quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Pippo heeft afgezegd. Behalve Magnus Sheffield wel deelnemende: Carl Bevort, Joshua Tarling, Tobias Buck-Gramcko en Patrick Eddy.
Z'n splits vertellen het verhaal wel redelijk: hij opende als een bezetene en noteerde relatief veruit de snelste tijd na 1000m. Hij hield in de eerste 2000m nog heel redelijk stand (3e), maar is vervolgens als een pudding in elkaar gezakt. In de laatste ronde zelfs trager dan een Oezbeek (24e). Grappig contrast met Bevort. Die opende juist als een slak (24e) om als een van de allersterksten te eindigen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Valt me niet mee van Sheffield.
Daardoor - in combinatie met de korte baan - is inmiddels besloten om de eerste ronde bij de vrouwen af te werken in hetzelfde format als de kwalificatie, dus één voor één, ipv de gebruikelijke heats tegen elkaar.quote:
Niet omdat er maar 7 deelnemers zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 06:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daardoor - in combinatie met de korte baan - is inmiddels besloten om de eerste ronde bij de vrouwen af te werken in hetzelfde format als de kwalificatie, dus één voor één, ipv de gebruikelijke heats tegen elkaar.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet omdat er maar 7 deelnemers zijn?
Ik zie trouwens dat Jaszapati meedoet bij de Hongaarsen.
Jaszapati snap ik wel, het is immers een short track. Haha.quote:Race Distance: 3 laps - Progression: Based on the qualifications results and taking into consideration the lenght of the track, in the First Round teams will start alone on the track.The 2 fastest teams will race for the Gold and Silver medals, and 3rd and 4th will race for Bronze.
2 duizendsten verschil tussen GB en Frankrijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Teamsprinters Nederland - Frankrijk in finale
Dat is krapquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 duizendsten verschil tussen GB en Frankrijk
4.22 toch... ik dacht ook eerst 4.09 te zien staan, maar in de uitslag staat 4.22quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is krap
Team Pursuit vrouwen Italie - Frankrijk met 0.025 verschil voor Italie.
Wel mijn twijfels bij de tijd van Nederland.
4.22 klinkt een stuk logischer ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
4.22 toch... ik dacht ook eerst 4.09 te zien staan, maar in de uitslag staat 4.22
Tijdswaarneming was volgens mij ook behoorlijk van streek tijdens de race.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4.22 klinkt een stuk logischer ja.
Dan ligt Nederland eruit.
met dat overlappen wordt het wat onoverzichtelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdswaarneming was volgens mij ook behoorlijk van streek tijdens de race.
Van een 1e ronde meteen naar de finale gaan, kan eigenlijk ook niet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:08 schreef heywoodu het volgende:
De NOS is er ook bij trouwens, waar we gelijk maar beginnen met het hebben over 'de halve finales van de teamsprint', die niet bestaan. Dat is gewoon de eerste ronde.
Ze zijn al jaren ongeslagen in deze samenstelling en rijden doorgaans iedereen op een hoop, natuurlijk ben je dan de beste van de wereld als je andere topteams als GB en Frankrijk opnieuw achter je laat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:53 schreef chufi het volgende:
NOS weer door de bocht met dat de bullittrain weer eens bewijst dat ze de beste van de WERELD zijn want ze worden Europees kampioen ...
Ja weet ik ook wel , maar de stelling klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze zijn al jaren ongeslagen in deze samenstelling en rijden doorgaans iedereen op een hoop, natuurlijk ben je dan de beste van de wereld als je andere topteams als GB en Frankrijk opnieuw achter je laat.
Australië is wel weer op de brommer aan het komen met Richardson die dit seizoen doorgebroken is en Glaetzer die weer op niveau is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:00 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd of vd Berg doorgaat tot Parijs, lijkt erop dat ze voor hem nog geen vervanger hebben. Al kun je je met Lavreysen en Hoogland erna nog wel een iets mindere starttijd permitteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |