet lollig. Ga ja afberen op je clubje en laat ons rouwen. Dank.
Misschien kan jij je extra chromosoompje wel met hem delen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoom je weer ziedend in op het spandoek. Kan je ook nog een mening vormen over het teleurstellende afwachtende psv spel. Of mis je teveel chromosomen om dat te kunnen?
Niks mis met dat spandoek. Een beetje banter hoort erbij.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoom je weer ziedend in op het spandoek. Kan je ook nog een mening vormen over het teleurstellende afwachtende psv spel. Of mis je teveel chromosomen om dat te kunnen?
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:04 schreef kurk_droog het volgende:
Eerste 10 minuten waren wel voor PSV maar eigenlijk alleen die kans voor Vinicius een hele grote, die 2 schoten waren niet bijzonder maar ze begonnen dus wel goed en Ajax een beetje mat, dat duurde al met een een minuut of 15 en erna was de controle bij Ajax en bij die 1-0 wist je gewoon dat het klaar was, op dat vrije trap momentje na wat PSV nog terug in de wedstrijd had kunnen brengen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.
En nou is natuurlijk de vraag of jij ook zoiets kan? Maar de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:54 schreef PSVCL het volgende:
Het enige wat je PSV kan verwijten is idd dat ze zicht vrijwillig lieten naaien na de 2-0. Mag nooit gebeuren tegen ajax.
maar toen was het toch al gespeeld, je hebt het in dat uur dat iedereen nog wel fit was toch ook niet laten zienquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!
Een Van Bommel/Guardado op het middenveld zou dat nooit accepteren.. Gotze is veel te liefquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet alleen geknakte moraal maar ook problemen met de fitheid doordat je twee dagen minder rust hebt, maar dat mag je niet zeggen!1!!
Bij de 1-0 liet je grote vriend Sangare Berghuis lopen, Sangare was wel fit toch want die deed donderdag niet mee, het is gewoon voetballend niet goed genoeg dat laten net zoveel tegengoals als Pec Zwolle wel zienquote:Op maandag 25 oktober 2021 13:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een Van Bommel/Guardado op het middenveld zou dat nooit accepteren.. Gotze is veel te lief
Niet aan het klagen, wel aan het benoemen. Omdat dit mede de oorzaak was dat de score uit liep naar 5-0. Los daarvan was de overwinning van Ajax terecht. Maar goed.... daarom post je jouw vraag waarschijnlijk niet, troll FA.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen over die rustperiode?
Neuh want daar heb je niet door verloren, wel door een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klagen over die rustperiode?
Bedankt. Dan heb je toch wat anders gezien(negatiever over psv) want het eerste half uur stonden we gewoon te schelden op de tribune omdat psv juist wel fel was en ajax de slapjanus en die kansen door fouten/slapheid maar liet gebeurwn. Voetballen kon psv er inderdaad vanaf minuut 0 al geen hoer van.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Afwachtend vind ik nog zo gek niet aangezien ze uit spelen. Waar ik wel meer moeite mee heb is het fysieke, het paradepaardje van Schmidt. Dat zou nu top moeten zijn maar daar zag ik gisteren weinig van terug. Ze hadden het vanaf minuut 0 Ajax fysiek lastig moeten maken, laten zien dat je tot de tanden bewapend bent om punten te pakken in de Arena. Wat ik zag waren 11 slapzakken die zich in de kont lieten nemen door Ajax. Waarna er na afloop een slapjanus van een coach het gaat relativeren op een manier welke PSV onwaardig is.
En nou is natuurlijk de vraag of jij ook zoiets kan? Maar de vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden
De excuusjes raken onderhand opquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Alvast excuses dat ik me ermee bemoei, maar mijn hemel wat zitten er een paar trieste PSV supporters op dit forum. (Ook van andere clubs maar dat terzijde.)
Hoeveel dagen had Ajax rust voordat ze Dortmund scheel tikte? Hoeveel slechter was Ajax gisteren dan dinsdag? Het verschil was enorm. Denk dat ze ongeveer even slecht speelde als tegen Utrecht laatst dat met 0-1 werd verloren.
Gewoon even kritisch naar je eigen club kijken is voor sommige mensen blijkbaar erg lastig. Ook een aardig aantal users hier die zich ook zeker niet aangesproken moeten voelen, maar dat ook ongetwijfeld niet doen omdat zij wel kunnen relativeren.
Los van extra redenen voor het grote verlies, is iedereen hier het er gewoon roerend over eens dat het verschil in kwaliteit op het veld en qua tactiek gewoon de belangrijkste oorzaak is van het verlies en het verdere moeizame seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |