Anders gewoon ingeblikte gepelde tomaten, die vallen al uit elkaar zodra je ze in de pan doetquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm gebruik je dit dan als puree of er bij?
Als saus zeg maar, puree dus, Jamie Oliver heeft mij niets te leren maar deze life-hack is wel een mooie, smaakt echt zoveel lekkerder dan andere tomaten uit blik.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm gebruik je dit dan als puree of er bij?
Ja dat sowieso, echte Italianen gebruiken ook altijd ingeblikte tomaten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon ingeblikte gepelde tomaten, die vallen al uit elkaar zodra je ze in de pan doet
Bijna naar huis kerel, wat zal dat een lekker gevoel zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon ingeblikte gepelde tomaten, die vallen al uit elkaar zodra je ze in de pan doet
Hier komt de kerstman elk jaarquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kerstman komt nooit, altijd te druk
Hoi vriendjequote:
Nee, maar ik ben wel altijd weer blij als ik Haags ziequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verwacht het niet in het weekend hè?
https://9gag.com/gag/adg01B9quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
hier
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS HIER HIER HIER
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
hier
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS HIER HIER HIER
Is er geen leuke piemol emoticon?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mja, dit neigt wel naar tedentieuze berichtgevingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
When your God fucking hates you.
Helft van coronapatiënten in Zwols ziekenhuis komt uit Staphorst.
Het nabijgelegen Isala Ziekenhuis in Zwolle sloeg onlangs alarm wegens het grote aantal COVID-19-patiënten dat zich daar aandient. Daardoor moeten inhaaloperaties van anderen worden afgeblazen. Een woordvoerder zei eerder tegen de Volkskrant dat de helft van die patiënten uit Staphorst komt.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal wil altijd piemels in monden bij iedereen maar als ze zelf maar denkt dat ze er eentje ruikt dan zit ze al bibberend in het topje van de hoogste boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |