Maar wat ga je dan antwoorden op de onvermijdelijke “als niet nu, wanneer dan wel?”-vraag? Daar zul je toch een antwoord op moeten hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat ze nadenken over de langere termijn. Dat zou voor het eerst zijn.
Daarnaast heeft met name het OMT natuurlijk helemaal geen belang bij een daadwerkelijk eindpunt.
Dat vind jij, dat vind ik. Maar als we inmiddels iets hebben geleerd dan is het wel dat zowel de regering als het OMT er bijzonder lang mee weg kunnen komen om die vraag te negeren. Ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn dan de afgelopen maanden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan antwoorden op de onvermijdelijke “als niet nu, wanneer dan wel?”-vraag? Daar zul je toch een antwoord op moeten hebben.
Daar is natuurlijk wel iets aan veranderd, het vaccin was het einddoel. Dat is nu weg. Ik zie daar wel een fundamentele verschuiving.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik. Maar als we inmiddels iets hebben geleerd dan is het wel dat zowel de regering als het OMT er bijzonder lang mee weg kunnen komen om die vraag te negeren. Ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn dan de afgelopen maanden.
We hebben toch een parlement en een journaille?quote:Ook hier geldt weer: de betrokkenen hebben geen belang bij een antwoord op die vraag. Dus dan ga je het ook niet krijgen.
Ik denk eerder dat ze gewoon echt oprecht geen idee hebben waar de middenstand en de gewone man tegenaan hiktquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voordeel van de publieke sector, de belastingbetaler betaalt jouw salaris.
Je hebt toch gehoord welke kant Hugo op praat: de ongevaccineerden houden een bed van een ander bezet in de ICs.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik. Maar als we inmiddels iets hebben geleerd dan is het wel dat zowel de regering als het OMT er bijzonder lang mee weg kunnen komen om die vraag te negeren. Ik zie niet in waarom dat nu anders zou zijn dan de afgelopen maanden.
Ook hier geldt weer: de betrokkenen hebben geen belang bij een antwoord op die vraag. Dus dan ga je het ook niet krijgen.
Waarom? Gewoon lekker om de hete brij heen blijven draaien.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wat ga je dan antwoorden op de onvermijdelijke “als niet nu, wanneer dan wel?”-vraag? Daar zul je toch een antwoord op moeten hebben.
Ja, dat Hugo ongeschikt is wisten we al.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt toch gehoord welke kant Hugo op praat: de ongevaccineerden houden een bed van een ander bezet in de ICs.
Als dit zijn gedachte is, weet je wel wat zijn antwoord gaat zijn.
Dat is een inhoudelijke verschuiving. Maar de reden dat er geen langetermijn-visie geschetst wordt is puur politiek, en daar is niets veranderd.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wel iets aan veranderd, het vaccin was het einddoel. Dat is nu weg. Ik zie daar wel een fundamentele verschuiving.
[..]
Ben je serieus?quote:We hebben toch een parlement en een journaille?
Dat de NCTV uiteindelijk de voice of reason gaat worden in dit hele maatschappelijke schijtgebeuren omdat Hugo en co het de burger zelf maar laat uitvechten en de tweedeling lekker stimuleertquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vast. Maar er is ook een groeiende groep die tegen is. En dat gaat alleen maar verharden (ja, bedankt hè Hugo?).
Nu kom ik hier niet een of ander doemscenario verkondigen, maar het is wel een dimensie die je goed moet managen. We hebben afgelopen voorjaar ook gezien dat de onvrede heel snel kan oplopen. En ik vertrouw die Hugo daar voor geen meter mee.
De lange termijnstrategie was/is het vaccin, Hugo kan geen ander woord meer uitspreken. Dat verhaal kun je toch niet blijven volhoudenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een inhoudelijke verschuiving. Maar de reden dat er geen langetermijn-visie geschetst wordt is puur politiek, en daar is niets veranderd.
Half. Want de vraag gaat echt wel gesteld worden.quote:Ben je serieus?
Meerdere bedden zelfsquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt toch gehoord welke kant Hugo op praat: de ongevaccineerden houden een bed van een ander bezet in de ICs.
Als dit zijn gedachte is, weet je wel wat zijn antwoord gaat zijn.
Zou niet weten waarom je maatregelen wilt wanneer je een vaccin hebt laten prikken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Als over twee weken de opnames verdubbeld zijn, en twee weken daarna nog een keer, keert de wal het schip vanzelf.
Steeds meer mensen gaan echt zelf roepen om maatregelen, net als vorig jaar.
De rest ookquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, dat Hugo ongeschikt is wisten we al.
Als dat is wat in Hugo zijn gedachten leeft, dan kun je wel een beetje inschatten welke maatregelen hij het liefst zou willen nemen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Meerdere bedden zelfs
Kinderen met hersenkanker las ik ergens, ik geloof zelfs hier.
Tsja, zeg dan maar eens dat je voor vrijheid en behandeling zoals we altijd deden in de maatschappij bent.
Hoe durf je vaxxaso's te verdedigen. Het tuig
En hoe gaan we de komende jaren zorg inrichten en bekostigen enzo?quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Als dat is wat in Hugo zijn gedachten leeft, dan kun je wel een beetje inschatten welke maatregelen hij het liefst zou willen nemen.
Omdat ongevaccineerden andere zorg verdringen. Die wordt nu al afgeschaald en afgezegd.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je maatregelen wilt wanneer je een vaccin hebt laten prikken.
Nou ja, weet wel 1 reden.....
Die gedachtengang hoor ik breder, waaronder hier somsquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ongevaccineerden andere zorg verdringen. Die wordt nu al afgeschaald en afgezegd.
Je moet die gedachtegang volgen. Die leeft bij Hugo.
Ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gedachtengang hoor ik breder, waaronder hier soms
Hugo kan alles. Aldus Hugo. Niet mee eens? Dan bent u aso, gefrustreerd en neemt u geen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
De rest ook
En Hugo heeft Tamara's werk er gewoon óók nog even bij genomen. Waarom niet joh, peace of cake![]()
Wie heeft die knakker eigenlijk ooit op die positie gezetquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik reageerde op Hugo, wat hij zou willen/kunnen doen.![]()
Gelukkig beslist hij niet in zijn eentje. Maar welke kant hij op wil, is wel duidelijk.
IK zie nu mijn taalfout pasquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo kan alles. Aldus Hugo. Niet mee eens? Dan bent u aso, gefrustreerd en neemt u geen verantwoordelijkheid.
Mwah, lijsttrekker werd hem toch te veel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo kan alles. Aldus Hugo. Niet mee eens? Dan bent u aso, gefrustreerd en neemt u geen verantwoordelijkheid.
Ik heb andere verhalen gehoord. Zwaar onder druk gezet door zijn eigen partij, hij wou niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah, lijsttrekker werd hem toch te veel.
Oh. Okay.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord. Zwaar onder druk gezet door zijn eigen partij, hij wou niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |