Rode of witte wijn dan toch?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vind stoofpotjes met bier niet te huffen.. maarja ik ben ook geen bierdrinker.
Kip en patat staat in de ovenquote:
Lekker hè, The Trip.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog serie/film tips?
I (nogwat) dagger (The Trip) gezien op Netflix die vond ik wel geinig.
Noors maar iddquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekkere Zweedse film, onbenullig, veel bloed, geen woke shit, prima
Hij is niet onbenullig als je wat verder kijkt trouwens, hoe mensen elkaar kunnen haten in een relatie juist.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lekkere Zweedse film, onbenullig, veel bloed, geen woke shit, prima
Noomi is Zweeds maar 't taaltje en de humor zijn Noors, Zweden hebben net zoveel humor als een paar sokken uit 1895.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh hij noemde zijn vrouw een Zweedse bitch in die film vandaar
Een Zweedse zei ooit tegen me: "Tak fur knulleh."quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noomi is Zweeds maar 't taaltje en de humor zijn Noors, Zweden hebben net zoveel humor als een paar sokken uit 1895.
En dat betekend?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Zweedse zei ooit tegen me: "Tak fur knulleh."
Vrij vertaald: Bedankt voor de sex.quote:
Oh haha..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Bedankt voor de sex.
Horloges en zakmessen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Uit Zweden komen twee prima dingen, ijzererts en The Hives, voor de rest is het incel soepvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |