abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:31:30 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201871151
Uitgerekende data:

Begin november: onomatopee
2 november: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
Half november: Takkie88 (meisje)
19 november: BananaPancake (jongetje)

8 december: altootje86 (jongen)
23 december: Poepz0r's vrouw (meisje)

Oud&nieuw 2021/2022: elamanilo (meisje)

2022
Begin januari: eponine (meisje)
22 januari: littledrummergirl
29 januari: LaBelleFleur27
30 januari: CaVaBien

8 maart: Bottoms_up

3 april: B.ertha

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemijn op 23-10-2021 16:33:58 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:32:37 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201871165
Ik heb eruit gehaald: Mahra, LauriLynne, _Lily_, douche-eendje. Klopt het zo?

Veel te kort lijstje trouwens. Zodra je positieve test droog is mag je erin he! Meer baby's meer baby's *O* .

- - - - - - -

In de laatste posts dachten we mee met een tweede naam voor @BananaPancake 's zoon. Ik deed nog een paar goede suggesties aan het eind *) .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201871372
Je had idd goede suggesties! Mijn man is helaas niet snel overtuigd van een naam :p

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je bij mij in de OP willen toevoegen dat we een jongetje krijgen? :)
My salvation lies in your love..
pi_201871814
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:

Veel te kort lijstje trouwens. Zodra je positieve test droog is mag je erin he! Meer baby's meer baby's *O* .

- - - - - - -

In de laatste posts dachten we mee met een tweede naam voor @:BananaPancake 's zoon. Ik deed nog een paar goede suggesties aan het eind *) .
Wat mij betreft wel, ik ben bevallen! Omg ik ben uit de OP en heb mijn kind gezond ter wereld gebracht. Wat heb ik daar lang naar uit gekeken.
Gister was btw mijn uitgerekende datum maar kleintje is al 2 weken oud
pi_201872427
Zet mij er maar in voor 3 april :)
pi_201872983
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:

- - - - - - -

In de laatste posts dachten we mee met een tweede naam voor @:BananaPancake 's zoon. Ik deed nog een paar goede suggesties aan het eind *) .
En weg ben ik. Zo raar dit.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:34:30 #7
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201873437
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Zet mij er maar in voor 3 april :)
*O* .
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 15:39 schreef Mahra het volgende:

[..]
En weg ben ik. Zo raar dit.
Ah joh, baby's zijn veel leuker dan buiken.
pi_201873499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:34 schreef Lemijn het volgende:

[..]
*O* .
[..]
Dat ja. En ik ben gewoon goed in eerder bevallen :+
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:07:04 #9
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201874686
Zo goed als bovenaan :o Zo spannend, maar ook zo'n zin in *O*
Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||
pi_201874943
Het mag van mij wel wat langzamer! Ik wil nog wel even een poosje van m’n buik genieten en van de baby helemaal alleen voor mezelf. :@
pi_201876022
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 16:34 schreef Lemijn het volgende:

[..]
*O* .
[..]
Jaaa dat zeker, maar ik mis het zwanger zijn wel.
pi_201876038
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 19:30 schreef elamanilo het volgende:
Het mag van mij wel wat langzamer! Ik wil nog wel even een poosje van m’n buik genieten en van de baby helemaal alleen voor mezelf. :@
Begrijpelijk. Ik zou het ook niet erg vinden om over een paar weken/maanden weer zwanger te raken. Ik mis het nu al.
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 21:14:11 #13
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201876498
Ik ben benieuwd hoe ik er straks over denk, maar ik ben op dit moment eigenlijk wel een beetje klaar met zwanger zijn. Ik voel me zo vreselijk beperkt in alles en moe en bleh. Het enige leuke nu vind ik de bewegingen, daarvan weet ik zeker dat ik ze ga missen, maar voor de rest ben ik er wel aan toe dat mijn lijf straks weer gewoon even van mij is.
|| justdiggit.org ||
pi_201876842
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik er straks over denk, maar ik ben op dit moment eigenlijk wel een beetje klaar met zwanger zijn. Ik voel me zo vreselijk beperkt in alles en moe en bleh. Het enige leuke nu vind ik de bewegingen, daarvan weet ik zeker dat ik ze ga missen, maar voor de rest ben ik er wel aan toe dat mijn lijf straks weer gewoon even van mij is.
Ik merk vooral naast m'n eigen lijf en aanzienlijk betere nachtrust nu (ja, ik sliep heel slecht de laatste weken), dat ik vooral weer dingen kan doen met m'n peuter. En dat is zoooo fijn want O+ peuters O+
pi_201880932
Ik heb een hele fijne en zorgeloze zwangerschap gehad, maar ik mis het zwanger zijn niet echt. Mijn buik was tof, maar ik geniet nog veel meer van die mini naast me op de slaapkamer of die lekker tegen me aan knort. :)
pi_201881072
Van mij mag het nog wel even duren eigenlijk. Ik vind het fysiek pittig met een kleuter en bijna-peuter, maar ben me ook zo bewust van dat dit de laatste keer is. Het groeien naar een groter gezin, de nieuwsgierigheid naar wie er in mijn buik aan het groeien is, de knusheid van alle beweging.. Het was veel rennen en vliegen de afgelopen maanden, dus wat meer dagen in slomere modus om op te laden en de mentale overgang naar bevallen/kraamtijd te maken zijn welkom. Dan komt het ongeduld vast vanzelf :P
  zondag 24 oktober 2021 @ 09:25:16 #17
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201881398
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 07:51 schreef onomatopee het volgende:
Van mij mag het nog wel even duren eigenlijk. Ik vind het fysiek pittig met een kleuter en bijna-peuter, maar ben me ook zo bewust van dat dit de laatste keer is. Het groeien naar een groter gezin, de nieuwsgierigheid naar wie er in mijn buik aan het groeien is, de knusheid van alle beweging.. Het was veel rennen en vliegen de afgelopen maanden, dus wat meer dagen in slomere modus om op te laden en de mentale overgang naar bevallen/kraamtijd te maken zijn welkom. Dan komt het ongeduld vast vanzelf :P
Ik denk dat dat ook wel verschil maakt, of het de laatste keer is of niet. Voor mij is het de eerste zwangerschap en als het ons gegund is volgt er in ieder geval nog 1, misschien wel 2.

Maar voor nu vind ik het wel mooi geweest. Ik wil de kleine dame ontmoeten en me weer wat makkelijker kunnen bewegen. Babyknuffelen en coconnen in ons nieuwe huis O+ Maar vooralsnog lijkt het erop dat onze dame geen haast heeft. Opzich prima, maar fysiek vind ik deze laatste weken wel pittig :s)
|| justdiggit.org ||
pi_201894412
Ik hang een beetje tussen ‘het kan me niet snel genoeg gaan’ en ‘laat dit nog heel lang duren’ in. Dit is voor mijn (ons) gevoel de laatste zwangerschap en zwanger zijn is niet mijn favoriete bezigheid ondanks dat ik tot nu toe amper noemenswaardige kwaaltjes of ongemakken heb, maar het beperkende lichamelijke vind ik (en vond ik vorige keer ook) bij vlagen vervelend. Het schoppen vind ik daarentegen wel erg leuk en deze baby is zo actief in de buik dat ik me afvraag hoe dat straks buiten de buik gaat zijn. Grote broer zette zijn buik-patroon namelijk voort na de geboorte dus ik hou m’n hart vast wat deze dame betreft 😅.
pi_201895292
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 08:44 schreef eponine het volgende:
Ik hang een beetje tussen ‘het kan me niet snel genoeg gaan’ en ‘laat dit nog heel lang duren’ in. Dit is voor mijn (ons) gevoel de laatste zwangerschap en zwanger zijn is niet mijn favoriete bezigheid ondanks dat ik tot nu toe amper noemenswaardige kwaaltjes of ongemakken heb, maar het beperkende lichamelijke vind ik (en vond ik vorige keer ook) bij vlagen vervelend. Het schoppen vind ik daarentegen wel erg leuk en deze baby is zo actief in de buik dat ik me afvraag hoe dat straks buiten de buik gaat zijn. Grote broer zette zijn buik-patroon namelijk voort na de geboorte dus ik hou m’n hart vast wat deze dame betreft 😅.
Hier net zo :Y ik vind zwanger zijn ook niet perse heel tof. Ik vind het vooral een beetje onhandig allemaal. Ook hier weinig bijkomstige kwalen, maar t voelt wel gewoon een beetje als uitzitten.

Huidige baby lijkt rustiger dan zijn voorganger, maar deze keer zit mijn placenta aan de voorkant dus het kan slechts schijn zijn. Al mag een tandje rustiger van mij best O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201896607
Prul is absoluut niet rustig te noemen. Ze heeft niet echt veel ruimte meer maar stuitert nog alle kanten op in m’n buik. We zullen over een aantal weken zien of ze dit ook doet buiten m’n buik :P

Peuter was van het weekend ziek (overgeven) en ik ben dus iets te vaak op m’n buikspieren overeind ‘gevlogen’ ‘s nachts. Au :{ m’n hele buik doet zeer.
pi_201897211
Ik probeer nu ook meer bewust te genieten omdat dit de laatste keer is, maar zwanger zijn zal nooit mijn hobby zijn. Buiten dat de bewegingen tof zijn vind ik het maar vervelend.

Net de 22 wekenprik ingepland, over 7 weken kan ik terecht. Er waren nog wel 2 eerdere tijdstippen beschikbaar, maar op mijn vrije dag tijdens het slaapje van bijna-peuter. Maar goed dus dat ik heel vroeg gebeld heb.
pi_201897506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:43 schreef Mahra het volgende:

[..]
Jaaa dat zeker, maar ik mis het zwanger zijn wel.
Ik niet haha. Ik vind beebje uit de buik veel leuker dan in de buik
Ik vond het 3e trimester ook echt niet leuk, nog veel erger dan het 1e trimester. Daar ben ik wsch ook afwijkend in haha.

Wij gaan ook niet meteen voor een 2e zwangerschap. Ga pas op z’n vroegst weer proberen in de 2e helft van 2022 en dan weet je natuurlijk ook niet wanneer het lukt
Maar ik kijk al uit naar de eerste helft van 2022, waar ik lekker kan doen met m’n lichaam wat ik wil
pi_201906914
Heeft iemand ervaring met een online zwangerschapscursus? Ik heb vorige keer zwangerschapsyoga gedaan maar ik heb er nu weinig zin in. Het yogadeel vond ik maar mager en 10 lessen doen voor een opfrisser vind ik wat veel. Thuiswerken/naar kantoor is bij ons nog heel onzeker dus een vaste avond volboeken gaat ook al lastig, en die lessen beginnen altijd vroeg.
Ik heb er wel een paar gevonden (met een prijs rond de 100 euro, wat ik vergoed krijg van de verzekering) maar welke is goed he?
pi_201907822
Dat is slim BU! Ik lees even mee.
pi_201908657
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Dat is slim BU! Ik lees even mee.
Ik ga deze een keer proberen. https://dubbelzen.nl/product-category/cursus/
De eerste module kan je gratis als proef doen. Ze heeft ook een podcast die ik eens ga beluisteren om te zien of haar stijl bij mij past. Haar achtergrond staat mij wel aan (verloskundige met ervaring met hypnobirthing). Ben benieuwd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')