Ho ho, André is deze week meerdere keren in huize Monique geweest,quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker dan, die bladen hebben die lui toch zelf steeds op de cover gezet of er artikelen aan gewijd
Just put your little hand in minequote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Mo en Andre straks weer bij elkaar, kunnen we in ieder geval weer een album verwachten waarin ie haar de liefde verkondigt, om haar met Pasen 22 ten huwelijk te vragen. Vervolgens wordt ze in de zomer van 22 weer gedumpt omdat Dré ook graag aan andere poesjes snuffelt.
Het is een soort Groundhog Day
Mee eens, dat was meteen duidelijk met het openen van die thee tent.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Dat is toch geen sneer, maar gewoon een feit
Dat zou natuurlijk te gewoontjes zijn en dat verkoopt nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Of André is gewoon bij Monique op bezoek om zijn zoontje te zien.
Ja, gek idee.
Samen met een van zijn zeven zonen een biertje drinken met moppersmurf bij het kleine cafe aan de haven.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Misschien bij één van zijn zeven zonen?
Straks stapt ze met haar drol-schoenen in de auto....kijk maar uit!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Rachel liked geen enkele post meer van Sarah Soel, twee weken geleden hoopte ze nog op een liefdebaby.
Morgen een foto van Rachel met Monique? Ik verbaas me nergens meer over.
Ja, heel raar dat een vader zijn zoon wil zien inderdaad. En dan gaat ie ook nog een post van zijn ex liken die over hun jarige zoon gingquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Of André is gewoon bij Monique op bezoek om zijn zoontje te zien.
Ja, gek idee.
Wel een mondkapje op tegen de chemicaliën?quote:
Gisteren gewoon nog op de laatste foto gereageerd hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Rachel liked geen enkele post meer van Sarah Soel, twee weken geleden hoopte ze nog op een liefdebaby.
Okquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteren gewoon nog op de laatste foto gereageerd hoor.
Ik heb hem 12 jaar geleden ofzo zien optreden bij André Rieu op het Vrijthofquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:13 schreef Noek het volgende:
Dat die gast nog leeft joh. Die was toen met Sieneke al compleet dement en dat was in 1936.
*shooketh
Iets wat doodnormaal zou moeten zijn om je kind meerdere keren per week te zien. Ze weten er wel weer een verhaal van te maken zeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:45 schreef -river- het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)-langs-geweest-video
Monique Westenberg: "André is deze week al meerdere keren langs geweest"
Ook Shownieuws ging dinsdagavond in op het veelbesproken bezoek van André Hazes aan zijn jarige zoontje en zijn ex-vriendin Monique, dat door die laatste, vermoedelijk niet zomaar, gedeeld werd op Instagram. Het bleek niet de eerste keer, dat de geplaagde zanger de twee na zijn verblijf in het buitenland met zijn komst verblijdde: "Hij is meerdere keren al langs geweest deze week", vertelt Anouk Smulders, die contact met Monique heeft gehad.
'Niets verbaast mij meer'
Zou het dan toch weer goed kunnen komen tussen de twee? Zou Monique haar man voor de derde keer terugnemen? Dat zou natuurlijk niet zo bevorderlijk zijn voor haar geloofwaardigheid. Of wel? "Ik kan dat niet voorspellen maar niets verbaast mij meer", aldus Smulders.
'Sarah en André yesterdays news'
Sarah van Soelen lijkt momenteel overigens alweer bijna vergeten: "Sarah en André, dat is yesterdays news. Monique en André, dat is in ieder geval weer on speaking terms", aldus Albert Verlinde. De showbizgoeroe deelt overigens ook nog een flinke sneer uit aan de familie van Sarah, die volgens hem wel erg graag in de aandacht staan.
Was ie toen al niet opgezet? #dtvquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem 12 jaar geleden ofzo zien optreden bij André Rieu op het Vrijthof![]()
Toen was hij volgens mij al 107 jaar oud
Zij is ook wel een clown hoor, dat doet ze toevallig altijd in dit soort situaties.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:19 schreef Laysa het volgende:
Monique is weer aan de spreuken op dr story's
Jup. Ik denk dat hij het beste een imagodeskundige of iets dergelijks kan inschakelen of een manager die daar goed in is. Ik weet niet wat zijn huidige manager allemaal doet maar het werkt duidelijk niet.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:43 schreef girlnextdoor. het volgende:
Toch is het ergens triest dat er zoveel mensen om hem heen dit helemaal uit lopen te melken. Hij zelf ook hoor, maar toch. Je ziet meer weer hoe belangrijk het is om in een gezin op te groeien waarbij vader en moeder geen alcoholist en golddigger zijn. Dan was Antwee vast ook niet zo geweest als dat ie nu is.
Vooralsnog team Rox
Jawel, gisteren nog toevalligquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, van dat nietszeggende zweefteef gedoequote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:19 schreef Laysa het volgende:
Monique is weer aan de spreuken op dr story's
Die lippen, waarom een meid lijken op een kopie van Vanessa.quote:
Dit is wel heel schattig ♡quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die lippen, waarom een meid lijken op een kopie van Vanessa.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dit is wel heel schattig ♡
[ afbeelding ]
Is die sneuneus van een michael van Barbie aan het liken?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jawel, gisteren nog toevallig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |