SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dit was wat we dachten toen we van de week voor het eerst in ons nieuwe huis stonden.quote:
Wat ik in ieder geval geleerd heb van de zelftesten is dat als zo'n zelftest positief is, dat je er dan ook wel zeker van kunt zijn dat je corona hebt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Stel dat... dat moeten ze de zelftesten verbieden. Ik heb gedaan wat ik kon en ik volg het advies van de GGD
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ik in ieder geval geleerd heb van de zelftesten is dat als zo'n zelftest positief is, dat je er dan ook wel zeker van kunt zijn dat je corona hebt.
Ik heb vandaag voor het eerst mijn QR-code moeten laten zien. Mijn nichtje is niet gevaccineerd en had zich dus braaf laten testen. Die moet zich deze week 3 dagen achter elkaar testen. Was gisteren naar de film, ging vandaag dus naar dit restaurant en ging morgen lunchen met vriendinnen. Ze ging rechtstreeks vanaf de familiedag naar de testlokatie.
en ze is ook niet van plan om zich te laten vaccineren ?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ik in ieder geval geleerd heb van de zelftesten is dat als zo'n zelftest positief is, dat je er dan ook wel zeker van kunt zijn dat je corona hebt.
Ik heb vandaag voor het eerst mijn QR-code moeten laten zien. Mijn nichtje is niet gevaccineerd en had zich dus braaf laten testen. Die moet zich deze week 3 dagen achter elkaar testen. Was gisteren naar de film, ging vandaag dus naar dit restaurant en ging morgen lunchen met vriendinnen. Ze ging rechtstreeks vanaf de familiedag naar de testlokatie.
Ze is zwanger en ze wil zich pas laten vaccineren na de bevalling.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
en ze is ook niet van plan om zich te laten vaccineren ?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is zwanger en ze wil zich pas laten vaccineren na de bevalling.
Wat een idioot argumentquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
haar man is ook positief getest (ze kwamen net terug van een reis) en beiden gevaccineerd. Zij is snotterig en hij is gammel/grieperig mét koortsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het golfmaatje ook echt ziek of valt dat mee?
ze zal er goed over nagedacht hebben denk ik dan maarquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
je mag wel blijven hoorquote:
Ze had een afspraak voor vaccinatie en toen was ze net zwanger. Dat moest ze aangeven en dan moest je eerst met zo'n vaccinatie-arts praten. Die raadde haar toen aan om zich nog niet te laten vaccineren en het eerst met haar verloskundige te bespreken. Dus ze werd op de vaccinatielokatie eigenlijk weggestuurd. En de verloskundige wil hierin niet adviseren. En daarom heeft mijn nichtje besloten om maar te wachten na de bevalling. Ik begrijp ook eigenlijk niet, waarom zo'n verloskundige daarin niet wil adviseren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
ze zal er goed over nagedacht hebben denk ik dan maar
He getver. De (ongevaccineerde) collega is nog lang niet beter, dat duurt al wekenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
haar man is ook positief getest (ze kwamen net terug van een reis) en beiden gevaccineerd. Zij is snotterig en hij is gammel/grieperig mét koorts
Het RIVM stelt vrij duidelijk dat je tijdens je zwangerschap meer risico loopt om er ernstig ziek van te wordenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had een afspraak voor vaccinatie en toen was ze net zwanger. Dat moest ze aangeven en dan moest je eerst met zo'n vaccinatie-arts praten. Die raadde haar toen aan om zich nog niet te laten vaccineren en het eerst met haar verloskundige te bespreken. Dus ze werd op de vaccinatielokatie eigenlijk weggestuurd. En de verloskundige wil hierin niet adviseren. En daarom heeft mijn nichtje besloten om maar te wachten na de bevalling. Ik begrijp ook eigenlijk niet, waarom zo'n verloskundige daarin niet wil adviseren.
nee dat snap ik ook niet, de VK kan in ieder geval proberen haar verder op weg te helpen. Een advies hoeft niet opgevolgd te wordenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze had een afspraak voor vaccinatie en toen was ze net zwanger. Dat moest ze aangeven en dan moest je eerst met zo'n vaccinatie-arts praten. Die raadde haar toen aan om zich nog niet te laten vaccineren en het eerst met haar verloskundige te bespreken. Dus ze werd op de vaccinatielokatie eigenlijk weggestuurd. En de verloskundige wil hierin niet adviseren. En daarom heeft mijn nichtje besloten om maar te wachten na de bevalling. Ik begrijp ook eigenlijk niet, waarom zo'n verloskundige daarin niet wil adviseren.
Ja, maar ze is dus echt daadwerkelijk weggestuurd he.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het RIVM stelt vrij duidelijk dat je tijdens je zwangerschap meer risico loopt om er ernstig ziek van te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |