Op de site is alles te vinden over de geweldige acteur Chevy Chase en de DCCF Crew. Ook zijn er gratis home-maid DCCF movies te downloaden!
Check it here: http://www.dccf.tk
quote:Spam dus
Op vrijdag 31 januari 2003 13:28 schreef dccf het volgende:
Hey Flying Fox! Dit is GEEN SPAM! Dit is een fantastische site en iedereen moet em bezoeken!
quote:
Name: Cornelius Crane Chase
Born: 12/08/1943
Birthplace: New York
Status: Married
Sign: LibraCornelius Crane Chase was born October 8th, 1943 in New York, New York....
quote:net alsof daar geen apart topic voor is, laat hier je eigen site zien topic ofzo, dit is gewoon spam
Op vrijdag 31 januari 2003 13:28 schreef dccf het volgende:
Hey Flying Fox! Dit is GEEN SPAM! Dit is een fantastische site en iedereen moet em bezoeken!
Ik wil hier niet gefrustreerd overkomen, maar de site is zeker de moeite waard. Waarschijnlijk hebben jullie deze post al tot spam beoordeeld voordat jullie de site hebben bekeken...
Ik zal het zo samenvatten: bekijk de site als je zin hebt en anders niet.
quote:net of de inhoud van de site van invloed is op het feit dat het spam is of niet.
Op vrijdag 31 januari 2003 13:31 schreef dccf het volgende:
Oke....Ik wil hier niet gefrustreerd overkomen, maar de site is zeker de moeite waard. Waarschijnlijk hebben jullie deze post al tot spam beoordeeld voordat jullie de site hebben bekeken...
AL was je site de mooiste/beste/etc van het hele internet dan nog is het spam (zeker met het aatnal posts dat jij hebt)
quote:Het is hier op Fok! niet de bedoeling om je eigen (of andermans) site te gaan promoten. Dit valt onder het kopje "spam". Vandaar dus de reaxies. Dit heeft niets te maken met de inhoud van de site...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:31 schreef dccf het volgende:
Oke....Ik wil hier niet gefrustreerd overkomen, maar de site is zeker de moeite waard. Waarschijnlijk hebben jullie deze post al tot spam beoordeeld voordat jullie de site hebben bekeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |