Nou het was vergelijkbaar alles was helemaal kapot zeiden ze.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk is er daar iets misgegaan in de communicatie. Het lijkt me toch dat ze een been dat alleen is gebroken bij een gekke val weer redelijk kunnen opknappen. Het is niet alsof ze met 100 km/uur van de motor is gevallen of zo.
Iets meer dan een cm. Maar m'n hele rug staat scheef. Morgen weer fysioquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter scheelt het dan? Mijn zus heeft ook een langer been, maar dat scheelt maar 1 cm of zo.
Klinkt top wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets meer dan een cm. Maar m'n hele rug staat scheef. Morgen weer fysio
Hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het was vergelijkbaar alles was helemaal kapot zeiden ze.
Maar goed dat is ook wat ze in de volle adrenaline had meegekregen, over 2 weken nieuwe operaties en morgen maar eens horen wat er mogelijk is.
Ja als kind. Sindsdien ook niet meer van de glijbaan geweestquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind, neem ik aan? Niet vorig jaar of zo?
Krijg je dadelijk vrij jong kunstheupen en kunstknieën.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mental imagequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kind, neem ik aan? Niet vorig jaar of zo?
Dankjequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vond het juist grappig.
Nee, te ver niet. Ik denk dat de meeste mensen zich afzijdig zouden houden, maar eigenlijk is dit hoe het hoort
Heftigquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar goed dat is ook wat ze in de volle adrenaline had meegekregen, over 2 weken nieuwe operaties en morgen maar eens horen wat er mogelijk is.
Ik ben al niet vrij jong hoor.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk vrij jong kunstheupen en kunstknieën.
Klinkt als een happy endingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heftig man! Dat je zo kunt vallen!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komen je rugproblemen van die die val?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als kind. Sindsdien ook niet meer van de glijbaan geweest
Onder andere. Een combinatie van problemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen je rugproblemen van die die val?
Bijzonder type welquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het was een bizarre situatie, ze was uiteindelijk helemaal in paniek en heeft auto met boodschappen achtergelaten, deur helemaal open, liep als een zombie terug richting van winkel met een door mij geschreven briefje met nummerplaat ( kon ze zelf niet)
Voor een kunstheup wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al niet vrij jong hoor.
Bij m'n zus zit er ook een beetje een bocht in de ruggengraat. Mensen die dat hebben, werden als risicopatiënt voor corona gezien en daarom mocht ze eerder het vaccin, terwijl het bij haar heel subtiel is. Dat risico is pas als je moeite hebt met ademhalen, maar kennelijk was de huisarts te lui om dat allemaal uit te zoeken per patiënt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij simpel, ik red dat al 34 jaar.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog geen klachten dus gewoon even niet breken.
Oeh nicequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje, oud-collega is een maand met zijn vriendin op Sicilië om te onthaasten. Lekker hoor
Leuk laatste vakantiedagje met de kinderen was haar bedoeling.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heftig![]()
Wat is nou dat bounce-ding waar je het over had? Even een mental note maken om dat nooit te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |