Lullig.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch meestal een jaar inwisselbaar ofzo?
Te kinderachtig ofzo?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier geloof ik nog zo'n Lego kerst adventkalender liggen, denk niet dat ik die ooit ga maken
Wat voor?quote:
Ik had 'm gekregen. Nadeel is dat je dan elke dag aan het bier zit of je bewaart het en drinkt er in het weekend een stapelquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, zo'n bier advent kalender kan best leuk zijn.
Zou het alleen voor mezelf niet kopen.
Frietje en barbecueburgerquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Ik had 'm gekregen. Nadeel is dat je dan elke dag aan het bier zit of je bewaart het en drinkt er in het weekend een stapel
Nee weet gewoon niet wat ik er mee moetquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Te kinderachtig ofzo?Lijkt mij wel leuk. Wat voor lego heb jij?
Ja precies. Ik drink alleen een paar biertjes in het weekend en meer niet dus dan is die lol er ook snel vanafquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Ik had 'm gekregen. Nadeel is dat je dan elke dag aan het bier zit of je bewaart het en drinkt er in het weekend een stapel
Daarom lagen er nog 99 anderen op jou te wachtenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Zag gister wel honderd van die kalenders met chocola liggen bij de Action, maar die heb ik dan al voor het eind van oktober op.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frietje en barbecueburger
Nu volle pens. Even uitpuffen.
Ja dat dus. In het begin is het wel oké maar na een week was ik er wel klaar mee elke dag te drinkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja precies. Ik drink alleen een paar biertjes in het weekend en meer niet dus dan is die lol er ook snel vanaf
Die architecture dingen zien er tof uitquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee weet gewoon niet wat ik er mee moetHeb voornamelijk Architecture en wat Creator en Ideas dingen
O ik dacht dat je elke dag een vakje open moest maken, niet elke dag een hele kalender moest opvreten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom lagen er nog 99 anderen op jou te wachten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Zag gister wel honderd van die kalenders met chocola liggen bij de Action, maar die heb ik dan al voor het eind van oktober op.
Haagsie snapt het.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom lagen er nog 99 anderen op jou te wachten
kloptquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
Advent kalenders zijn gewoon niet aan jullie besteed.
Ik had een keer een Kinderchocolade kalender. Die was op 26 november al leegquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat je elke dag een vakje open moest maken, niet elke dag een hele kalender moest opvreten.
Godver die wil ik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een keer een Kinderchocolade kalender. Die was op 26 november al leeg
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een keer een Kinderchocolade kalender. Die was op 26 november al leeg
Ik vind dat dit moet kunnenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat je elke dag een vakje open moest maken, niet elke dag een hele kalender moest opvreten.
Volgens mij zo'n beetje allemaal, alleen de écht oude heb ik niet en de gebouwen die ik niet boeiend vindquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die architecture dingen zien er tof uitWelke heb je?
Die met de eieren en repen zijn het beste, niet die met alleen kleine chocolaatjes erin.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef CherryLips het volgende:
O Amazon heeft veel van die adventskalenders van Kinder.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat doe je met me.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Die van Lindt hebben ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |