SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je bij mij in de OP willen toevoegen dat we een jongetje krijgen?
My salvation lies in your love..
Wat mij betreft wel, ik ben bevallen! Omg ik ben uit de OP en heb mijn kind gezond ter wereld gebracht. Wat heb ik daar lang naar uit gekeken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb eruit gehaald: Mahra, LauriLynne, _Lily_, douche-eendje. Klopt het zo?
Veel te kort lijstje trouwens. Zodra je positieve test droog is mag je erin he! Meer baby's meer baby's.
- - - - - - -
In de laatste posts dachten we mee met een tweede naam voor @:BananaPancake 's zoon. Ik deed nog een paar goede suggesties aan het eind.
En weg ben ik. Zo raar dit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb eruit gehaald: Mahra, LauriLynne, _Lily_, douche-eendje. Klopt het zo?
Veel te kort lijstje trouwens. Zodra je positieve test droog is mag je erin he! Meer baby's meer baby's.
- - - - - - -
In de laatste posts dachten we mee met een tweede naam voor @:BananaPancake 's zoon. Ik deed nog een paar goede suggesties aan het eind.
quote:
Ah joh, baby's zijn veel leuker dan buiken.quote:
Dat ja. En ik ben gewoon goed in eerder bevallenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:34 schreef Lemijn het volgende:
[..].
[..]
Ah joh, baby's zijn veel leuker dan buiken.
Jaaa dat zeker, maar ik mis het zwanger zijn wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:34 schreef Lemijn het volgende:
[..].
[..]
Ah joh, baby's zijn veel leuker dan buiken.
Begrijpelijk. Ik zou het ook niet erg vinden om over een paar weken/maanden weer zwanger te raken. Ik mis het nu al.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:30 schreef elamanilo het volgende:
Het mag van mij wel wat langzamer! Ik wil nog wel even een poosje van m’n buik genieten en van de baby helemaal alleen voor mezelf.
Ik merk vooral naast m'n eigen lijf en aanzienlijk betere nachtrust nu (ja, ik sliep heel slecht de laatste weken), dat ik vooral weer dingen kan doen met m'n peuter. En dat is zoooo fijn wantquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik er straks over denk, maar ik ben op dit moment eigenlijk wel een beetje klaar met zwanger zijn. Ik voel me zo vreselijk beperkt in alles en moe en bleh. Het enige leuke nu vind ik de bewegingen, daarvan weet ik zeker dat ik ze ga missen, maar voor de rest ben ik er wel aan toe dat mijn lijf straks weer gewoon even van mij is.
Ik denk dat dat ook wel verschil maakt, of het de laatste keer is of niet. Voor mij is het de eerste zwangerschap en als het ons gegund is volgt er in ieder geval nog 1, misschien wel 2.quote:Op zondag 24 oktober 2021 07:51 schreef onomatopee het volgende:
Van mij mag het nog wel even duren eigenlijk. Ik vind het fysiek pittig met een kleuter en bijna-peuter, maar ben me ook zo bewust van dat dit de laatste keer is. Het groeien naar een groter gezin, de nieuwsgierigheid naar wie er in mijn buik aan het groeien is, de knusheid van alle beweging.. Het was veel rennen en vliegen de afgelopen maanden, dus wat meer dagen in slomere modus om op te laden en de mentale overgang naar bevallen/kraamtijd te maken zijn welkom. Dan komt het ongeduld vast vanzelf
Hier net zoquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:44 schreef eponine het volgende:
Ik hang een beetje tussen ‘het kan me niet snel genoeg gaan’ en ‘laat dit nog heel lang duren’ in. Dit is voor mijn (ons) gevoel de laatste zwangerschap en zwanger zijn is niet mijn favoriete bezigheid ondanks dat ik tot nu toe amper noemenswaardige kwaaltjes of ongemakken heb, maar het beperkende lichamelijke vind ik (en vond ik vorige keer ook) bij vlagen vervelend. Het schoppen vind ik daarentegen wel erg leuk en deze baby is zo actief in de buik dat ik me afvraag hoe dat straks buiten de buik gaat zijn. Grote broer zette zijn buik-patroon namelijk voort na de geboorte dus ik hou m’n hart vast wat deze dame betreft 😅.
Ik niet haha. Ik vind beebje uit de buik veel leuker dan in de buikquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:43 schreef Mahra het volgende:
[..]
Jaaa dat zeker, maar ik mis het zwanger zijn wel.
Ik ga deze een keer proberen. https://dubbelzen.nl/product-category/cursus/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |