Hier gisteren de laatste hand gelegd aan de Lego 42115 Lamborghini Sian.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:17 schreef Molo het volgende:
Wij hebben de Ghostbusters Playmobil auto met sirene net in elkaar gezet.
Koffie in huis, Kroatische kaas, diepvriesgroenten. Laat die lockdown maar komen!
Oh god wat een gedrocht.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier gisteren de laatste hand gelegd aan de Lego 42115 Lamborghini Sian.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor de nieuwe lockdown?
Hebben de Bugatti Chiron (42083) vorig jaar in elkaar gezet. Nou ja “we” ik 99% mijn zoon de velgen en wielen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god wat een gedrocht.
Zal m maar niet aan mijn man laten zien, zijn werkkamer staat al vol met al die zut![]()
.gif van je teckelquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]sjaal voor mijn Teckel, zal vanavond wel af zijn
![]()
Niet te lastig beginnen natuurlijk
Hij 99% mental support voor jou natuurlijk welquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hebben de Bugatti Chiron (42083) vorig jaar in elkaar gezet. Nou ja “we” ik 99% mijn zoon de velgen en wielen.
Vet!quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]sjaal voor mijn Teckel, zal vanavond wel af zijn
![]()
Niet te lastig beginnen natuurlijk
We moeten juist steekproef gewijs asymptomatische gevaccineerden gaan testen om een beeld te blijven houden van besmettingen onder de radar.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Misschien moeten we net als zweden ook eens overwegen de gevaccineerden niet langer te testen, tenzij je een risicovol ongevaccineerd BCO contact gehad hebt die ook positief getest is.
Jawel, doet ie goed.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij 99% mental support voor jou natuurlijk wel
Heb geen gifje maar om ontopic te blijven een foto van haar met mondkapjequote:Op zondag 24 oktober 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
.gif van je teckel![]()
Geweldige honten zijn dat.
Hugo heeft familytime met zijn gezin in Madrid, volgens Instagram.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:53 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze journaliste duidt het goed. Waar is Hugo?
Awwwwquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb geen gifje maar om ontopic te blijven een foto van haar met mondkapje
[ link | afbeelding ]
Hontkapje.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb geen gifje maar om ontopic te blijven een foto van haar met mondkapje
[ link | afbeelding ]
Nou, dat zal ze redden hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
In België mondkapjes in winkels waarschijnlijk weer verplicht (morgen definitief meer over bekend). De minister is voor en roept op om er alvast mee te beginnen. Zucht...
Ik heb de Lego Cat buldozer afgelopen weekend binnen gekregen, hoop er binnenkort tijd voor te hebben. Die lijkt me wel tofquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier gisteren de laatste hand gelegd aan de Lego 42115 Lamborghini Sian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |