Mister conductor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:05 schreef Sableheart het volgende:
Blijft mooi om Noel Kelehan keer op keer te zien. En dan noemen ze Johnny Logan mister Eurovision.
Die zie ik niet snel winnen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:06 schreef Sableheart het volgende:
Helaas heeft Ierland wel een behoorlijk nietszeggend nummer. Ze moeten met iets veel beters komen willen ze kunnen winnen.
Ja precies, zie ze nog niet gauw winnen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:06 schreef Sableheart het volgende:
Helaas heeft Ierland wel een behoorlijk nietszeggend nummer. Ze moeten met iets veel beters komen willen ze kunnen winnen.
Vind je? Ik vind het wel goed klinken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Goede zangeres met helaas niet zo’n goed liedje.
Komt bij mij in ieder geval minder nietszeggend over dan veel van het andere dat we gehoord hebben.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:10 schreef Fred_B het volgende:
Goede zangeres met helaas niet zo’n goed liedje.
Ik vind het eigenlijk nergens heen gaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel goed klinken.
Voor mij is het toch ook iets te veel aangepast aan de algemene smaak.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel goed klinken.
De reis is belangrijker dan de eindbestemmingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens heen gaan.
Zeker! hij kijkt alleen soms wat moeilijk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Ok, Denemarken is inderdaad beter dan Oostenrijk. Bij het begin was ik er niet zeker van.
Beter is een groot woord.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:15 schreef Sableheart het volgende:
Ok, Denemarken is inderdaad beter dan Oostenrijk. Bij het begin was ik er niet zeker van.
Die is behoorlijk wat energieker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Hij doet me denken aan Jochem Myjer.
Dat Just kan er dan wel afquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:18 schreef Fascination het volgende:
Just 4 Fun klinkt als een goede naam voor een '90's boyband
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Heeft iemand een glaasje water voor mij?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Heeft iemand een glaasje water voor mij?
Haar eerdere twee inzendingen waren veel beter dan dit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:20 schreef NailQueen het volgende:
He, kennen we die vrouw niet ergens van?
Hm, was dat nu de fles met water of de fles met vodka?quote:
Die linker deed later ook nog een keer voor IJsland meequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Haar eerdere twee inzendingen waren veel beter dan dit.
Intern kiezen is alleen goed voor landen zonder smaak. Het Noorse publiek stemt vaak wel iets goeds naar het ESFquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:22 schreef usagi414 het volgende:
De Noorse omroep zou het voorronde hebben maar alles wat werd ingestuurd hebben ze afgekeurd.
En toen deze intern gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |