ik heb er niet zoveel van gezien dus kan dat niet beoordelen en bij Senesi moet je je misschien afvragen of hij wel zo goed isquote:Op maandag 25 oktober 2021 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is jammer dat er maar 3 maakt. Had gemakkelijk het dubbele kunnen zijn. En die vormdip van Senesi begint nu wel een dingetje te worden.
Dat is ie ook echt wel. Het probleem zit hem meer in zijn fitheid in combinatie met de speelstijl. Senesi vindt zijn vorm wel weer terug.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er niet zoveel van gezien dus kan dat niet beoordelen en bij Senesi moet je je misschien afvragen of hij wel zo goed is
Dat niet, maar je kunt het ook gewoon 1 maand nemen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:51 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand een kortingscode voor Disney+? Mijn zusje heeft haar account opgezegd (terecht, maar laat de FR docu nou net een Disney+ Original zijn).
Das 13 euro ofzo, als je daar een kortingcodes voor nodig hebt stuur je me maar een tikkiequote:Op maandag 25 oktober 2021 16:51 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand een kortingscode voor Disney+? Mijn zusje heeft haar account opgezegd (terecht, maar laat de FR docu nou net een Disney+ Original zijn).
Ja true. Zijn alle afleveringen al uit en komen er nog meer?quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat niet, maar je kunt het ook gewoon 1 maand nemen.
Gewoon Hollandse zuunigheid.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Das 13 euro ofzo, als je daar een kortingcodes voor nodig hebt stuur je me maar een tikkie
Ik denk niet dat we dat ons af hoeven te vragen. Dat heeft hij al anderhalf jaar laten zien. Die heeft gewoon een vormdip.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er niet zoveel van gezien dus kan dat niet beoordelen en bij Senesi moet je je misschien afvragen of hij wel zo goed is
Malacia idem wel twee gasten die juist wanneer het minder ging onder andere coaches als weinige juist wel overeind bleven staan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat ons af hoeven te vragen. Dat heeft hij al anderhalf jaar laten zien. Die heeft gewoon een vormdip.
Ja al had Malacia wel slordigheidjes in de eerste maanden van vorig seizoen. Senesi heeft, op enkele wedstrijden na, vrijwel elke wedstrijd gewoon prima tot goed gespeeld. Hij is wel wat kwetsbaarder met ruimte in zijn rug, maar in het begin van dit seizoen speelde hij ook (erg) goed en toen speelden we ook al met ruimte in de rug.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Malacia idem wel twee gasten die juist wanneer het minder ging onder andere coaches als weinige juist wel overeind bleven staan.
Toch zijn die slaapmomentjes wel vrij structureel bij hemquote:Op maandag 25 oktober 2021 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat ons af hoeven te vragen. Dat heeft hij al anderhalf jaar laten zien. Die heeft gewoon een vormdip.
Opbouwend is hij heel erg goed, in de 1 op 1 ook, alleen met ruimte in zijn rug is hij best kwetsbaar. Hij heeft zeker zijn slaapmomentjes, maar we moeten daarin niet overdrijven want zoveel zijn dat er ook niet (ja, de laatste wedstrijden wel door zijn vormdip).quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zijn die slaapmomentjes wel vrij structureel bij hem
Leroy Fer bijvoorbeeld heeft dat tot op de dag van vandaag niet uit zijn spel gekregen
Aan de andere kant zie ik hem gisteren ook weer 2 of 3 ballen geven die je eerder van een heel verfijnde nummer 10 verwacht. Een wat atypische verdediger is het in ieder geval wel
Tarado zegt toch ook niet dat hij er niets van kan? Maar ik vind zijn ontwikkeling ook wel aardig stagneren eerlijk gezegd. Voetballen is hij echt goed maar verdediging laat hij regelmatig steken vallen. Denk in ieder geval niet dat hij de top gaat halen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:57 schreef fetX het volgende:
Sowieso een beetje opportunistisch. Die staat anderhalf jaar doorgaans gewoon heel goed te ballen en dan zou hij nu na een paar mindere wedstrijdjes er ineens niet zoveel meer van kunnen.
Als het nou een dertiger was aan het eind van zijn carrière..
Vooral ook een periode waarin hij regelmatig geblesseerd is en afgelopen donderdag nog ziek. Terwijl hij dat in eerdere seizoenen nooit is geweest.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:57 schreef fetX het volgende:
Sowieso een beetje opportunistisch. Die staat anderhalf jaar doorgaans gewoon heel goed te ballen en dan zou hij nu na een paar mindere wedstrijdjes er ineens niet zoveel meer van kunnen.
Als het nou een dertiger was aan het eind van zijn carrière..
Dat hoort ook wel bij ontwikkeling, dus dat is niet zo gek. In de eerste pak ‘m beet 8-10 wedstrijden van dit seizoen was hij ook gewoon nog goed.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tarado zegt toch ook niet dat hij er niets van kan? Maar ik vind zijn ontwikkeling ook wel aardig stagneren eerlijk gezegd. Voetballen is hij echt goed maar verdediging laat hij regelmatig steken vallen. Denk in ieder geval niet dat hij de top gaat halen.
Er zijn maar weinig voetballers die jarenlang constant presteren zonder een mindere fase dus voorlopig maak ik me niet al te veel zorgen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral ook een periode waarin hij regelmatig geblesseerd is en afgelopen donderdag nog ziek. Terwijl hij dat in eerdere seizoenen nooit is geweest.
Dan zal hij wel een keer moeten verlengen want anders valt dat vrees ik toch wat tegen voor iemand die ook nog steeds geen international is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel bij ontwikkeling, dus dat is niet zo gek. In de eerste pak ‘m beet 8-10 wedstrijden van dit seizoen was hij ook gewoon nog goed.
En de top misschien niet, maar subtop moet hij wel halen. En dat is prima want die leggen ook al flinke bedragen neer.
Ik zou dat als ik Feyenoord was ook heel snel doen, ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een keer moeten verlengen want anders valt dat vrees ik toch wat tegen voor iemand die ook nog steeds geen international is.
Zolderkamerautist vertelde laatst dat dit zeer vermoedelijk gaat gebeuren binnenkort.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een keer moeten verlengen want anders valt dat vrees ik toch wat tegen voor iemand die ook nog steeds geen international is.
kan ook wel te maken hebben met het spel, dat van Dick lag hem uiteraard beter, linksbenige cv's zijn schaars dus die zal echt wel een aardige club vindenquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hoort ook wel bij ontwikkeling, dus dat is niet zo gek. In de eerste pak ‘m beet 8-10 wedstrijden van dit seizoen was hij ook gewoon nog goed.
En de top misschien niet, maar subtop moet hij wel halen. En dat is prima want die leggen ook al flinke bedragen neer.
Jaweeeeeel alleen kon het toen nog als onvolwassenheid gezien worden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zoveel slaapmomentjes heeft hij toch nooit gehad hiervoor? De laatste tijd wel ja, maar hij oogt ook helemaal niet scherp/fit.
Veel van zijn foutjes komen ook uit situaties waarin hij in een open ruimte moet verdedigen.
Roep ik al tijden, mensen die denken dat je er 20-30 voor gaat vangen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |